لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_110941″]

شماره تماس فوق تخصص زیبایی سینه اصفهان

دکتر حسین ابدالی
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 407 را بگیرید 

03191011128 

اگر از چاقی و اضافه وزن شدید رنج می برید توصیه ما به شما مراجعه به دکتر حسین ابدالی می باشد. دکتر ابدالی، یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک در اصفهان می باشد. با مراجعه به دکتر حسین ابدالی می توانید به اندام ایده آل خود برسید. برای ثبت نوبت خود کافیست به سامانه نوبت دهی این  پزشک مراجعه نمایید.

 برخی از خدمات مطب دکتر حسین ابدالی: جراحی بینی، حراجی سینه، لیپوساکشن، پیکر تراشی، لیفت پستان و..

آدرس مطب: خیابان چهارباغ بالا، مجتمع کوثر، طبقه4، واحد617 

محل کار: بیمارستان الزهرا

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین متخصص جراحی زیبایی سینه و شکم اصفهان” image=”3740″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_94377″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ho-a%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی [/cz_banner][vc_column_text]

اطلاعاتی از بهترين دكتر متخصص عمل زيبايي سينه و شكم اصفهان

اطلاعاتی از بهترين دكتر متخصص عمل زيبايي سينه و شكم اصفهان عنوان مقاله امروز ما می باشد . همه ما به دنبال بهترین ظاهر و استایل هستیم. اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید، ممکن است همچنان ناحیه هایی در بدن شما چربی اضافه داشته باشد. که در آن‌ها هیچ مقدار ورزشی نمی‌تواند چربی را بسوزاند یا پوست شل را سفت کند.

اطاق جراحی ساکشن اصفهان بسیاری از ما از طریق ورزش و کنترل وزن به دنبال استایلی زیبا هستیم. گاهی اوقات این روش ها روند بسیار کندی دارند و ممکن است سال ها انسان را درگیر خود کنند.بهترین دکتر زيبايي سينه و شكم اصفهان برای جراحی پلاستیک لاغری شکم ، چربی و پوست اضافی را از بین می‌برد و در بیشتر موارد، عضلات ضعیف یا جدا شده را بازیابی می‌کند و نمای شکم را صاف‌تر و محکم‌تر می‌کند. این روش های جراحی توسط متخصص زيبايي سينه و شكم اصفهان تنها مختص افراد با اضافه وزن نیست زیرا افرادی وجود دارند که با وزن و نسبت طبیعی بدن ممکن است شکمی بیرون زده یا شل و آویزان داشته باشند. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی از بهترین دکتر متخصص عمل زیبایی سینه و شکم اصفهان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

جراحی سینه از بهترین دکتر زيبايي سينه اصفهان

جراحی سینه توسط بهترین دکتر زيبايي سينه  اصفهان به عمل زیبایی گفته می شود که بر روی سینه زنان یا مردان انجام می شود. انواع مختلفی از جراحی زیبایی سینه وجود دارد که برخی از آنها به دلایل پزشکی مانند سرطان و برخی دیگر به دلایل زیبایی (جراحی پلاستیک) انجام می شوند. در ادامه به بررسی دلایل پزشکی و زیبایی جراحی سینه می پردازیم.

افزایش سن یکی از دلایل شل شدگی و افتادگی  پوست صورت می باشد،جراحی بلفارو پلاستی یکی از انواع جراحی هایی می باشد که می تواند چروک ها و افتادگی پوست پلک چشم را در متقاضیان اصلاح نماید . شما می توانید از طریق سایت ما با بهترین  پزشکان عمل جراحی بلفاروپلاستی  در شیراز و اصفهان  تماس بگیرید و مشورت نمایید تا شما عزیزان را راهنمایی نمایند .

دکتر جراح پلاستیک اصفهاندلایل پزشکی عمل زیبایی سینه و شکم 

جراحی سرطان سینه (لومپکتومی، ماستکتومی): برای مواردی چون رهایی از سرطان،توسط دکتر زيبايي سينه و شكم اصفهان قسمتی یا تمام پستان برای برداشتن غدد لنفاوی جراحی می شود.

جراحی پیشگیرانه (ماستکتومی): گاهی برای جلوگیری از سرطان سینه(Breast cancer)، توسط دکتر زيبايي سينه و شكم سینه ها برداشته می شوند و در این موارد از جراحی های پیشگرانه استفاده می شود.

از بین بردن توده های غیر سرطانی سینه:  گاهی اوقات به تشخیص بهترین دکتر زيبايي سينه و شكم اصفهان ممکن است نیاز به جراحی برخی از توده های غیر سرطانی سینه باشد که البته توجه داشته باشید که این روش جراحی توسط متخصص زیبایی سینه ممکن است به دلایل زیبایی نیز انجام شود.

دلایل عمل زیبایی سینه و شکم 

بازسازی سینه توسط دکتر زيبايي سينه و شكم : این مورد اغلب بعد از جراحی سرطان سینه به کار می رود.

تقویت سینه: افزایش سایز سینه

کوچک کردن سینه: کاهش سایز سینه

2 مورد از رایج ترین روش های جراحی شکم از دکتر زيبايي سينه اصفهان

بسته به هدف شما، روش های مختلفی توسط دکتر متخصص زيبايي سينه و شكم برای کوچک کردن و کشیدگی شکم وجود دارد از جمله رایج ترین این روش ها می توان به لیپوساکشن، جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی، مجسمه سازی سرد و.. اشاره کرد. این روش های جراحی زیبایی سینه وشکم می تواند به شما کمک کند تا به ظاهری که می خواهید برسید. اگر بخواهید رژیم غذایی سالمی داشته باشید و فعال بمانید، هر روشی می تواند نتایج سریع و طولانی مدت را برای شما به ارمغان بیاورند.

1- لیپوساکشن 

دکتر زيبايي سينه و شكم اصفهان این روش را برای هدف قرار دادن چربی های سرسخت شکم استفاده می کند. لیپوساکشن یک روش تغییر شکل شکم می باشد که در آن بهترین دکتر زيبايي سينه و شكم، چربی را از ناحیه خاصی در بدن خارج می کند.جراحی زیبایی لیپوساکشن توسط دکتر زیبایی سینه و شکم حدود  50 تا 70 درصد چربی از ناحیه تحت درمان را حذف می کند.

دستگاه ساکشن نیز یکی از تجهیزات پر کاربرد و موثر در اتاق عمل می باشد . بهترین دکتر جراحی ساکشن اصفهان در کلینیک ما با استفاده از این دستگاه  چربی های اضافی در پهلوها و شکم را حذف می نماید  .

نواحی که با این روش توسط دکتر زيبايي سينه و شكم خوب اصفهان درمان می شوند عبارتند از:

شکم

سینه ها

باسن

چانه

باسن

پاها

گردن

ران

2- ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی توسط دکتر زیبایی سینه و شکم اصفهان شلی پوست و دیاستاز رادرمان می کند. دیاستاز در واقع به وضعیتی گفته می شود که عضلات شکم در حین یا پس از زایمان به آن دچار می شوند. دیاستاز می تواند منجر به مواردی مانند ظاهر گرد شکم و در برخی موارد ضعیف شدن عضلات شکم نیز بشود.  

بهترين دکتر زيبايي سينه و شكم به بیماران تاکید می کند در کنار جراحی زیبایی سینه وشکم روش های دیگر مانند تغذیه سالم و ورزش را نیز دنبال کنند زیرا که جراحی زیبایی سینه و شکم به تنهایی شما را به هدفی که می خواهید نمی رساند.اما با جراحی زیبایی توسط دکتر زيبايي سينه و شكم، می‌توانیم سلول‌های چربی را در طول عمل زیبایی شما حذف یا کوچک کنیم،  این بدان معنا نیست که آنها برای همیشه از بین خواهند رفت. اگر پس از جراحی شکم و سینه مقدار قابل توجهی وزن اضافه کنید، سلول‌های چربی می توانند به بدن شما برگردند، در نتیجه دکتر زيبايي سينه و شكم خوب اصفهان حفظ یک سبک زندگی سالم پس از عمل را توصیه می کند . 

  جراحی ساکشن توسط دکتر زیبایی شکم اصفهان 

امروزه پزشکان عمل زیبایی سینه و شکم اصفهان  برای جراحی ساکشن از ابزار و راه های نوینی استفاده می نمایند .یکی از رایج ترین روش هایی که برای تخریب چربی های اضافه در بدن مورد استفاده بهترین دکتر جراحی پلاستیک و زیبایی  قرار می گیرد روش ضربه ای می باشد که کمترین عارضه را نسبت به سایر راهکار ها برای متقاضیان دارد.

  همچنین از روش های دیگری که در عمل جراحی ساکشن اصفهان استفاده می شود می توان به مواردی مانند: اولتراسونیک لیپولیزر نیوماتیک، روش اولترازه و روش کرایو (یخ زدن چربی) را نام برد.

از جمله نکات مراقبتی که پس از لیپوساکشن باید رعایت شوند شامل:استفاده از گن مخصوص (حداقل دو ماه پس از جراحی)، ماساژ دادن محل جراحی،خودداری از زدن هر گونه چسب بر روی ناحیه جراحی و… می باشند.

استفاده از نخ آپتوز در مطب بهترین دكتر عمل ليفت صورت و زیبایی سینه اصفهان

مینی لیفت صورت، یکی از انواع مختلف لیفت صورت می باشد. در این روش بهترین پزشکان متخصص جراحی زیبایی سینه و شکم  اصفهان بر روی نواحی پایین صورت و گردن تمرکز می نمایند . استفاده از نخ آپتوز توسط بهترین دکتر عمل لیفت صورت اصفهان ، روشی بدون عارضه و سریع می باشد. این راهکار بیشتر مناسب افراد جوانی است که فقط علائم افتادگی اولیه را تجربه کرده اند.

افرادی که عمل لیفت صورت توسط نخ آپتوز را انجام می دهند ممکن است تحت عمل های دیگری مانند: لیفت پلک، ایمپلنت های صورت، لیفت ابرو، جوانسازی خط فک، لایه برداری شیمیایی و … نیز قرار بگیرند.

با توجه به ویژگی های صورت فرد و نتایجی که مد نظر مراجعه کنندگان است؛ بهترین دكتر جراحی زیبایی و لیفت صورت اصفهان ممکن است برای جوانسازی پوست ، روش های دیگری را نیز در کنار لیفت صورت به بیماران خود توصیه کند.

 عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک و سینه اصفهان 

جراحی بلفاروپلاستی در افرادی که هیچ گونه بیماری زمینه ای ندارند توسط دکتر جراحی زیبایی سینه اصفهان در کلینیک ما به صورت سرپایی و یا بی حسی موضعی انجام می شود. اما در بعضی افراد با در نظر گرفتن نتایج آزمایشات و وضعیت بیمار ممکن است نیاز به بیهوشی کامل باشد.

  جراحی بلفاروپلاستی پلک اصفهان توسط بهترین دکتر جراحی زیبایی سینه و شکم بدون هیچ عوارضی انجام می شود  و بیمار می تواند یک روز پس از عمل به محیط کار خود برگردد.عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک در اصفهان به گونه ای است که پوست اضافه و چربی پلک ها برداشته می شود و محل بریدگی بخیه زده می شود. لازم است که بدانید این بخیه ها 1 الی 2هفته پس از عمل توسط دکتر جراحی زیبایی کشیده می شوند.

دكتر متخصص عمل زيبايي سينه و شكم خوب اصفهان 

متخصص جراح سينه در اصفهان

قيمت پروتز سينه در اصفهان

بهترين جراح سينه در اصفهان

دكتر طباطبايي متخصص سينه در اصفهان

بهترين دكتر پروتز سينه در اصفهان

هزینه عمل زیبایی گوش در اصفهان

جراح سينه خانم در اصفهان

بهترين دكتر جراح سينه در اصفهان

پروتز سينه اقساطي اصفهان

قيمت لیفت سينه در اصفهان

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/5nI7d” id=”cz_41570″ title=”جراحی پلاستیک و تکنولوژی خوب اصفهان” subtitle=”دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک” image=”3739″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx