لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_14541″]

شماره تلفن دکتر خوب برای میگرن

دکتر مهدی ریسمانچیان

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی 800 را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”1793″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_61106″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2F%25d8%25af%25da%25a9%25d8%25aa%25d8%25b1-%25d9%2585%25d8%25ba%25d8%25b2-%25d9%2588-%25d8%25a7%25d8%25b9%25d8%25b5%25d8%25a7%25d8%25a8-%25d8%25a7%25d8%25b5%25d9%2581%25d9%2587%25d8%25a7%25d9%2586%2F|title:%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D8%BA%D8%B2%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%A8%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]بهترین دکتر میگرن و مغز و اعصاب شیراز [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر میگرن شیراز ، درمان و پیشگیری

درمان و پیشگیری از بهترین دکتر میگرن شیراز را در این مقاله باهم می خوانیم . حملات میگرنی می‌توانند شامل چندین مرحله مختلف باشند از جمله: سر درد های شدید، حالت تهوع، استفراغ، حساسیت به نور و …

اگرچه علت دقیق میگرن هنوز مشخص نیست، اما متخصصین مغز و اعصاب بر این باورند که این اختلال ناشی از فعالیت عصبی غیرطبیعی مغز به دلیل جهش‌های ژنتیکی خاص است. به دلیل این محرک های داخلی و خارجی ، اصلاح شیوه زندگی می تواند به درمان و پیشگیری از حملات میگرن کمک کند. در این مقاله بهترین دکتر میگرن شیراز،6 نکته موثر برای رهایی سریع از حملات میگرنی را شرح داده است.

اصلاح سبک زندگی برای درمان و پیشگیری از بهترین دکتر میگرن شیراز 

اصلاح سبک زندگی یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند به میگرن کمک کند و از آن جلوگیری کند. بهترین دکتر میگرن شیراز  توضیح می دهد که میگرن با بی نظمی تحریک می شود، بنابراین حفظ یک روال منظم می تواند مفید باشد.

برخی از  اصلاحات خاص سبک زندگی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

در ساعت معینی بخوابید و در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید.

هر روز در ساعات معینی غذا بخورید.

حفظ رژیم غذایی حاوی غذاهای تازه و مغذی.

هیدراته ماندن

انجام تمرینات هوازی روزانه

انجام تمرینات آرامش بخش

با ورزش از بروز درد میگرن پیشگیری کنید

اگرچه ورزش شدید می تواند محرکی برای برخی افراد باشد، اما تحقیقاتی نیز وجود دارد که نشان می دهد ورزش می تواند به پیشگیری از حملات کمک کند.

جالب است که بدانید ورزش به خودی خود مستقیماً میگرن را درمان نمی کند اما  می تواند به کاهش استرس (یک محرک میگرن) کمک کند. بهترین دکتر میگرن شیراز بیان می کند؛ هر چه بیشتر ورزش کنید، احساس سلامتی بیشتری خواهید داشت.

استراحت در مکان تاریک و آرام  از زبان بهترین دکتر میگرن شیراز

هنگامی که درد شروع می شود، فقط به دنبال یک مکان تاریک  و ساکت باشید تا در آن استراحت کنید. این گزینه، می تواند یکی از موثرترین راه ها برای کاهش درد باشد. نورهای روشن و صداهای بلند می‌توانند محرک‌های اصلی میگرن(migraine triggers) باشند، بنابراین قرار دادن خود در یک فضای ساکت و تاریک می‌تواند به کاهش این محرک‌ها کمک کند و به شما آرامش دهد. تنفس عمیق همچنین می تواند با کاهش تنش و ایجاد آرامش به کاهش درد میگرن کمک کند.

استفاده از کمپرس سرد برای درمان و کاهش درد

یخ یک ضد التهاب طبیعی است که می تواند به کاهش تورم و التهاب مغز که اغلب منبع سردرد است کمک کند. دکتر متخصص سردرد شیراز توصیه می کند که هنگام مواجه شدن با این مشکل کافیست یک کمپرس سرد روی گردن، شقیقه ها یا پیشانی خود بگذارید تا درد شما به آرامی کاهش یابد.  

نوشیدن آب به مقدار کافی

 نوشیدن آب به مقدار کافی یکی از ساده ترین راه ها برای غلبه بر میگرن است. حداقل هشت لیوان آب در روز بخورید. همچنین به خاطر داشته باشید که گرسنگی و قند خون پایین می تواند باعث میگرن شود. بنابراین، یک میان وعده کوچک برای کمک به تعادل سطح قند خون خود میل کنید.

مصرف نوشیدنی های گرم جهت تسکین درد به توصیه دکتر متخصص میگرن

نوشیدن چای یا هر نوشیدنی گرم نیز می تواند به آرامش بدن و ذهن شما کمک کند و مقداری فشار را که روی سر تپش می زند، کاهش دهد. چای بابونه برای تسکین میگرن بسیار  مفید است، زیرا دارای خواص آرام بخش است و  می تواند به کاهش درد شما کمک کند.

آروماتراپی یا رایحه درمانی از زبان بهترین دکتر میگرن شیراز

گاهی اوقات، عطر مناسب نیز می تواند یک عامل شفابخش باشد. در واقع، استنشاق برخی روغن‌ها، مایع غلیظی که از عصاره‌های معطر گیاهی تشکیل شده ، روشی آزمایش‌شده برای کاهش شدیدترین سردردها است. متخصصان اعصاب بر این باورند که استنشاق روغن اسطوخودوس خالص یکی از ایمن‌ترین و بهترین راه‌ها برای درمان میگرن حاد است. درست مانند اسانس های اسطوخودوس، نعناع، ​​رزماری و بابونه نیز دارای خواص تسکین دهنده درد هستند و می توانند دوره های دردناک میگرن را کاهش دهند.

مصرف ویتامین برای پیشگیری عود درد

منیزیم ویتامینی است که در خوراکی هایی مانند آجیل و سبزیجات برگ‌دار وجود دارد. همچنین دکتر میگرن خوب شیراز بیان می کند که ویتامین B2، که به عنوان ریبوفلاوین نیز شناخته می شود، در غذاهایی مانند تخم مرغ، لبنیات، آجیل و غلات غنی شده یافت می شود و راهکاری برای درمان و پیشگیری از عود درد به کار میرود .

چرا محرک های منفرد همیشه منجر به حمله میگرن نمی شوند؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که بهترین گزینه برای مدیریت میگرن این است که محرک های خود را بشناسید و از آنها دوری کنید. اما بنا بر گفته های بهترین دکتر میگرن شیراز، یک محرک ممکن است هر بار باعث حمله میگرنی نشود و محرک‌های شما ممکن است در طول زمان تغییر کنند.

حملات میگرن از چه سنی شروع می­شوند؟

حملات میگرن می تواند در هر سنی شروع شوند، اگرچه حمله اولیه اغلب در دوران نوجوانی رخ می دهد. میگرن معمولاً در طول سی سالگی فرد به اوج خود می رسد و پس از آن به تدریج شدت حملات کاهش می­یابد.

  زمان مراجعه به بهترین دکتر میگرن شیراز  

افرادی که سردردهای مکرر از هر نوع را تجربه می کنند باید برای ارزیابی و معاینه کامل به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنند زیرا تشخیص دقیق برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها بسیار مهم است. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله دکتر سکته مغزی اصفهان را نیز مطالعه نمایید . 

سردردهای تنشی دوره‌ای و گاهی اشکال خفیف‌تر میگرن ممکن است با استراحت و داروهای بدون نسخه یا مسکن‌ها از بین بروند. همچنین دکتر متخصص درمان سردرد اصفهان و شیراز در مصاحبه با سایت وب کلینیک بیان می کند که سردردهای میگرنی شدید ممکن است نیاز به درمان های ویژه داشته باشند. در برخی از موارد سردردهای مکرر(چه تنش، میگرن یا انواع دیگر سردردهای اولیه) ممکن است به درمان های پیشگیری با داروی روزانه نیاز داشته باشد.

دکتر میگرن اصفهان

سر درد های شدید که به عنوان میگرن شناخته می شوند در بیشتر مواقع یک طرف سر را درگیر می کنند. افراد مبتلا به میگرن اغلب علائم متفاوتی را تجربه می کنند.

برخی از رایج ترین علائم این بیماری از زبان دکتر میگرن اصفهان و شیراز عبارتند از:

افسردگی

احساس خستگی

سفت شدن گردن

حمله های میگرنی با چه نشانه هایی همراه هستند؟

نشانه های این بیماری معمولا دو الی سه روز قبل از مرحله اصلی آن یعنی حمله میگرن خود را نشان می دهند. حمله میگرن معمولا با حالت هایی که در ادامه نام برده ایم همراه است.

حالت تهوع

احساس سر درد های ضربانی

حساسیت شدید به نور و صدای های بلند

سرگیحه و ضعف

مراجعه به بهترین دکتر میگرن شیراز برای درمان 

اکثر افراد بر این باورند که میگرن قابل درمان نیست در حالی که این امر باوری غلط است. بیماران مبتلا به این بیماری می توانند با مراجعه منظم به بهترین دکتر میگرن شیراز، علائم این آسیب را تا حد زیادی کاهش دهند.

 دکتر متخصص با تجویز دارو های ضد تهوع و درمان های مناسب به فرد مبتلا کمک می کند تا علائم بیماری خود را مدیریت کند.

 دکتر میگرن خوب شیراز

برای درمان میگرن به کدام دکتر مراجعه کنیم

بهترین دکتر متخصص میگرن

بوتاکس میگرن شیراز

دکتر سردرد شیراز

کلینیک تخصصی میگرن

بهترین دکتر میگرن در شیراز

دکتر متخصص میگرن کودکان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/c0dsX” id=”cz_62535″ title=”مجهزترین مرکز درمان میگرن” subtitle=”دکتر متخصص میگرن شیراز” image=”1542″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx