لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان لکنت زبان کودکان 

دکتر مریم عبداللهی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه لکنت زبان کودکان در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  کودک خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر درمان لکنت زبان کودکان اهواز، تمرینات رفع اختلال

بررسی تمرینات رفع اختلال توسط بهترین دکتر درمان لکنت زبان کودکان اهواز . در برخی مواقع ممکن است کودکان با افزایش سن، نقطه عطف رشد را لمس نکنند،  از این رو والدین باید برای درمان فرزند خود اقداماتی را انجام دهند. اگر شما هم جزو این والدین هستید، می توانید با مراجعه به بهترین دکتر درمان لکنت زبان کودکان اهواز و دریافت برنامه درمانی مناسب این مشکل را بر طرف کنید.

گفتار و زبان برای برقراری ارتباط با دیگران مهم هستند. بهترین کلینیک گفتار و لکنت زبان در مصاحبه با وب سایت ما بیان می کند که: در بسیاری از مواقع، ممکن است کودکان نوعی اختلال گفتاری داشته باشند که مانع از توانایی های ارتباطی آنها شود. لکنت یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است بسیاری از کودکان با آن مواجه شوند. مداخلات سریع، گفتار درمانی و مجموعه ای از تمرینات می تواند به کودک کمک کند تا با گذشت زمان بر مشکل خود غلبه کند. آسیب شناسان  زبان (SLPs) در درمان اختلالات بیان در کودکان متخصص هستند. در نتیجه؛  اگر کودک شما نیز مشکل لکنت دارد، تنها کافیست به یک متخصص مراجعه کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

بهترین دکتر های درمان لکنت زبان اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

اختلال لکنت زبان کودکان چیست؟

لکنت زبان نوعی اختلال بیانی است که با تکرار صداها، کلمات یا هجاها مشخص می شود. این مشکل همچنین می تواند باعث طولانی شدن صداها یا وقفه در زبان به نام بلوک باشد.کودک مبتلا به لکنت در تولید یک جریان عادی گفتار مشکل دارد و همچنین ممکن است این کودکان رفتارهای مبارزه ای نیز داشته باشند، به عنوان مثال، پلک زدن سریع چشم یا لرزش لب ها.

 علل بیماری از زبان بهترین دکتر درمان لکنت زبان کودکان اهواز :

به نقل از بهترین دکتر لکنت زبان کودکان اهواز ، لکنت ممکن است به دلیل ترکیبی از عوامل مختلف مانند ژنتیک، محیط، ساختار مغز و عملکرد رشد زبان ایجاد شود. این عوامل در کنار هم می توانند بر بیان فردی که لکنت(stammering) دارد تأثیر بگذارد. اگر کودک مبتلا به لکنت درمان مناسب را دریافت نکند، ممکن است زندگی آینده او را تحت تاثیر قرار دهد.

  تمرینات رفع اختلال لکنت زبان :

برخی از تمرینات رفع اختلال لکنت زبان برای کودکان مبتلا عبارتند از:

مکث ها را آموزش دهید:

مکث نکته ای مهم است. دکتر لکنت زبان خوب کودکان اهواز، یک جمله یا گروهی از کلمات را به کودک شما می دهد تا با صدای بلند بگوید. هدف این است که به آنها کمک کنیم یاد بگیرند که بعد از کلمات خاصی در یک جمله مکث کنند. هنگامی که کودک یاد می گیرد که کجا بعد از یک کلمه به جای وسط یک کلمه مکث کند، لکنت فرزند شما با گذشت زمان کاهش می یابد.

معرفی گفتار با زمان هجا

تکرار کلمات با زمان هجا (STS) یک تکنیک بسیار موثر است که می تواند سطح لکنت را کاهش دهد. در اینجا، شما باید بعد از هر هجا با مکث صحبت کنید. متخصصان استفاده از این روش را به مدت 10 دقیقه، 4 تا 6 بار در روز، برای 12 ماه آینده توصیه  می کنند. اگر استفاده از STS در مکالمات روزانه برای والدین دشوار است، می توانند با ضربه زدن به پاهای آنها برای هر هجا به تمرین کودکان خود کمک کنند. بسیاری از کلینیک های معروف در کشورهای پیشرفته از این تکنیک استفاده می کنند.

A E I O U درمانی

یکی دیگر از تمرینات رایج رفع اختلال لکنت زبان،A E I O U درمانی است. بهترین دکتر لکنت زبان کودکان اهواز با استفاده از این روش درمانی به بچه ها کمک می کند که حروف صدا دار را با صدای بلند تلفظ کنند. آنها همچنین از والدین می خواهند که تمرین مشابه را حتی در خانه با فرزندان خود تکرار کنند. این تمرینات به کودک شما در غلبه بر لکنت زبان کمک می کند و لذت بردن از تلفظ کلمات را برای او آسان تر می نماید.

 استفاده از زبان ساده به توصیه بهترین دکتر لکنت زبان کودکان :

به والدین پیشنهاد می شود در هنگام برقراری ارتباط با فرزندان خود از زبان ساده و جملات کوتاه استفاده کنند. این تمرین ساده به آن‌ها کمک می‌کند هنگام صحبت کردن و همچنین استفاده از جملات کوتاه، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

دکتر درمان لکنت زبان کودکان خوب اهواز
بهترین دکتر لکنت زبان در اهواز
مراکز درمان لکنت زبان دولتی اهواز

بهترین دکترهای درمان لکنت زبان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکترهای درمان لکنت زبان اهواز

مقالات بهترین دکتر ها برای درمان لکنت زبان

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx