لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای لاغری موضعی 

دکتر اباذری از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه لاغری موضعی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز ، لیپولیز سرد

بررسی روش لیپولیز سرد توسط بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز در این مقاله شرح داده شده است . روش های مختلفی برای کاهش وزن موضعی وجود دارند، بهترین دکتر لاغری شکم در این زمینه با توجه به مقدار چربی انباشته شده و شرایط شخصی و پزشکی بیمار یکی از بهترین گزینه ها را به او توصیه می کند. در متن زیر دو مورد از رایج ترین روش های لاغری توسط بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز برای شما عزیزان ارائه داده شده است.

لیست بهترین دکتر های لاغری موضعی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

 لیپولیز سرد برای چه افرادی مناسب است ؟

لاغری موضعی با لیپولیز سرد در واقع روش درمانی است که در آن چربی به روشی برنامه ریزی شده و کنترل شده با انجماد مناطقی که رسوب چربی موضعی در آنها شایع است، به ویژه پهلوها، نواحی شکمی، باسن، پاها، بازوها و باسن در دمای 8- از بدن خارج می شود.

  لیپولیز سرد tech Cool چگونه اعمال می شود؟

لیپولیز سرد tech Cool به طور متوسط ​​70 دقیقه طول می کشد و یک برنامه بسیار راحت است. این یک روش ایده آل برای کسانی است که می خواهند از شر چربی های موضعی خود خلاص شوند اما گزینه های غیر جراحی را به متد های جراحی مانند لیپوساکشن ترجیح می دهند. بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز، قبل از انجام این روش ، یک پد ضد یخ مخصوص روی ناحیه مورد نظر قرار می دهد تا از آسیب به پوست جلوگیری شود. لیپولیز سرد(Cold lipolysis) در دو ناحیه مختلف با دو سر متفاوت به طور همزمان اعمال می شود. بنابراین، می توان چربی های نامطلوب را در دو منطقه مختلف در یک جلسه مورد هدف قرار داد. پس از فرآیند خلاء، چربی های نامطلوب که به مدت 70 دقیقه به داخل کشیده می شوند، به صورت کنترل شده در دمای 8- درجه منجمد می شوند و از مرگ این سلول های چربی اطمینان حاصل می شود. بیمار در حین انجام عمل هیچ گونه ناراحتی احساس نمی کند و پس از 70 دقیقه دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. پس از برداشتن سرها، این روش با اعمال ماساژ مخصوص به مدت چند دقیقه برای افزایش گردش خون و تنظیم اثر خلاء کامل می شود.

 عوارض استفاده از tech Cool از زبان بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز ؟

بیمار در طول فرآیند حذف چربی موضعی با لیپولیز سرد کولتک هیچ دردی احساس نمی کند. تنها یک احساس خفیف سردی در ناحیه کاربرد وجود دارد، اما این احساس ناراحت کننده نیست. بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز بیان می کند که : انجام این روش حدود 70 دقیقه طول می کشد، اگر به درستی استفاده شود، هیچ عوارض جانبی ندارد.

چند جلسه برای این فرآیند لازم است؟

یک جلسه به طور کلی برای استفاده از لیپولیز سرد کافی است. با این حال، بسته به فراوانی چربی‌های موضعی نامطلوب، ناحیه مورد استفاده و لاغری هدفمند، استفاده از جلسات بیشتر مشکلی ندارد. با این حال، فواصل جلسات باید حداقل 2 ماه باشد.

توضیحات بهترین دکتر لاغری موضعی شیراز در مورد کاویتاسیون چربی:  

کاویتاسیون چربی یک درمان لاغری ایمن و غیر تهاجمی است که بدون نیاز به جراحی های تهاجمی مانند لیپوساکشن به شکل دهی و زیبایی ظاهری شما کمک می کند. از آنجایی که نیازی به استراحت ندارد و جلسات معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد، یک راه حل ایده آل برای کاهش وزن برای افراد پرمشغله است. اگر چه تقریباً در هر ناحیه از بدن می توان از آن استفاده کرد، اما به طور مؤثر در مناطق دردسر ساز مانند معده، ران ها، باسن و بازوها استفاده می شود.

از طریق استفاده از انرژی اولتراسوند، درمان نه تنها سلول های چربی را تجزیه می کند، بلکه گردش خون و تخلیه لنفاوی را نیز بهبود می بخشد، که می تواند به کاهش رسوبات چربی سرسخت کمک کند.

در طول یک جلسه کاویتاسیون چربی، دکتر لاغری موضعی خوب شیراز ، ابتدا ژل را روی ناحیه تحت درمان اعمال می کند و سپس از یک دستگاه دستی برای ارائه انرژی اولتراسوند استفاده می کند. امواج اولتراسوند اختلاف فشاری بین داخل و خارج سلول‌های چربی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند که آنها به اسیدهای چرب تجزیه شوند. اینها به طور طبیعی توسط بدن متابولیزه می شوند و از طریق سیستم لنفاوی (سیستم تصفیه طبیعی بدن شما) دفع می شوند.

در حالی که کاویتاسیون چربی می تواند بسیار موثر باشد، مهم است که به یاد داشته باشید که این یک درمان معجزه آسا نیست. داشتن یک برنامه غذایی مناسب و فعال بودن در کاهش وزن طولانی مدت بسیار تاثیر گذار است.

دکتر لاغری موضعی خوب شیراز
بهترین کلینیک لاغری در شیراز
هزینه هر جلسه کرایولیپولیز در شیراز
لاغری بدون جراحی در شیراز
شیراز تخفیف لاغری
لاغری با دستگاه کویتیشن در شیراز
کلینیک لاغری ماه شیراز
هزینه لاغری با دستگاه rf در شیراز
بهترین دکتر لاغری در شیراز

بهترین دکترهای لاغری موضعی

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های لاغری موضعی شیراز

مقالات بهترین دکتر ها برای لاغری موضعی

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx