لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای تزریق فیلر لب 

دکتر نسترن محصل از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  فیلر لب در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

دکتر علی صفوی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه تزریق فیلر لب در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

 بهترین دکتر تزریق فیلر لب شیراز ، تکنیک لب روسی

 تکنیک لب روسی توسط بهترین دکتر تزریق فیلر لب شیراز چگونه انجام می شو ؟ در مورد برجسته کردن لب ها چندین روش محبوب مختلف وجود دارد، اما یکی از محبوب ترین تکنیک های ترند امروزی به عنوان تکنیک روسی لب شناخته می شود. بهترین مرکز پاکسازی پوست بیان می کند که: تکنیک لب روسی برای افزایش حجم در نزدیکی مرکز لب‌ها، ایجاد شکل قلبی (شبیه به عروسک روسی) با تمرکز بر تعادل ، ظاهر طبیعی لب ها طراحی شده است. بهترین دکتر تزریق فیلر لب شیراز، در متن زیر مطالبی را در مورد فیلر روسی لب ارائه داده است.

بهترین دکتر های تزریق فیلر لب

هیچ داده ای یافت نشد

 ساختار فیلر های لب

فیلر های لب، پرکننده پوستی هستند که برای افزایش حجم، صاف کردن چین‌ها و اصلاح لب‌های ناهموار طراحی شده اند. فیلر از اسید هیالورونیک ساخته شده است و به طور طبیعی در بدن وجود دارد.

توضیحات بهترین دکتر فیلر لب شیراز در مورد تکنیک روسی:  

هدف از تزریق ژل و فیلر، دستیابی به جوانسازی و ظاهری زیبا است.بهترین دکتر تزریق فیلر لب شیراز بیان می کند که : این روش یک متد زیبایی شناختی کانتور لب است که با توجه به روندهای اخیر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

تکنیک لب روسی شامل تزریق فیلر اسید هیالورونیک به مرکز لب پایین و به ناحیه کمان کوپید در لب بالایی است. با تکنیک مناسب، این روش می تواند کانتور لب را کاملا متعادل کند.

در این روش، یک کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه درمان اعمال می شود تا از هر گونه ناراحتی احتمالی جلوگیری شود. سپس، پزشک متخصص فیلر پوستی از پیش انتخاب شده را به محل مورد نظر، تزریق می‌کند و پرکننده پوستی را به سمت مرکز لب‌ها می‌کشد تا ارتفاع ایجاد کند و بر شکل قلب لب بالایی تأکید کند. پس از جلسه، می توانید تقریباً بلافاصله فعالیت عادی روزانه خود را از سر بگیرید، اگرچه توصیه می کنیم تا 48 ساعت پس از درمان از ورزش شدید یا گرما اجتناب کنید.

تفاوت فیلر های روسی در مقابل فیلر معمولی لب:

فیلرهای سنتی به صورت افقی تزریق می شوند و یکنواختی در لب ها را ایجاد می کنند. در حالی که فیلر های روسی لب،  با دقت به صورت عمودی با یک سرنگ کوچک، عمدتاً روی مرکز لب قرار می گیرند. تزریق فیلر روسی لب ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، حدود 30 دقیقه تا یک ساعت. مقداری کبودی و تورم طبیعی است، اما به زودی محو می شود.

 بهترین دکتر تزریق فیلر لب شیراز بیان می کند که؛ پرکننده‌های معمولی لب‌های شما را به صورت یکنواخت پر می‌کنند، اما فیلر های روسی شکل قلب ایجاد می‌کنند و مرکز را برجسته می‌کنند.

فواید این روش از زبان بهترین دکتر فیلر لب شیراز :    

فیلر های لب اغلب برای بازگرداندن تعادل، حجم و حاشیه لب‌ها و ویژگی‌های اطراف آن با ایجاد ساختارهای نرم با استفاده از اسید هیالورونیک(hyaluronic-acid) تنظیم شده‌اند. برخی  فواید این متد زیبایی عبارتند از:

ظاهری طبیعی

بدون نیاز به دوران نقاهت

روش غیر تهاجمی

زمان پروسه 30 دقیقه

 نتایج انها به طور متوسط ​​12-18 ماه طول می کشد

آیا تزریق فیلر لب روشی ایمن است؟

از آنجایی که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد، استفاده از آن به عنوان پرکننده در اکثر افراد بی خطر است. با این حال، تزریق فیلر یک عمل زیبایی است و به این ترتیب خطراتی را به همراه دارد. برخی از افراد ممکن است به درمان حساس باشند یا واکنش نشان دهند. نتایج مطلوب همچنین ممکن است همیشه دقیقاً مطابق انتظار نباشد و ممکن است توده یا برآمدگی ایجاد شود. این خطرات زمانی کاهش می‌یابد که درمان  توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود.

آیا می توانم انتظار تورم داشته باشم؟

هنگامی که سوزن وارد لب می شود، بدن واکنش نشان می دهد و این امر باعث تورم می شود. با این حال، تورم باید حداقل باشد و طی چند ساعت به طور طبیعی از بین برود. میزان تورم بستگی به تکنیک مورد استفاده، تجربه پزشک و نوع فیلرهای پوستی مورد استفاده دارد. کمپرس یخ به کاهش سریعتر این علائم کمک می کند. درمان حدوداً 20 دقیقه زمان لازم دارد. این فرآیند تا حدودی به تخصص پزشک، اندازه محل و نوع درمان بستگی دارد.

دکتر فیلر لب خوب شیراز
بهترین دکتر تزریق فیلر در شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز
ژل لب شیراز اینستاگرام
تزریق ژل لب روسی در شیراز
تزریق ژل شیراز
قیمت تزریق ژل لب در شیراز
دکتر مسعود خسروی شیراز
بهترین دکتر تزریق چربی در شیراز

بهترین دکترهای تزریق فیلر لب

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های تزریق فیلر لب

مقالات بهترین دکتر ها برای تزریق فیلر لب

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx