لوگوی جمع شده 3

شماره تماس دکتر خوب عمل جراحی مینیسک و مفاصل شیراز

 
بهترین دکتر

دکتر حیرانی از بهترین متخصص ها در زمینه درمان بیماری مینیسک مفصل زانو در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

درمان آرتروز

دکتر عمل جراحی درمان مینیسک و مفاصل خوب شیراز ، منیسکتومی

دکتر عمل جراحی درمان مینیسک و مفاصل خوب شیراز ، منیسکتومی عنوان مقاله امروز ما می باشد . عملکرد زانو مستقیماً با مقدار بافت مینیسک باقی‌مانده مرتبط است. پارگی مینیسک یک آسیب شناسی ارتوپدی رایج است. انتخاب درمان مناسب و دکتر متخصص ارتوپد و مفاصل خوب برای این آسیب می تواند چالش برانگیز باشد و عوامل متعددی را شامل شود که در این مقاله، دکتر عمل جراحی درمان مینیسک و مفاصل خوب شیراز چند مورد از آنها را مورد بررسی قرار داده است.

لیست بهترین دکتر های درمان مینیسک و مفاصل شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد عمل جراحی مینیسک و مفاصل شیراز

گزینه های درمانی برای پارگی مینیسک از زبان بهترین دکتر جراحی مفاصل شیراز 

همانطور که پیش تر بیان کردیم؛ پارگی مینیسک شایع ترین آسیب شناسی زانو است. گزینه های درمانی برای پارگی مینیسک به دو دسته کلی غیر جراحی( فیزیوتراپی  و طب ورزشی) یا جراحی( منیسککتومی،ترمیم منیسک و پیوند مینیسک)  تقسیم می شوند.

انتخاب مناسب‌ترین درمان برای یک بیمار به عوامل مختلفی مانند شرایط کلی بیمار (مانند :سن، بیماری‌های همراه و سازگاری) و ویژگی‌های آسیب (مانند :محل پارگی/سن/کاهش‌پذیری پارگی) بستگی دارد.

روش های دیگر درمانی توسط بهترین دکتر جراحی مینیسک و مفاصل

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد پارگی‌های دژنراتیو در بیماران مسن‌تر را می‌توان به طور موثر به‌صورت غیرجراحی با یک برنامه فیزیوتراپی ساختاریافته درمان کرد. همچنین بهترین دکتر جراحی مینیسک و مفاصل شیراز بیان می کند که حتی اگر این بیماران بعداً نیاز به منیسکتومی داشته باشند، باز هم نتایج عملکردی مشابهی نسبت به زمانی که در ابتدا با جراحی درمان شده بودند، به دست خواهند آورد. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر تعویض مفصل زانو شیراز رامطالعه نمایید . 

منیسکتومی(ترمیم مینیسک) 

منیسکتومی جزئی از آسیب هایی محسوب می شوند که قابل ترمیم نیستند. این روش، می تواند عملکرد منیسک را حفظ کند، به خصوص زمانی که لبه منیسک محیطی دست نخورده باشد. ترمیم مینیسک (Meniscus-Repair) 80 درصد موفقیت را در 2 سال نشان می دهد .استفاده از این روش درمان توسط دکتر جراحی مینیسک و مفاصل خوب شیراز برای بیماران جوان مناسب تر می باشد.

با این حال، انتخاب تکنیک ترمیم به همراه توانبخشی پس از عمل، که اغلب شامل بریس‌بندی و عدم تحمل وزن برای 4 تا 6 هفته است، مورد نیاز است.

دلایل رایج پارگی مینیسک از زبان بهترین دکتر جراح شیراز 

منیسک بافتی است که از مفصل زانو و غضروف ها و استخوان های اطراف آن در برابر فشارهای راه رفتن، دویدن، خم شدن و بالا رفتن محافظت می کند. پیچش‌های شدید ناشی از توقف‌ها یا چرخش‌های ناگهانی رایج در فوتبال، چوگان، تنیس، گلف و.. یا خمیدگی عمیق زانو می‌تواند باعث پارگی منیسک شود. پارگی مینیسک گاهی اوقات همزمان با آسیب های رباط زانو به دلیل نیروهای خشونت آمیز رخ می دهد. یکی دیگر از دلایل این آسیب می تواند انحطاط مینیسک در طول پارگیACL باشد .

 چه زمانی باید به دکتر جراحی مینیسک و مفاصل مراجعه نماییم؟

زمانی که تورم، درد همراه با راه رفتن، قفل شدن یا گرفتگی زانو، جا انداختن زانو و محدودیت دامنه حرکتی بر توانایی شما برای حرکت تأثیر می گذارد، وقت آن است که به بهترین دکتر جراحی مینیسک و مفاصل شیراز مراجعه کنید.

ارزیابی کامل جراحی مفاصل :

تصمیم گیری در مورد درمان مناسب برای پارگی مینیسک شما به شدت آسیب، محل پارگی منیسک و سلامت مفصل زانو بستگی دارد. متخصصان زانو و مفاصل اغلب یک معاینه فیزیکی و تصویربرداری کامل انجام می دهند تا مشخص شود که آیا به جراحی منیسک نیاز دارید یا خیر.

معاینه فیزیکی:

 دکتر جراحی مینیسک و مفاصل شیراز برای تعیین اینکه آیا زانوی فرد به جراحی نیاز دارد یا خیر در ابتدا یک معاینه فیزیکی از وضغیت زانوی بیمار انجام می دهد .

اشعه ایکس:

اشعه ایکس، استخوان های شکسته و وجود آرتریت را بررسی می کند.

تست MRI :

در این روش، بافت‌های نرم زانو، عضلات، غضروف ها، رباط‌ها و تاندون‌ها ارزیابی می شود. ام آر آی به دکتر جراحی مینیسک و مفاصل کمک می کند تا قسمت خاصی از غضروف آسیب دیده را ارزیابی نماید .

آسیب های ناشی از ساییدگی مفاصل

افراد مسن که پارگی مینیسک آنها در نتیجه افزایش سن و ساییدگی است، ممکن است از فیزیوتراپی و ورزش هدایت شده، داروهای ضد درد غیر استروئیدی و سایر درمان های غیر جراحی بهره مند شوند.

درد زانوبازگشت به فعالیت های ورزشی بعد از درمان مینیسک

ورزشکارانی که می خواهند به سطح طبیعی فعالیت خود بازگردند ممکن است از جراحی آرتروسکوپی زانو با حداقل تهاجم استفاده نمایند ،در طی این جراحی دکتر جراحی مینیسک و مفاصل شیراز، عضو آسیب دیده را ترمیم یا خارج می نماید.

  منیسکتومی چیست ؟

منیسکتومی (Meniscectomy) یکی از درمان هایی است که برای معالجه مینیسک به کار میرود . منیسکتومی بوسیله آرتروسکوپی برای برداشتن قسمت هایی از مینیسک که به مفاصل چسبیده اند به کار میرود و حرکات زانو آزاد میشود و به حالت اولیه بر می گردد .

در حین جراحی ابزار کوچکی همراه با یک دوربین متصل در سر آن به نام آرتروسکوپ، در زانوی شما قرار می گیرد.  بهترین دکتر جراح مینیسک زانو شیراز از جراحی آرتروسکوپی زانو برای تعیین دقیق محل پارگی مینیسک و ترمیم یا رفع آسیب، بسته به محل و الگوی پارگی و وضعیت منیسک استفاده می نماید .

منیسکتومی جزئی 

در منییکتومی جزئی اگر مینیسک قابل ترمیم نباشد، ممکن است دکتر جراح شما نیاز داشته باشد که لبه های پاره شده را تراشیده و حجاری کند و تا حد امکان غضروف مینیسک را حفظ کند.

عکس فیزیوتراپیترمیم مینیسک توسط بهترین دکتر جراحی مفاصل شیراز 

ترمیم مینیسک، ممکن است بسته به نوع پارگی آن برای بیماران توصیه شود. در این روش  مینیسک پاره شده با استفاده از آرتروسکوپی برای قرار دادن بخیه های کوچک به هم دوخته می شود. این درمان نیز به روش آرتروسکوپی توسط بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل شیراز انجام می شود.

پیوند مینیسک 

اگر کل مینیسک پاره شده باشد ممکن است این روش درمان یک گزینه مناسب باشد. در اغلب موارد بهترین دکتر های ارتوپدی در اهواز و شیراز این روش را برای افراد جوانی که آرتروز زانو ندارند توصیه می کنند . همچنین روش درمان مینیسک پیوندی، از فردی که دچار مرگ مغزی شده است به بیماران اهدا می‌شود. در این روش دکتر جراح، از پلاگ‌هایی برای محکم کردن آن روی استخوان بومی استفاده می‌کند و بخیه‌ها آن را روی کپسول مفصلی محکم می‌کند.

دکتر عمل جراحی درمان مینیسک و مفاصل خوب شیراز
دکتر پنجه طلا عمل مینیسک شیراز
دکتر رضازاده فوق تخصص زانو
بهترین جراح مینیسک شیراز
بهترین جراح مینیسک زانو شیراز
بهترین دکتر ارتوپد زانو در شیراز
بهترین دکتر تعویض مفصل زانو در شیراز
دکتر باشتی جراح زانو شیراز

بهترین دکتر درمان مینیسک ترمیم بدون جراحی شیراز

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص درمان مینیسک مفاصل  در شیراز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در کرج آشنا می شوید و در مورد ترمیم و درمان این عارضه بدون نیاز به انجام عمل جراحی اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر درمان پارگی مینیسک کرج ، ترمیم بدون جراحی

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_98682″ cz_title=””] شماره تماس دکتر خوب برای درمان مینیسک  کلینیک درد دکتر مویدی نیا  توجه بعد از شماره گیری داخلی 914 را بگیرید   [wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”] نوبت دهی اینترنتی[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”بهترین دکتر درمان مینیسک کرج” image=”11183″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_29368″ cz_banner=””] درمان پارگی مینیسک زانو [/cz_banner][vc_column_text] بهترین دکتر درمان پارگی مینیسک کرج ، ترمیم بدون جراحی ترمیم بدون جراحی توسط بهترین دکتر درمان پارگی مینیسک کرج  انجام می شود . معرفی فیزیوتراپی خوب در کرج مینیسک یک دیسک غضروفی  در زانو است. این غضروف نقش بسیار مهمی به عنوان ضربه گیر و تثبیت کننده دارد. هر گونه آسیب به این عضو، می‌تواند منجر به درد، بی‌ثباتی، قفل شدن زانو و در طولانی مدت منجر به آرتروز مفاصل شود. پارگی مینیسک آسیب بسیار شایعی است. اکثراً افراد بالای 50 سال به این بیماری مبتلا خواهند شد. یکی از رایج ترین روش ها برای درمان این آسیب، جراحی آرتروسکوپی است که در ادامه آن را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم. آیا پارگی مینیسک بدون جراحی بهبود می یابد؟ بهترین دکتر درمان مینیسک کرج  بیان می کند ؛ بیشتر پارگی های منیسک دژنراتیو هستند و نیازی به جراحی ندارند. در طول 5 سال

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان مینیسک مفاصل شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان مینیسک مفاصل شیراز

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله و مرکز پزشکی بنویسید

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان مینیسک

مطالب مرتبط

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx