لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای  لاغری شکم

دکتر سید امین ابطحیان از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه لاغری شکم در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر لاغری شکم شیراز، رفع چربی با لیپوماتیک

رفع چربی با لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لاغری شکم شیراز چگونه انجام می شود ؟ هنگامی که از چربی صحبت می کنیم، اغلب به وزن اضافی اشاره می کنیم که در شکم ما قرار دارد. بهترین دکتر لاغری شکم شیراز در ادامه توضیح می‌دهد که چرا چربی های شکم ممکن است برای سلامتی شما خطرناک باشد . همچنین برخی از استراتژی‌های سالم را که می‌توانند برای لاغری شکم مؤثر باشند مانند تغدیه و رژیم درمانی، برای شما شرح داده است.

لیست بهترین دکتر های لاغری شکم شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

عناوین مقاله بهترین دکتر لاغری شکم در شیراز

 رفع چربی شکم با  لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لاغری شکم شیراز : 

لیپوماتیک یک دستگاه پیشرفته و دارای تاییدیه FDA است که برای افزایش راحتی بیماران و پزشکان در لیپوساکشن طراحی شده است. این دستگاه، با حرکت ارتعاشی می تواند چربی های شکم و نواحی دیگر را شکست دهد و به راحتی از بین ببرد، بدون اینکه به بافت اطراف (رگ ها و اعصاب) آسیبی وارد کند. از این رو؛ دفعات کبودی و درد بعد از جراحی به شدت کاهش می یابد.

مزایای روش لیپوماتیک

مزایای روش لیپوماتیک نسبت به سایر روش های لاغری را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

بهبودی سریعتر، بازگشت سریعتر به فعالیتهای روزمره

کاهش کبودی، تورم و درد

کوتاه بودن جلسه های درمانی

حرکت ارتعاشات فروصوت باعث تحریک سنتز کلاژن در بافت زیر جلدی و سفت شدن پوست می شود. این اثر یک پیروزی بزرگ برای بهبودی پس از لیپوساکشن است.

نوک کانول ارتعاشی زمانی که به بافتی غیر از بافت چربی برخورد می کند به طور خودکار متوقف می شود. این خطر آسیب به بافت اطراف و آسیب های داخلی را از بین می برد.

در مناطقی مانند ساق پا و مچ پا در جایی که با روش های کلاسیک نمی توانید به نتیجه برسید، نتایج موفقیت آمیزی را ارائه می دهد. این روش ایده آل برای نازک کردن مچ پا نیز استفاده می شود .

  انواع چربی 

چربی معمولاً از دو نوع تشکیل شده است اول چربی است که در زیر پوست وجود دارد( این چربی حدود 90 درصد را تشکیل می دهد). نوع دوم چربی احشایی یا داخل شکمی نام دارد( 10 درصد باقیمانده را تشکیل می دهد).این چربی است که در عمق شکم قرار دارد و در اطراف اندام های کلیدی مانند کبد، لوزالمعده و روده تجمع می یابد، ممکن است مشکل ساز باشد.

چرا چربی اضافی شکم مشکل ساز است؟

چربی احشایی اگرچه نسبت به سایر چربی‌های بدن کوچک است اما فعال است، به این معنی که پیام‌ رسان‌هایی تولید می‌کند که بر عملکرد بدن تأثیر می‌گذارند. بهترین دکتر لاغری شیراز بیان می کند که : این پیام رسان ها شامل سیتوکین ها و ترکیبات پیش التهابی هستند که بر نحوه عملکرد هورمون هایی مانند انسولین تأثیر می گذارند. این بدان معناست که وقتی چربی احشایی شروع به انباشته شدن می کند ممکن است به خطری برای سلامتی ما تبدیل شود و شانس ابتلا به شرایطی مانند:

دیابت نوع 2

بیماری قلبی

سرطان پستان

سرطان روده بزرگ

بیماری آلزایمر و سایر اشکال زوال عقل

عوامل تاثیر گذار بر اضافه وزن از زبان بهترین دکتر لاغری شکم شیراز :

بهترین دکتر لاغری شکم شیراز معتقد است که؛ استرس و هورمون کورتیزول(hormone cortisol)، صرف نظر از سن یا مرحله زندگی ما، نقش مهمی بر اضافه وزن ایفا می کند. علاوه بر این، یک رژیم غذایی نامناسب که سرشار از کربوهیدرات های سریع و پروتئین کم است، همراه با مصرف الکل، کمبود ورزش و خواب آشفته همگی بر دور بدن ما تأثیر می گذارد.

عامل دیگر ساختار ژنتیکی ما است، محققان معتقدند که ژن‌های ما بر میزان موثر سوزاندن انرژی، رفتار و خطر ابتلا به چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن تأثیر می‌گذارند.

چرا تغییر چربی شکم سخت است؟

یک راه آسان برای ارزیابی اینکه آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشد اندازه گیری دور کمر است. کارشناسان تغذیه بر این باورند که اندازه دور کمر بیشتر از 80 سانتی متر برای زنان و برای مردان بیش از 94 سانتی متر نشان دهنده این امر است. اگر اندازه گیری های شما از این دستورالعمل ها فراتر رفت و نگران هستید، برای راهنمایی بیشتر می توانید به بهترین دکتر لاغری شکم شیراز مراجعه کنید.

با این حال باید بگوییم که؛ تغییر چربی شکم کار دشواری است زیرا عوامل زیادی بر آن تأثیر دارند. به عنوان مثال، جایی که چربی اضافه می‌کنید تحت تأثیر ژن‌ها، سن و حتی وزن شما در بدو تولد قرار می‌گیرد.

آیا هورمون ها بر این روند تأثیر می گذارند؟

زنان چربی احشایی کمتری نسبت به مردان دارند، اما با کاهش سطح استروژن در دوران میانسالی و یائسگی، این چربی تغییر می‌کند. در این مرحله، تستوسترون به جای باسن و ران‌ها، به سمت بالاتنه می‌رود و نسبت چربی به وزن بدن نیز افزایش می‌یابد.

یائسگی تنها زمانی نیست که هورمون ها نقش موثری در ذخیره سازی چربی دارند. زنان مبتلا به بیماری سندرم تخمدان پلی کیستیک نیز ممکن است مستعد افزایش ذخیره چربی داخل شکم باشند.

 روش های سالم برای از بین بردن چربی شکم توسط بهترین دکتر لاغری شیراز :   

خبر خوب این است که ایجاد تغییرات در سطح فعالیت، رژیم غذایی و سبک زندگی می تواند استراتژی های موثری برای لاغری معده باشد. در ادامه؛ بهترین دکتر لاغری شکم شیراز به چند مورد از آنها اشاره کرده است.

فعال باشید.

کربوهیدرات های خود را کاهش دهید.

 از مصرف الکل خودداری کنید.

استرس خود را مدیریت کنید.

خواب کافی داشته باشید.

سیگار را ترک کنید.

دکتر لاغری شکم خوب شیراز
بهترین کلینیک لاغری در شیراز
بهترین دکتر لاغری در شیراز
بهترین دکتر تغذیه برای چاقی در شیراز
دکتر تغذیه برای لاغری شیراز
هزینه هر جلسه کرایولیپولیز در شیراز
بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز
شیراز تخفیف لاغری

بهترین دکترهای لاغری شکم

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های لاغری شکم شیراز

مقالات بهترین دکتر ها در مورد لاغری شکم

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx