لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_27743″ cz_title=””]

شماره متخصص کلیه 

دکتر علی نژاد

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی  را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”14082″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_72864″ cz_banner=””] بهترین دکتر متخصص کلیه و گوارش اصفهان [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان ، درمان سنگ کلیه

درمان سنگ کلیه توسط بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان در این مقاله شرح داده شده است . کلیه های سالم برای داشتن بدنی سالم ضروری هستند. دکتر فوق تخصص گوارش بیان می کند که این عضو ، خون را فیلتر می کند و آب اضافی، مواد زائد و ناخالصی ها را از بدن انسان حذف می کند و در عین حال سطح pH، نمک و پتاسیم را تنظیم می کند. کلیه ها، همچنین ویتامین D را برای کمک به جذب کلسیم، کنترل تولید گلبول های قرمز و تولید هورمون هایی که فشار خون را تنظیم می کنند، فعال می کنند.

هرگونه تداخل در عملکرد کلیه می تواند منجر به ایجاد بیماری و اختلال شود. سنگ کلیه و نارسایی کلیه دو مورد از رایج ترین این بیماری ها به شمار می روند که در ادامه، بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان، درباره آن ها اطلاعاتی ارائه داده است. 

سنگ کلیه

تشخیص سنگ کلیه به طور اجتناب ناپذیر این سوال را ایجاد می کند که کدام درمان در مورد خاص شما بهتر عمل می کند. امروزه روش های تهاجمی و غیر تهاجمی مختلفی وجود دارد که بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان پس از معاینه و با توجه به نوع سنگ و محل خاص سنگ در کلیه یا حالب یکی از مناسب ترین آنها را به شما توصیه خواهد کرد. اطلاعات زیر به شما درک اساسی از روش‌هایی را می‌دهد که برای درمان سنگ کلیه مورد استفاده قرار می­گیرند.

گزینه های درمانی موجود از دکتر متخصص کلیه اصفهان 

به جز موارد خاص و با در نظر گرفتن نیازهای فردی بیمار، سنگ کلیه به طور کلی با یکی از روش های زیر قابل درمان است:

سنگ شکنی برون اندامی با موج شوک (ESWL):

سنگ ها بدون ایجاد ضایعات پوستی توسط امواج ضربه ای برون بدنی متلاشی می شوند.

برداشتن سنگ از راه پوست(PCNL):  

یک راه دسترسی لوله‌ای شکل از طریق پوست به کلیه ایجاد می‌شود تا با استفاده از فورسپس و سایر ابزارها به سنگ‌ها دسترسی مستقیم پیدا کنند.

جراحی باز توسط بهترین دکتر متخصص کلیه  :

برداشتن سنگ با جراحی باز تنها در موارد استثنایی مورد نیاز است.

  بررسی روش ESWL توسط بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان 

سنگ شکنی برون اندامی با موج ضربه ای(ESWL) کم تهاجمی ترین روش درمان سنگ کلیه است. بهترین دکتر متخصص کلیه اصفهان توضیح می دهد که سنگ شکنی برون بدنی بهترین روش درمانی برای انواع سنگ های کلیه می باشد. با این حال، برخی از سنگ ها وجود دارند که به سختی با امواج ضربه ای متلاشی می شوند. در این موارد ممکن است دو یا سه جلسه درمانی برای از بین بردن سنگ لازم باشد. این امر بدون مشکل است زیرا ESWL به راحتی قابل تکرار است.

در موارد دیگر، سنگی که باید تکه تکه شود ممکن است بسیار بزرگ باشد به طوری که چندین جلسه درمانی مورد نیاز است. در چنین مواردی، این خطر وجود دارد که قطعات سنگ پودر شده به طور موقت مجرای ادرار را مسدود کنند، بنابراین باید اقدامات لازم برای اطمینان از عبور طبیعی ادرار انجام شود. ESWL یک روش جزئی است که می تواند به صورت سرپایی انجام شود. امروزه ESWL با دستگاه های سنگ شکنی پیشرفته انجام می شود که یک درمان بسیار ملایم و در عین حال موثر را تضمین می کند.

نارسایی کلیه

نارسایی کلیه (kidney-failure) که به عنوان بیماری کلیوی مرحله نهایی نیز شناخته می شود، زمانی رخ می دهد که کلیه ها دیگر قادر به حذف مواد زائد از خون شما و کنترل سطح مایعات در بدن نباشند.

شما می توانید تا 90 درصد از عملکرد کلیه را قبل از احساس بیماری از دست بدهید. در بسیاری از موارد، تا زمانی که کلیه ها به نارسایی نزدیک نشوند، علائم بیماری مشاهده نمی شود.

افراد مبتلا به نارسایی کلیه می توانند مراقبت های زیر را انجام دهند:

مراقبت های حمایتی غیر دیالیز

دیالیز (درمان جایگزینی کلیه)

پیوند کلیه

علائم رایج بیماری های کلیوی

بیماری های کلیوی معمولاً تا زمانی که علائم شدید شود، مورد توجه قرار نمی گیرند. از این رو دکتر متخصص کلیه خوب اصفهان توصیه می کند؛ در صورتی که یکی از علائم زیر را دارا هستید هر چه سریعتر به پزشک متخصص کلیه مراجعه نمایید.

علائمی مانند خستگی و  گرفتگی عضلات

ورم پاها و مچ پا

کم اشتهایی

 تکرر ادرار و  حالت تهوع

 کاهش میل جنسی

دکتر متخصص کلیه خوب اصفهان

متخصص کلیه شبانه روزی اصفهان

دکتر پنجه طلا کلیه اصفهان

بهترین دکتر فوق تخصص کلیه در اصفهان

بهترین متخصص کلیه و مجاری ادراری در اصفهان

فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان در اصفهان

بهترین دکتر سنگ کلیه در اصفهان

بیمارستان کلیه اصفهان

فوق تخصص کلیه اصفهان دکتر پارین هدایتی اصفهان، استان اصفهان 

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/EQ6iY” id=”cz_80723″ title=”بهترین دکتر فوق تخصص گوارش و کلیه اصفهان” subtitle=”درمان بیماری های گوارشی و سنگ کلیه” image=”3858″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx