لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای تزریق پی آر پی 

دکتر نسترن محصل از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  پی آر پی در  کرج  است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر تزریق پی آر پی کرج ،رفع چروک زیر چشم

چگونگی رفع چروک زیر چشم توسط بهترین دکتر تزریق پی آر پی کرج . درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) ، از قدرت شفابخش خود بدن برای تحریک رشد بافت جدید استفاده می‌کند و به پوست شما ظاهری سالم و جوان‌تر هدیه می‌دهد.

بهترین کلینیک پوست و مو کرج بیان می کند که : در این متد درمانی، مقدار کمی از خون فرد گرفته می شود و پلاسما سپس با استفاده از یک سانتریفیوژ از بقیه خون جدا می شود تا پلاسمای غنی از پلاکت ایجاد شود. این پلاسما سپس به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و پلاکت ها فاکتورهای رشد خود را آزاد می کنند. بهترین دکتر تزریق پی آر پی کرج در ادامه قصد دارد برخی از مزایا این متد درمانی و زیبایی را شرح دهد.

بهترین دکتر های درمان جای جوش

هیچ داده ای یافت نشد

  رفع چروک زیر چشم توسط پی آر پی:

پی آر پی بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد و کلاژن را بازسازی می کند باعث رفع چروک زیر چشم ، بهبود جای زخم و به بازگرداندن درخشش سالم و جوان پوست کمک می کند.

نواحی که معمولاً تحت درمان قرار می‌گیرند شامل زیر چشم‌ها، خط فک، پیشانی، گونه‌ها، خطوط بینی، خطوط ماریونت و گردن است.

 پی آر پی چگونه کار می کند؟

هنگامی که PRP دوباره به پوست تزریق می شود، فاکتورهای رشد توسط پلاکت ها آزاد می شوند. این باعث بهبودی و تحریک تولید کلاژن می شود. کلاژن که به طور طبیعی در بدن یافت می شود، پایه و اساس ظاهری جوان است.بهترین دکتر پی آر پی کرج بیان می کند که: در طول فرآیند پیری کلاژن کمتری تولید می شود و در نتیجه خطوط و چین و چروک افزایش می یابد. از طریق تحریک تولید کلاژن، PRP به تقویت رنگ پوست، کاهش جای زخم، بهبود بافت پوست و در نتیجه داشتن پوستی سالم، انعطاف پذیر و هیدراته کمک می کند.

توضیحات بهترین دکتر تزریق پی آر پی کرج در مورد پلاسما ؟

پلاسما(plasma) قسمت مایع شفاف خون است که پس از حذف سایر اجزای سلولی باقی می ماند. پلاسما عملکردهای زیادی را در بدن انجام می دهد که از جمله آنها می توان به مبارزه با بیماری ها، التیام و آبرسانی اشاره کرد.

PRP درمانی شامل چه مواردی است؟

قبل از انجام تزریق :

در طول مشاوره،دکتر تزریق پی آر پی خوب کرج، تمام نگرانی ها و انتظارات خاص شما را مطرح می کند و خطرات ناشی از درمان را برای شما توضیح می دهد. پس از مشاوره با پزشک متخصص، یک کرم بی‌حس کننده سبک به مدت 30 دقیقه جهت راحتی بیشتر روی محل تزریق استفاده می‌شود. در این مدت یک نمونه کوچک 10 میلی لیتری خون از بازوی شما گرفته می شود. این در یک سانتریفیوژ چرخانده می شود تا پلاکت ها را از کل سلول های خون جدا کند و پلاسمای غنی از پلاکت خود را ایجاد کند.

در حین تزریق :

هنگامی که کرم بی‌حس‌کننده اثر کرد، پلاسمای غنی از پلاکت شما با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف و استریل مجدداً تزریق می‌شود. برای بهبود کلی ناحیه مورد نظر به تزریق های متعدد نیاز است.

بعد از تزریق پی آر پی :

مقداری کبودی، تورم و قرمزی بلافاصله پس از عمل شایع است.بهترین دکتر پی آر پی کرج توضیح می دهد که :  اکثر عوارض جانبی باید در عرض چند روز برطرف شوند، با این حال بیشتر افراد می توانند یک روز بعد به سر کار خود بازگردند. با افزایش تولید کلاژن، نتایج پی آر پی چند هفته پس از اولین درمان به تدریج قابل مشاهده است.

آیا همه می توانند از پی آر پی استفاده کنند؟

متاسفانه برخی افراد با شرایط خاص نمی توانند از مزایای این روش بهره مند شوند.  بیماران با عملکرد غیر طبیعی پلاکت، اختلالات لخته شدن و بیماری مزمن کبدی برای درمان PRP مناسب نیستند. لطفاً به یاد داشته باشید که در طول مشاوره، سابقه پزشکی مرتبط خود را با بهترین دکتر تزریق پی آر پی کرج در میان بگذارید.

نتیجه گیری:

همانطور که پیش تر بیان کردیم؛ پی آر پی بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد و کلاژن را بازسازی می کند که این فرآیند به کاهش و رفع چروک و خطوط، بهبود بافت پوست در اطراف ناحیه ظریف زیر چشم، رفع لک، بهبود جای زخم و بازگرداندن درخشش سالم کمک می کند.  همچنین باید بگوییم که نتایج این روش برای طولانی مدت باقی می ماند.  به طور کلی؛ پس از یک دوره کامل (3 درمان در فواصل 4-6 هفته) می توان انتظار داشت که نتایج PRP درمانی تا 18 ماه باقی بماند.

دکتر پی آر پی کرج
نظرات در مورد پی آر پی صورت
پی آر پی مو در فردیس
کلینیک تخصصی prp مو

بهترین دکترهای تزریق پی آر پی

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های تزریق پی آر پی کرج

مقالات بهترین دکتر ها برای تزریق پی آر پی

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx