لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_102417″ cz_title=””]

شماره تلفن دکتر متخصص مثانه خوب در شیراز

دکتر علی نژاد

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی  را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”3737″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_105882″ cz_banner=””] بهترین دکتر متخصص مثانه و اورولوژی شیراز [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز ، درمان بی اختیاری ادرار

درمان بی اختیاری ادرار توسط بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز  در این مقاله شرح داده شده است . بسیاری از مشکلات مثانه در مردان و زنان رایج است، در حالی که برخی از آنها به تفاوت های آناتومیکی بین مردان و زنان مربوط می شود. دکتر فوق تخصص گوارش بیان می کند که بیماری های ادراری می توانند مردان، زنان و کودکان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهند . این دسته از اختلالات بر قسمت های خاصی از بدن تأثیر می گذارند. در ادامه، بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز به برخی از انواع شایع بیماری های ادراری اشاره کرده است.

اختلالات رایج مثانه

اختلالات ادراری زیادی وجود دارد. در زیر برخی از رایج ترین آنها توسط بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز شرح داده شده است.

 هیپرپلازی خوش خیم پروستات 

BPH  اغلب در مردان مسن شایع است. این بیماری، ارتباط مستقیمی با سرطان پروستات ندارد. اگرچه در برخی موارد، BPH می تواند احتمال ابتلا به سرطان پروستات را افزایش دهد.

وضعیت BPH می تواند علائم ادراری ناراحت کننده ای مانند انسداد ادرار، سنگینی در مثانه، دستگاه ادراری یا مشکلات کلیوی ایجاد کند. بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز توضیح می دهد که علائم این اختلال به دلیل افزایش فشار بر مجرای ادرار و التهاب پروستات ایجاد می شوند. سنگ کلیه، باریک شدن مجرای ادرار یا جای زخم در مثانه نیز در بزرگ شدن پروستات نقش دارند.

مجرای ادرار لوله باریکی است که ادرار را از مثانه حمل می کند. مردانی که از BPH رنج می برند ممکن است تمایل مکرر به ادرار کردن را تجربه کنند. موارد شدید بزرگی پروستات یا BPH را می توان با کمک جراحی درمان کرد.

بررسی بی اختیاری ادرار توسط بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز 

بی اختیاری ادرار(urinary-incontinence) یکی دیگر از بیماری های شایع ادراری است که در آن کنترل مثانه از دست می رود. مشکل خودداری ادرار منجر به نشت ناخواسته ادرار هنگام عطسه یا سرفه می شود. این وضعیت برای افراد بسیار ناخوشایند می باشد. حال سوال این است که چه چیزی باعث بی اختیاری ادرار می شود؟

علل اصلی بی اختیاری ادرار 

برخی از علل بی اختیاری ادرار از زبان بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز به شرح زیر می باشد : 

بارداری

دیابت

پروستات بزرگ‌شده

عضلات ضعیف مثانه

عفونت های دستگاه ادراری

آسیب به نخاع

یبوست شدید

در برخی موارد بی اختیاری ادرار، تغییرات سبک زندگی مانند کنترل مصرف مایعات می تواند برای رفع مشکل کافی باشد. اگر این روش‌ها برای درمان بی‌اختیاری ادرار مؤثر نباشند، ممکن است پزشک انجام جراحی را پیشنهاد دهد.

علائم عفونت دستگاه ادراری از دکتر متخصص مثانه 

عفونت ادراری می تواند یک عفونت در هر قسمت از سیستم ادراری مانند: کلیه ها، حالب ها، مثانه یا مجرای ادرار باشد. این نتیجه باکتری های بیماری زا است که به دستگاه ادراری حمله کرده و باعث عفونت می شوند. عفونت های دستگاه ادراری در زنان شایع است، اگرچه مردان نیز ممکن است از آن رنج ببرند. احساس سوزش هنگام دفع ادرار یکی از علائم UTI است. سایر علائم عبارتند از: میل مکرر به ادرار کردن و خالی نشدن مثانه بعد از ادرار کردن.

 در صورت مشاهده علائم عفونت ادراری سریعاً با یک دکتر متخصص مثانه خوب در شیراز مشورت کنید. مقدار زیادی آب و مایعات سالم بنوشید تا بتوانید باکتری های مضر را از بدن خود خارج کنید.

سنگ کلیه و حالب

سنگ های حالب سنگ هایی هستند که در یک یا هر دو حالب گیر می کنند. این اختلال، می تواند جریان ادرار را مسدود کرده و باعث درد شدید شوند. سنگ های بزرگتر می توانند مشکل ساز باشند زیرا منجر به انسداد می شوند. این بیماری به دلیل عدم تعادل شیمیایی در ادرار ایجاد می شود. دکتر متخصص مثانه نوشیدن مقدار زیادی مایعات را برای پیشگیری از این بیماری توصیه می کند . 

در برخی موارد شدید برای برداشتن سنگ های بزرگ به عمل جراحی نیاز خواهید داشت. لیتوتریپسی با موج شوک برون بدنی یکی از رایج ترین تکنیک های پیشرفته برای درمان سنگ های حالب است.

سایر بیماری های اورولوژی از بهترین دکتر متخصص مثانه شیراز 

برخی دیگر از بیماری های رایج اورولوژی که می توانند باعث ناراحتی های زیادی شوند عبارتند از:

سرطان و افتادگی مثانه

سرطان پروستات

مثانه بیش‌فعال

پروستاتیت (التهاب غده پروستات)

خون در ادرار

نکاتی برای بهبود یا پیشگیری از بیماری های اورولوژی

 سلامت ارولوژی خود را بهبود بخشید

هیدراته ماندن

ماندن در محدوده وزنی سالم (جلوگیری از چاقی)

سبک زندگی بدون دخانیات

مصرف مایعات را در ساعات شب محدود کنید

میزان مصرف نمک و کافئین را محدود کنید

از مصرف نوشابه های گازدار خودداری کنید

دکتر متخصص مثانه خوب شیراز

بهترین دکتر فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری در شیراز

فوق تخصص کلیه بزرگسالان شیراز

متخصص کلیه و مجاری ادراری خانم در شیراز

دکتر اورولوژی برای آقایان در شیراز

دکتر اورولوژی شیراز

اسامی دکترای فوق تخصص کلیه

بهترین دکتر سنگ کلیه در شیراز

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”” id=”cz_59851″ subtitle=”بهترین دکتر متخصص مثانه و ارولوژی” image=”3866″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx