لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن مرکز فروش سمعک دیجیتال اصفهان

 سمعک ماهان یکی از بهترین مراکز فروش سمعک دیجیتال در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و از طریق مختلف با این مرکز مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

سمعک دیجیتال در اصفهان

سمعک دیجیتال اصفهان

در اصفهان از کجا سمعک بخریم ؟

در این صفحه بهترین مرکز فروش سمعک دیجیتال اصفهان به شما معرفی شده است.  اگر قصد دارید نسبت به خرید سمعک دیجیتال یا هر نوع سمعکی  اقدام کنید ابتدا باید یک اطلاعات کلی در مورد انواع سمعک بدست اورید . در این مقاله شما را با انواع سمعک آشنا میکنیم . سمعک ها از سه لحاظ دسته بندی میشوند :

  • از لحاظ تکنولوژی

  • از لحاظ شکل و اندازه

  • از لحاظ برند

لیست بهترین مراکز فروش سمعک دیجیتال اصفهان

ناهید رنجبری کارشناس شنوایی سنجی
بهترین مرکز فروش سمعک هوشمند و نامرئی

مراجعه موفق بیماران 18

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

cover-1676443688
علیرضا کمالی کارشناس شنوایی سنجی
بهترین مرکز فروش سمعک هوشمند و نامرئی

مراجعه موفق بیماران 17

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

فاطمه حیران
فاطمه حیران متخصص شنوایی سنجی
بهترین مرکز فروش سمعک هوشمند و نامرئی

مراجعه موفق بیماران 53

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

جوکار 1
احمدرضا جوکار متخصص شنوایی سنجی
بهترین مرکز فروش سمعک هوشمند و نامرئی

مراجعه موفق بیماران 22

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

اطلاعاتی در مورد انواع سمعک های دیجیتال در اصفهان

ماهان سمعک نمایندگی سمعک دیجیتال زیمنس در اصفهان

سمعک ها از لحاظ تکنولوژی به سه نوع تقسیم میشوند :

سمعک های آنالوگ ، سمعک های دیجیتال و سمعک های هوشمند می باشند . سمعک های آنالوگ شبیه یک آمپل یفایر عمل می کند و صدا را فقط بلند میکند . این سمعک ها دیگر منسوخ شده اند و اصلا برای خرید  توصیه نمیشوند .  نوع دوم سمعک ها از لحاظ تکنولوژی سمعک های دیجیتال می باشد . کیفیت صدای سمعک های دیجیتال نسبت به سمعک های آنالوگ خیلی بهتر است  نوع سوم سمعک ها ، سمعک های هوشمند می باشد . این سمعک ها علاوه بر اینکه از کیفیت صدای خوبی مثل سمعک های دیجیتال برخوردار هستند امکانات بسیار خوب دیگری نیز دازند . از جمله اینکه دارای بولوتوس هستند و به تلفن همراه و دستگاههای دیگری مثل تلویزیون وصل میشوند.

دسته بندی دوم سمعک ها از لحاظ شکل و اندازه است .

سمعک ها از لحاظ سایز و اندازه 4 نوع میباشند . نوع اول سمعک های جیبی می باشد که برای افت شنوایی های شدید و نزدیک به ناشنوایی استفاده میشود . این سمعک ها از طریق یک سیم به گوش متصل میشود . نوع دوم سمعک های پشت گوشی می باشد که برای افت شنوایی های متوسط به بالا استفاده میشود . و به دو شکل نامرئی و غیر نامرئی که ریسیور آنها داخل خودشان هست و با یک شلنگ باریک به داخل گوش وصل میشوند .

نوع سوم سمعک ها از لحاظ شکل و اندازه ، سمعک های داخل گوشی میباشد که این سمعک ها داخل گوش قرار میگیرند  و ابتدا میبایست قالب داخل گوش گرفته شود . نوع چهارم سمعک ها از لحاظ شکل و اندازه ، سمعک های عینکی می باشد که در دسته عینک جاسازی میشوند و از طریق یک سیم باریک وارد گوش میشوند .

سمعک ها ی دیجیتال و کلیه سمعک ها از لحاظ برند انواع مختلفی دارند :

پیشنهاد ما این است برای خرید به مراکزی که نمایندگی اصلی آن برند هستند مراجعه نمایید . چون ممکن است با معرفی مدل های تقلبی به شما سمعک مورد نظر دارای کیفیت لازم نباشد و در این رابطه متضرر خواهید شد . مجموعه ماهان سمعک از سال 1392 تا کنون  نمایندگی برند سمعک زیمنس که یکی از بهترین و پیشرفته ترین برند های سمعک جهان می باشد  را بر عهده دارد و در خدمت شما همشهریان و هموطنان عزیز می باشد .

 

بهترین مرکز سمعک دیجیتال اصفهان

در این صفحه بهترین مراکز سمعک های دیجیتال اصفهان به شما معرفی شده اند . شما میتوانید با مطالعه مطالب این وب سایت در مورد  انواع سمعک از نظر تکنولوژی ، شکل و اندازه  اطلاعات خوبی بدست آورید   . 

بهترین مراکز سمعک دیجیتال اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین مراکز سمعک دیجیتال اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد سمعک های دیجیتال

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx