لوگوی جمع شده 3

 

 

[/cz_title][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر این مرکز” image=”10890″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_24895″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2F%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25d9%2588%25da%25af%25d8%25b1%25d8%25a7%25d9%2581%25db%258c-%25d8%25b1%25d8%25b3%25d8%25aa%25d8%25a7%25da%25a9%2F|title:%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%20%D9%88%20%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%20%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]رادیولوژی و سنوگرافی خوب اصفهان [/cz_banner][vc_column_text]

5 اطلاعات مهم مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان

5 اطلاعات مهم مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان . سلامتی یکی از اساسی ترین نعمت هایی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است. بدن انسان به گونه ای خلق شده است که در صورت مصرف تغذیه سالم و ورزش کردن و دوری از استرس  میتواند سالهای سال سالم باشد اما در غیر این صورت با انجام یک سری از نا پرهیزی ها بدن رفته رفته فرسوده میشود و  دچار دردها و بیماری های گوناگون میشود. یکی از این بیماری هایی که می تواند بدن انسان را تحت تاثیر قرار بدهد و تاثیرات منفی بر روی بدن بگذارد غده تیروئید می باشد.

خوشبختانه  مرکز سنوگرافی تیروئید اصفهان با پیشرفته تری دستگاهها و تکنولوژی روز و بهترین متخصصان شهر اصفهان در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد . در این کلینیک سونوگرافی تیرویید و سونوگرافی احشا شکم و لگن و سونو آنومالی جنین در اصفهان و خدمات بسیار متنوعی زیر نظر پزشکان  مجرب انحام میشود ، مشکل تیروئید به دلایل گوناگونی ممکن است در بدن انسان ایجاد شود که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت و 5 اطلاعات مهم مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان را برای شما همشهریان عزیز بازگو خواهیم کرد .

تیروئید چیست؟

مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان بیان می کند که تیروئید غده ای 5 سانتی متری است در زیر پوست گردن، و در قسمت زیرین سیب گلو انسان قرار دارد. این غده باعث ایجاد هورمون هایی  می شوند که نقش مهمی در بدن انسان دارند. بیماری تیروئید انواع گوناگونی دارد که دو مورد از شایع ترین های آن کم کاری یا برعکس پر کاری تیروئید می باشد. کم کار بودن وضعیتی است که در آن ترشحات هورمونی تیروئید شما کمتر از حد طبیعی است در واقع  این غده نمی تواند به اندازه کافی برخی از هورمون های حیاتی را تولید کند.

کم کاری تیروئید

ممکن است کم کاری تیروئید در مراحل اولیه  بدون هیچ علائمی باشد اما با گذشت زمان، تیروئید وقتی که هیچ درمانی برای آن انجام نشده است می تواند سبب ایجاد  مشکلاتی در بدن انسان مانند چاقی، درد مفاصل، ناباروری و بیماری های قلبی و… شود.

پر کاری غده نیز درست بر عکس مورد قبلی می باشد غده تیروئید بسیار پر کار می شود و برخی هورمون های یی که تولید میکند بیش از حد لازم و برای بدن انسان مضر هستند و باعث به وجود آمدن تغیراتی از جمله شکننده شدن مو و ناخن  ،کاهش وزن ،عصبی شدن و… می شود.

راه های تشخیص در مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان 

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی وایجاد مراکز سونوگرافی تیروئید به راحتی میتوانید این بیماری و نوع آن را با راه های گوناگونی تشخیص بدهید و با مشورت پزشک خود آن را رفع کنید. توصیه اغلب پزشکان برای تشخیص تیروئید انجام آزمایش یا سونوگرافی است. سونوگرافی مراحل آسان تری دارد و زود تر نتیجه آن مشخص می شود و البته ممکن است آزمایش ها همه چیز را به صورت واضح نشان ندهند و در این صورت دکتر برای شما سونوگرافی تیروئید(Thyroid ultrasound) را تجویز می کند . مراجعه به مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان به دکتر شما کمک  می کند که به طور واضح و با استفاده از عکس به صورت دقیق مشکلات آن را متوجه بشود و مراحل درمان آن را آغاز کند.در ادامه به بررسی نکاتی مهم ازمرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان می پردازیم .

1- تغیرات ناگهانی غده تیروئید و تشخیص در مرکز سونوگرافی اصفهان 

مرکز سنوگرافی تیروئید اصفهان می تواند با تصویربرداری برای تعیین اینکه آیا دلیل بزرگ شدن تیروئید به دلیل وجود گره‌های زیاد یا التهاب منتشر است استفاده کند، فرآیندهای خود ایمنی مانند بیماری گریوز یا تیروئیدیت هاشیموتو نیز می توانند باعث شوند که غده تیروئید در برخی مواقع بزرگتر و سپس کوچکتر شود زیرا آسیب به مرور زمان غده را آتروفی می کند.

همچنین دکتر مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان بیان می کند که اگر غده به طور فعال همراه با تغییر ناگهانی در عملکرد دچار تورم والتهاب شود، آزمایش خون ممکن است تولید بیش از حد ناگهانی هورمون ها یا آنتی بادی ها را برای غده یا گیرنده های آن نشان دهد. این وضعیت به عنوان تیروئیدیت سمی شناخته می شود. و ممکن است خطرناک باشد به خصوص اگر با عملکردهای مهمی مانند ضربان قلب یا دمای بدن درگیر باشند.

2- مهیا شدن برای سونوگرافی  

قبل از اینکه برای انجام سونوگرافی تیروئید آماده شوید حتما تمام زیور آلات خود را باز کنید  زیرا  انجام سونوگرافی تیروئید با زیور آلات سبب ایجاد اختلال در امواج صوتی سونوگرافی میشوند و در این صورت نتیجه سونوگرافی انجام شده اشتباه می شود.

3- مزایای مرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان 

از جمله مزایای انجام سونوگرافی تیروئید در بهترین مرکز سنوگرافی اصفهان : دقیق بودن جواب آزمایشات انجام شده  ،مشخص شدن موارد مشکوک مربوط به تیروئید ،هزینه مقرون به صرفه آن ،غیر تهاجمی بودن و بدون نیاز استفاده از سوزن و… و در آخر مشخص شدن جواب سونوگرافی در سریع ترین زمان  می باشد.

4- آیا سونوگرافی دردآور است؟

سونوگرافی یک عمل بدون درد است و نیازی به نگرانی و ترس ندارد و انجام آن هیچ ضرری برای بدن انسان ندارد ، نحوه انجام سونوگرافی بدین صورت می باشد که ژل مخصوص این کار را روی پوست انسان می مالند و همان ژل سبب اتصال دستگاه و بدن انسان می شود .

5- نکات مهم درمرکز سونوگرافی تیروئید اصفهان 

 نکته ی بسیار مهمی که فرد قبل از مراجعه به مرکز سونوگرافی تیروئید در اصفهان باید بدان توجه داشته باشد این است که سونوگرافی تیروئید حتما باید با تجویز پزشک انجام شود و به همراه داشتن تمام سوابق بیماری فرد لازم است. افرادی که قصد انجام سونوگرافی دارند این مورد را در نظر داشته باشند که ناحیه ای که قرار است سونو بر روی آن انجام شود باید عاری از موهای زائد باشد.

همچنین ممکن است  لخته خون در پا یا دست ها بر اثر عوامل مختلفی ایجاد شود .  لخته های خون رگ‌های متورم و پیچ و تاب خورده‌ای هستند از که از روی سطح پوست به راحتی قابل مشاهده هستند.این رگ‌ها بیشتر به علت سن، سابقه خانوادگی، جنسیت، بارداری، اضافه وزن یا چاقی و عدم تحرک ایجاد می شوند . دکتر متخصص در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی ما برای تشخیص واریس از روش‌های مختلف برای سونوگرافی واریس در اصفهان استفاده می‌کند.

اطلاعاتی از سونوگرافي تیروئید خوب شیراز

سونوگرافی تیروئید در شیراز و اصفهان یک روش سالم و مطمئن برای تولید تصاویر از داخل بدن است، برای گرفتن این تصاویر از فرکانس و امواج صوتی استفاده می شود.

اگر راندمان و رشد غده تیروئید غیرطبیعی باشد، دکتر متخصص ، سونوگرافی تیروئید را برای بیماران تجویز می نماید. همچنین این سونوگرافی می تواند کم کاری و یا فعال بودن بیش از حد غده تیروئید را بررسی نماید .

کاربردهای سونوگرافی تیروئید اصفهان 

برخی از کاربردهای مهم سونوگرافی تیروئید اصفهان عبارتند از :

تشخیص توده در غده تیروئید

 تجزیه و تحلیل  ندول های تیروئید

  خوش خیمی یا بدخیمی ( سرطان تیروئید )

بررسی کیست ها و تومورهای غده تیروئید

آمادگی برای انجام سونوگرافی تیروئید 

برای انجام سونوگرافي تیروئید لازم است که گردنبندها و سایر لوازم جانبی که می توانند گلوی شما را مسدود کنند، از بدن خود خارج نمایید. همچنین پزشک در بعضی از مواقع برای کیفیت بهتر تصاویر سونوگرافی مواد مخصوصی را درجریان خون شما تزریق می کند.

سونوگرافی احشاء شکم و لگن در اصفهان

همانند سونوگرافی تیروئید، سونوگرافی شکم و لگن نیز در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی ما بوسیله دستگاههای پیشرفته انجام می شود . برخی از کاربردهای اصلی سونوگرافی احشاء شکم و لگن در اصفهان شامل بررسی کلیه ، کبد ، کیسه صفرا ، مثانه ، پروستات و لوزالمعده است .

هزینه سونوگرافی تیروئید در اصفهان 

در صورت داشتن یکی از بیمه های درمانی،هزینه سونوگرافی تیروئید در اصفهان خیلی زیاد نخواهد شد و شما می توانید این آزمایش را به راحتی انجام دهید .

دکتر مرکز سونوگرافی خوب تیروئید در اصفهان

مراکز نمونه برداری تیروئید اصفهان

مراکز نمونه برداری در اصفهان

بهترین سونوگرافی تیروئید در اصفهان

سونوگرافی دکتر نبی اصفهان

بهترین مرکز سونوگرافی تیروئید

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://telewebion.com/episode/0x1bc03b4″ id=”cz_58132″ title=”موسسه سنوگرافی روزبه اصفهان” subtitle=”بهترین مرکز سنوگرافی تیروئید” image=”3860″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx

مراجعه موفق بیماران 862

مرکز فوق تخصصی ماموگرافی اصفهان کجاست ؟