لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43253″]

شماره تماس متخصص کبد خوب شیراز

دکتر مسعود عطایی
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 202 را بگیرید 

07191010115 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر گوارش و کبد شیراز” image=”7130″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_50059″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-m-ataei%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%20%D8%B9%D8%B7%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]متخصص کبد و گوارش [/cz_banner][vc_column_text]

دكتر متخصص كبد خوب شیراز ، 4 مراقبت ویژه

4 مراقبت ویژه از دكتر متخصص كبد خوب شیراز عنوان مقاله امروز ما می باشد . دکتر متخصصین کبد و گوارش برای تشخیص، مدیریت و درمان بیماری هایی که بر کبد، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و سیستم گوارش  تأثیر می گذارند، آموزش دیده اند و مشکلات کبدی مانند بیماری کبد چرب، سیروز، هپاتیت و سرطان کبد را درمان می کنند. دكتر كبد و گوارش خوب شیراز مراقبت های بهداشتی برای درمان بیماری های کبدی و گوارشی ارائه می دهد و از وارد  شدن آسیب بیشتر به بدن  جلوگیری می کند. طبق آمار های بدست آمده بیماری های کبدی و گوارشی رو به افزایش هستند با این حال اگرچه تعداد افرادی که با  این بیماری ها درگیر هستند روز به روز افزایش می یابد، اما شما می توانید اقداماتی را برای محافظت از این دو عضو بدن و بهبود سلامت خود انجام دهید که در ادامه به بررسی  آنها خواهیم پرداخت. و4 توصیه از دكتر متخصص كبد و گوارش خوب شیراز را برای شما همشهریان عزیز عنوان خواهیم کرد .

4 توصیه مراقبتی ویژه از دكتر كبد خوب شیراز

همانطور که می دانید کبد دومین عضو بزرگ بدن شماست و وظیفه مهمی در بدن دارد. کبد بدن را سم زدایی می کند، خون را فیلتر می کند، به هضم غذا کمک می کند و هورمون ها را تجزیه می کند. با آزاد کردن گلوکز در جریان خون، شما را پر انرژی نگه می دارد و به هضم  چربی ها و داروها کمک می کند.

اما متاسفانه، بیماری کبد چرب و و سرطان کبد در حال افزایش هستند و دو تهدید اصلی برای کبد انسان  محسوب می شوند. در ادامه 4 راهکار و نکته مراقبتی از دكتر كبد و گوارش خوب شیراز را که افراد از طریق آنها می توانند به حفظ سلامت کبد خود کمک کنند را بیان خواهیم کرد.

 1- کنترل وزن توصیه مراقبت ویژه دکتر متخصص کبد شیراز 

بهترین دكتر كبد شیراز بیان می کند که یکی از توصیه های مراقبتی ویژه حفظ وزن مناسب است. دلیل اصلی افزایش بیماری های کبدی(Liver disease) چاقی است که در پی ذخیره بیش از حد چربی در کبد ایجاد می شود. پس از اینکه چاقی منجر به تجمع چربی اضافی در کبد می شود، می تواند التهاب ایجاد کند و به نوبه خود باعث ایجاد فیبروز در کبد و در نهایت منجر به سیروز شود.

اگر در حال حاضر اضافه وزن دارید، توصیه  دكتر كبد خوب شیراز این است که از اکنون تغییراتی در سبک زندگی خود با رژیم غذایی و ورزش ایجاد کنید تا وزن کم کنید.

2- متخصص کبد شیراز : از مصرف مشروبات الکلی خود داری کنید

نوشیدن بیش از حد الکل می تواند منجر به تجمع چربی در کبد و در نتیجه آسیب به کبد شود. همچنین دكتر متخصص كبد شیراز بیان می کند که اگر علائم خطر شناخته شده ای برای بیماری کبد دارید، از نوشیدن هر گونه مشروبات الکلی به طور جدی خودداری کنید.

3- مراقبت و آزمایش متناوب برای کنترل بیماری ها 

فعال بودن در مورد نظارت بر شرایط پزشکی که منجر به بیماری های کبدی می شود  مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر و کلسترول بالا بسیار مهم است. بیماران مبتلا به این شرایط باید کبد خود را با آزمایش خون بررسی کنند و در صورت غیر طبیعی بودن به دكتر كبد و گوارش خوب شیراز ارجاع دهند.

دستگاه اندوسکوپی کولوتنوسکوپی4-انجام منظم آزمایش خون توصیه ویژه دکتر کبد خوب شیراز

اغلب، تا زمانی که بیماران دچار سیروز نشوند، علائم  بیماری های کبدی ظاهر نمی شوند. فعال بودن در مورد انجام آزمایش خون معمول برای بررسی کبد، کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که  کبد شما هیچ گونه مشکلی ندارد و در صورت تشخیص هر گونه بیماری کبدی توصیه ویژه میشود که هر چه سریع تر به بهترین دكترمتخصص كبد و گوارش شیراز  مراجعه کنید و درمان خود را آغاز کنید.

بهترین دکتر سرطان کبد در شیراز

بهترین فوق تخصص کبد اصفهان

دکتر فوق تخصص گوارش بزرگسالان شیراز

بهترین دکتر گوارش در شیراز

بهترین دکتر گوارش شیراز

نوبت دهی متخصص گوارش شیراز

بهترین فوق تخصص کبد در شیراز

فوق تخصص گوارش شیراز خیابان معالی اباد

دکتر فوق تخصص کبد چرب در شیراز

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/wOsef” id=”cz_77732″ title=”معرفی بهترین فوق تخصص گوارش و کبد” subtitle=”دکتر متخصص گوارش” image=”7126″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx