لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_60090″ cz_title=””]

شماره تماس مرکز سنجش بینایی شیراز

دکتر خوروش
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 909 را بگیرید 

07191010115 

بهترین مرکز سنجش بینایی شیراز(عینک سفیر)

 چشم ها با ارزش ترین دارایی هر فردی محسوب می شوند در نتیجه رسیدگی و مراقبت از آنها امری مهم و حیاتی است. بهترین مرکز سنجش بینایی پس از معاینه چشمان شما با در نظر گرفتن شماره و نیاز چشم شما عالی ترین عینک های آفتابی و طبی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 فروشگاه عینک سفیر علاوه بر فروش عینک های آفتابی و طبی یکی از به روز ترین مراکز سنجش بینایی نیز محسوب می شود.

این بدان معنی است که شما با مراجعه به این مرکز سنجش بینایی می توانید با مشاوره فروشنده های مجرب فروشگاه ،مناسب ترین عینک را برای چشمان خود انتخاب نمایید. تنوع بالا در قالب، لنز و جنس این عینک ها لبخند رضایت را بر لب هر مشتری با هر سلیقه ای می نشاند. در بهترین مرکز سنجش بینایی، عینک های اورجینال،کپی و های کپی موجود می باشند در نتیجه شما با هر بودجه ای می توانید از این فروشگاه خرید نمایید.

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین مرکز سنجش بینایی شیراز” image=”4869″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_92301″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2F%25d8%25b9%25db%258c%25d9%2586%25da%25a9-%25d8%25b3%25d9%2581%25db%258c%25d8%25b1-%25d8%25a7%25d8%25b5%25d9%2581%25d9%2587%25d8%25a7%25d9%2586%2F|title:%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9%20%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]دکتر متخصص بینایی سنجی [/cz_banner][vc_column_text]

7 تست ویژه از بهترین مرکز سنجش بینایی شیراز

7 تست ویژه از بهترین مرکز سنجش بینایی شیراز عنوان مقاله امروز ما می باشد . در طول یک معاینه کامل چشم، متخصص سنجش بینایی  علاوه بر تعیین نمره عینک طبی چشمان شما  را از نزدیک بررسی می کند و تست های مختلفی را بر روی آنها انجام می دهد.

برخی از  این آزمایش‌ها حدت بینایی شما را بررسی می‌کنند و  تعیین می‌کنند که آیا شما به عینک یا لنز نیازی دارید یا خیر؟ اما هدف برخی دیگر از این آزمایش ها بررسی سلامت چشم انسان می باشد. تست های سنجش بینایی ویژه که توسط متخصص چشم تجویز می شوند، اغلب برای تشخیص بیماری چشم  انجام می شوند. در این مقاله 7 تست ویژه از بهترین مرکز سنجش بینایی شیراز را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

1-تونومتری (فشار سنجی چشم) در مرکز سنجش بینایی شیراز 

آزمایش تونومتری یا فشار سنجی چشم  میزان فشاری را که برای صاف کردن بخشی از قرنیه لازم است را اندازه گیری می کند. با انجام آزمایش تونومتری متخصص سنجش بینایی گلوکوم چشم را تشخیص داده و مورد بررسی قرار می دهد. در این تست ابتدا قطره ای برای بی حس شدن چشم ها داخل آن ها ریخته می شود، سپس با ابزاری به نام تونومتر فشار داخل چشم اندازه گیری می شود. بیماری آب سیاه یکی از بیماری های چشمی است که به کمک این آزمایش تشخیص داده می شود.

2- تست توپوگرافی قرنیه در بهترین مرکز سنجش بینایی 

 تست توپوگرافی به صورت کامپیوتری منحنی قرنیه شما را ترسیم می کند. تست توپوگرافی قرنیه در مرکز سنجش بینایی خوب شیراز می تواند مشکلات سطح چشم شما( تورم، جای زخم، یا شرایطی مانند آستیگماتیسم  و بیماری هایی مانند قوز قرنیه) را نشان دهد. توپوگرافی ممکن است قبل از جراحی، پیوند قرنیه یا نصب لنز تماسی نیز توسط متخصص سنجش بینایی تجویز شود.

3- آنژیوگرافی فلورسین

آنژیوگرافی فلورسین روشی است که در آن  متخصص چشم حرکت خون در چشم شما را بررسی می کند. آزمایش آنژیوگرافی چشم (eye angiography test) برای  تشخیص رتینوپاتی دیابتی، جداشدگی شبکیه و دژنراسیون ماکولا مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا، پزشک یک رنگ مخصوص به نام فلورسین را به رگ بازوی شما تزریق می کند.  این رنگ به سرعت به رگ های خونی داخل چشم شما  نفوذ  پیدا می کند و  پزشک از دوربینی با فیلترهای مخصوص برای برجسته کردن رنگ استفاده می کند ، همچنین از رنگ هنگام عبور از رگ های خونی پشت چشم شما عکس  گرفته می شود . این روند به  متخصص سنجش بینایی شما کمک می کند تا مشکلات گردش خون، تورم، نشت یا رگ های خونی غیر طبیعی را تشخیص دهد.

4- معاینه مردمک گشاد شده 

پزشک از قطره‌های مخصوصی برای بزرگ کردن مردمک چشم شما استفاده می‌کند. معاینه مردمک گشاد شده چشم توسط بهترین مرکز سنجش بینایی شیراز، شبکیه چشم شما را برای شناسایی علائم بیماری های گوناگون بررسی می کند.

پس از آن که بهترین اپتومتریست شیراز در مرکز سنجش بینایی ما ، دید عادی چشم  را مورد بررسی قرار داد، با توجه به عیوب انکساری چشم شما، اقدام به تعیین نمرۀ عینک می نماید .

5- آزمایش لامپ شکاف در مرکز سنجش بینایی شیراز

پزشک یک میکروسکوپ برای تابش پرتو نور( به شکل یک شکاف کوچک ) بر روی چشم شما قرار می دهد.  آزمایش لامپ شکاف توسط بهترین اپتومتریست اصفهان و شیراز در مرکز سنجش بینایی ما می تواند بیماری های چشمی مانند آب مروارید، گلوکوم، شبکیه جدا شده، دژنراسیون ماکولا، آسیب قرنیه و بیماری خشکی چشم را شناسایی کند.

6- تست توموگرافی شبکیه در مرکز سنجش بینایی

تست توموگرافی شبکیه روشی است که با استفاده از کامپیوتر تصویر بسیار دقیقی از شبکیه و تمام لایه‌های آن را ارائه می شود. در صورت داشتن یک بیماری جدی در شبکیه چشم ، مانند دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن یا جداشدگی شبکیه، متخصص بینایی سنجی تست توموگرافی را به شما توصیه می کند.

فروشگاه عینک اصفهان7- سونوگرافی چشم

سونوگرافی چشم در واقع به روشی می گویند که در آن امواج صوتی برای ایجاد تصویری از داخل چشم شما مورد استفاده  قرار می گیرند. سونوگرافی چشم در مرکز سنجش بینایی شیراز به پزشک کمک می کند تا تومورها، آب مروارید یا خونریزی چشم  را تشخیص داده و درمان کند. همچنین ممکن است قبل از جراحی آب مروارید این معاینه را برای شما تجویز شود.

به طور کلی استفاده از عینک های آفتابی در مقابل اشعه های مضر نور خورشید برای محافظت از چشم ها به همه افراد توصیه می شود. اما کسانی که جراحی چشم انجام داده اند می بایست بعد از عمل حتماً از عینک آفتابی استفاده نمایند . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع عینک های آفتابی مقاله عینک آفتابی زنانه و مردانه شیراز را نیز مطالعه نمایید . 

 مرکز سنجش بینایی خوب شیراز

 مرکز سنجش بینایی خوب اصفهان

بینایی سنجی کودکان در شیراز

هزینه بینایی سنجی در شیراز

متخصص بینایی سنجی کودکان شیراز

بینایی سنجی ولیعصر شیراز

نوبت بینایی سنجی شیراز

مراکز معاینه تنبلی چشم کودکان در شیراز

بینایی سنجی رایگان شیراز

فوق تخصص بینایی سنجی شیراز 

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/8YW63″ id=”cz_50721″ title=”عوامل نابینایی بر اثر عروق چشم” subtitle=”بهترین مرکز سنجش بینایی” image=”4873″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx