لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان دیسک کمر

دکترجعفر پورقاسمیان یکی از متخصصین زبده در خصوص درمان دیسک کمر با روش های جدید در اصفهان است . در ادامه می توانید با راهکارهای درمانی این پزشک آشنا شوید و نسبت به رزرو نوبت کلینیک ایشان در خیابان توحید اقدام نمایید .

فیلم جا انداختن دیسک کمر در اصفهان

جا انداختن دیسک کمر باید توسط یک پزشک متبحر و با علم و آگاهی نسبت به شرایط فرد انجام شود . در فیلم فوق که در یک کلینیک تخصصی در اصفهان انجام شده جا انداختن دیسک  را به صورت صحیح علمی و واقعی مشاهده می نمایید .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

5 روش جديد درمان ديسك كمر اصفهان

 در اینن مفاله با 4 روش جدید درمان دیسک کمر اصفهان آشنا میشویم . همانطور که می دانید ستون فقرات ما یک تکه نیست، بلکه به صورت تکه هایی است که مانند مهره های تسبیح به هم متصل شده اند. به این قسمت های استخوانی، جسم مهره ای و به قسمت هایی که این استخوان ها را به هم متصل می کنند، دیسک می گویند. در واقع دیسک کمر به فضای بین مهره ها می گویند. دیسک یک نوع غضروف است. از نظر ساختاری، دیسک از یک حلقه و یک هسته ساخته شده است. بیماری دیسک کمر یکی از شایع ترین بیماری های افراد میانسال می باشد. میانگین سن اکثر افرادی که به دیسک کمر مبتلا شده اند حدود 30 تا 40 سال به بالا است .  در بسیاری از موارد، بیمار ماه ها یا حتی سال ها در کمر و  اندام تحتانی اجساس ناراحتی دارد و معمولاً با مصرف داروهای مسکن بهبودی نسبی پیدا می کند. اما در یکی از این حملات، ناراحتی بسیار شدید می شود و دیگر به درمان دارویی پاسخ نمی دهد. در حال حاضر درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش  یکی از کاربردی ترین روش های می باشد .در ادامه مقاله به 4 روش جدید درمان دیسک کمر اصفهان اشاره خواهیم کرد . 


دکتر احمد باقری مقدم متخصص طب پزشکی ورزشی در اصفهان می باشد . وی با تاسیس یک کلینیک مجهز اقدام به درمان دیسک کمر با روش های جدید در اصفهان نموده است  .

لیست بهترین دکتر های درمان دیسک کمر اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

درمان دیسک کمر در اصفهان

تشخیص دیسک کمر اصفهان 

 شرح حال بیمار 

در این بیماری معمولاً یک تیر کشیدگی شدید به طور ناگهانی درباسن یا پشت پای بیمار ایجاد می شود. ممکن است بیمار در گذشته سابقه این بیماری را به صورت محدود داشته باشد، اما به طور ناگهانی یا با حرکت دادن جسمی سنگین دچار گرفتگی کمر بسیار شدید شود. درد معمولا در مسیر عصب سیاتیک رخ می دهد. یعنی دردی است که از پشت شروع می شود و به لگن و پشت ران و سپس پشت ساق سرایت می کند.

 معاینه بیمار برای درمان دیسک کمر اصفهان 

پزشک متخصص در معاینه بیمار، پای او را بالا می‌آورد اگر این کار باعث ناراجتی در ناجیه کمر بیمار شود احتمال پارگی دیسک کمر(Lumbar disc)  وجود دارد.

 ام آر آی 

در نهایت برای اثبات تشخیص پارگی می توان از ام آر آی استفاده کرد که دیسک را به طور کامل نشان می دهد و همچنین نوع بیماری، وسعت و پارگی آن و همچنین محل بیرون زدگی را به طور کامل مشخص می کند.

5 روش درمان دیسک کمر اصفهان

1- درمان با لیزر روش جدید درمان دیسک کمر در اصفهان

درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش از بهترین روش ها می باشد که هم اکنون در کلینیک تخصصی دکتر باقری مقدم در اصفهان مهیا می باشد 

درمان دیسک کمر با لیزر2-روش جدیدنوکلئوتوم(جراحی بسته) برای درمان دیسک کمر

روش جدید نوکلئوتوم(جراحی بسته) یک روش لیزری جدید برای برداشتن دیسک از طریق پوست می باشد. این روش تحت بی حسی موضعی، با هدایت فلوروسکوپی انجام می شود. نوکلئوتوم با ابزار دقیق طراحی شده به فضای دیسک وارد می‌شود.

PLDD -3 برای درمان دیسک 

PLDD روشی کم تهاجمی و جدید برای درمان دیسک کمر اصفهان است که برای مداوای این بیماری طراحی شده است. هنگامی که یک مهره در دیسک جابجا می شود، مواد حاصل از آن می تواند با کانال نخاعی و اعصاب خروجی آن ها تداخل داشته باشد و نتیجه آن ایجاد ناراحتی شدید در ناحیه کمر می باشد. تخلیه یا کمپرس کردن باعث عقب نشینی برآمدگی و در نتیجه کاهش یا از بین رفتن انقباض می شود. این درمان پیشرفته و جدید فتق دیسک یک روش ساده و قابل توجه است و به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. با استفاده از راهنمایی اشعه ایکس، پزشک یک سوزن باریک را وارد فتق دیسک می کند. قرار دادن فیبر نوری در سوزن به انرژی لیزر اجازه می دهد تا به نوک آن برسد و بخش کوچکی از مرکز دیسک را تبخیر کند. این برجستگی، ستون فقرات یا ریشه عصبی را جمع می کند و متعاقباً ناراحتی بیمار را تسکین می دهد.

4- فرسایش با فرکانس رادیویی 

 این متد هم یکی دیگر از روش های بدون جراحی درمان دیسک کمر در اصفهان می باشد . در روش فرسایش با فرکانس رادیویی انتهای عصب را با استفاده از امواج رادیویی می سوزاند که به دلیل ماهیت کم تهاجمی این روش شباهت هایی به لیزر دارد، اما تسکین فقط تا یک سال ادامه دارد. پس از یک سال عارضه ممکن است بازگردد و این روش برای بیمار باید تکرار شود.

5- تعویض دیسک مصنوعی برای درمان دیسک کمر  اصفهان

 در این روش کل دیسک ستون فقرات شما با یک دیسک مصنوعی جایگزین می‌شود و همانطور که تصور می کنید این عمل برای درمان به جراحی دقیق و زمان بهبودی طولانی نیاز دارد.

 روش جدید درمان دیسک کمر در اصفهان
درمان قطعی دیسک کمر در اصفهان
طب سوزنی + دیسک کمر + اصفهان
بهترین جراح لیزر دیسک کمر در اصفهان
جا انداختن دیسک کمر در اصفهان
درمان قطعی دیسک کمر در اصفهان

دکتر خوب برای درمان دیسک کمر در اصفهان

در این صفحه بهترین و جدید ترین روش های درمان دیسک کمر به شما معرفی شده است

بهترین دکترها برای جا انداختن دیسک کمر در اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان دیسک کمر اصفهان

مقالات بهترین دکتر ها در مورد روش جدید و قطعی درمان دیسک کمر و هزینه آن

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx