شماره تلفن دکتر مفاصل و عضلات خوب در اهواز

دکتر علیرضا قنبران از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه درمان بیماری های مرتبط به مفاصل و عضلات  در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین پزشک مفاصل و عضلات اهواز ، دکتر علیرضا قنبران

دکتر علیرضا قنبران یکی از بهترین پزشکان مفاصل و عضلات در شهر اهواز  است . بنا بر گفته های این دکتر متخصص هیچ درمانی برای آرتریت روماتوئید (RA) وجود ندارد. البته؛ در دهه های اخیر، پیشرفت های چشمگیری در  زمینه ی درمان این بیماری انجام شده است. خوشبختانه؛ امروزه اکثر افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید می توانند انتظار یک زندگی نسبتاً طبیعی را داشته باشند. در واقع، هدف فعلی در درمان این بیماری، بهبودی است. اگر بهبودی ممکن نباشد، هدف کاهش التهاب  و جلوگیری از آسیب مفاصل است.

تحقیقات اخیر در این خصوص نشان داده است که، آسیب های مفصلی هر چه  زودتر درمان شوند، احتمال بهبودی آنها بیشتر است.  در نتیجه، بهترین دکتر مفاصل و عضلات اهواز، درمان تهاجمی زودهنگام  را توصیه می کند، با این امید که پس از بهبودی، درد شما کاهش یابد.

لیست بهترین دکتر های مفاصل و عضلات در اهواز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد درمان بیماری های مفاصل و عضلات در اهواز

تغییر سبک زندگی به توصیه بهترین دکتر مفاصل و عضلات در اهواز  :

برخی از تغییرات سبک زندگی می تواند به بهبود علائم و کیفیت زندگی در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید کمک کند. این تغییرات  همراه با داروهای مخصوص بسیار تاثیر گذار هستند. اکثر افراد مبتلا برای جلوگیری از آسیب مفاصل به درمان های پزشکی که توسط بهترین دکتر مفاصل و عضلات اهواز توصیه می شود، نیاز دارند. برخی از آنها شامل:

ورزش :

علیرغم خستگی، درد مفاصل و سفتی که افراد مبتلا به این آسیب عضلانی  تجربه می کنند، ورزش منظم نه تنها بی خطر است، بلکه برای جلوگیری از از دست دادن قدرت عضلانی و بی شرایطی نیز ضروری است. با بهبود علائم می توان شدت ورزش را افزایش داد.

سیگار را ترک کنید:

سیگار یک عامل خطر برای ابتلا به آرتریت روماتوئید است. همچنین با داروهایی که برای درمان  استفاده می‌شوند تداخل می‌کند و از اثرات مفید آنها جلوگیری میکند.

رژیم غذایی:

برخی از مکمل های غذایی مانند روغن ماهی، زردچوبه و … ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشند  .بهتربن دکتر ارتوپد اهواز  در این خصوص بیان می کند که :  این مکمل ها آرتروز  را درمان نمی کنند. آنها باید به عنوان مکمل، نه جایگزین درمان پزشکی برای آرتریت روماتوئید استفاده شوند.

ارائه اقدامات پیشگیرانه توسط دکتر علیرضا قنبران :

مدیریت عوامل خطر برای بیماری قلبی از جمله کنترل فشار خون، کلسترول، قند خون و ترک سیگار  جهت کاهش خطر بیماری قلبی مهم است. دکتر علیرضا قنبران بیان می کند که :مصرف مکمل ویتامین D (در صورت کمبود ویتامین D) و فعالیت بدنی می تواند به کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان(osteoporosis) کمک کند.

درمانهای پزشکی  :

انتخاب داروها در درمان آرتریت روماتوئید بسته به عوامل خطر، شرایط همراه و عوارض جانبی احتمالی، معمولاً فردی است. چندین دسته از داروها را می توان برای درمان این آسیب استفاده کرد. از جمله:

داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDS) :

نمونه هایی از این دسته عبارتند از: ایبوپروفن (ادویل، موترین)، ناپروکسن (الو)، ملوکسیکام (موبیک)، سلبرکس، دیکلوفناک (ولتارن) و غیره. NSAID ها را می توان برای کاهش درد و التهاب استفاده کرد. آنها به ندرت به عنوان تک درمانی در آرتریت روماتوئید استفاده می شوند زیرا اکثر بیماران به داروهای قوی تری برای کاهش بار التهابی و جلوگیری از آسیب مفاصل نیاز دارند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین جراح استخوان و مفاصل اصفهان را مطالعه نمایید .

داروهای اصلاح کننده بیماری (DMARDs)

این داروها معمولاً اولین داروهایی هستند که برای درمان RA استفاده می شوند. آنها قوی تر از NSAID ها و در دراز مدت، ایمن تر از استروئیدها هستند.

متوترکسات:

این دارو به اولین داروی درمان آرتریت روماتوئید تبدیل شده است، زیرا ثابت کرده است که در درمان علائم، بهبود کیفیت زندگی و جلوگیری از آسیب مفاصل بسیار موثر است. بهترین دکتر مفاصل و عضلات اهواز در این خصوص بیان می کند :ممکن است 4 تا 6 هفته طول بکشد تا با متوترکسات بهبودی حاصل شود. همچنین مصرف این دارو  در دوران بارداری منع مصرف دارد زیرا تراتوژن است و می تواند باعث نقص مادرزادی شود

سولفاسالازین:

سولفاسالازین در ترکیب با متوترکسات یا به جای آن در افرادی که عدم تحمل دارند یا موارد منع مصرف متوترکسات دارند استفاده می شود. بنا بر توضیحات دکتر مفاصل و عضلات خوب اهواز، ممکن است 4 تا 8 هفته طول بکشد تا شاهد بهبودی با سولفاسالازین  باشید.برخی از عوارض شایع عبارتند از تهوع، اسهال و بثورات. شما می توانید از طریق این وب سایت با بهترین دکتر های ارتوپد در شیراز و اهواز تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را به صورت غیر حضوری رزرو نمایید .

دکتر مفاصل و عضلات خوب اهواز
بهترین فوق تخصص مفاصل در اهواز

بهترین پزشک مفاصل و عضلات در اهواز

در این صفحه بهترین دکتر های مفاصل و عضلات در اهواز به شما معرفی شده اند . در ادامه با  دکتر  علیرضا قنبران  آشنا می شوید و در مورد متد درمانی وی اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان مفاصل و عضلات در اهواز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های مفاصل و عضلات در اهواز

2 1 رای