لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_13410″]

شماره تماس سونوگرافی واریس اصفهان

 این کلینیک با ارائه دقیق ترین نتایج، توانسته است در شمار بهترین مراکز رادیولوژی و سونوگرافی اصفهان قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و هزینه ها می توانید به صورت تلفنی تماس بگیرید .

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین مرکز سونوگرافی واریس اصفهان” image=”10482″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#4857e4;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_49490″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2F%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25d9%2588%25da%25af%25d8%25b1%25d8%25a7%25d9%2581%25db%258c-%25d8%25b1%25d8%25b3%25d8%25aa%25d8%25a7%25da%25a9%2F|title:%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%20%D9%88%20%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%20%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]دکتر متخصص سونوگرافی و رادیولوژی [/cz_banner][vc_column_text]

سونوگرافی واریس خوب اصفهان ، این 4 نکته را بخوانید

4 نکته خواندنی مرکز سونوگرافی واریس خوب اصفهان عنوان  مقاله امروز ما می باشد .واریس به سیاهرگ‌ های بیرون زده در عروق پا گفته می شود که در زیر سطح پوست قابل دیدن می باشند. سیاهرگ‌ ها ممکن است به شکل یک خوشه یا شبیه به تارعنکبوت به نظر برسند و یا به صورت رگ‌ های بزرگی می باشند که به سادگی در زیر پوست دیده می شوند. واریس بیشتر ممکن است در پاها و در ساق پا  ایجاد شود. جریان خون در این سیاهرگ‌ ها خیلی کند و یا کاملاً قطع شده است. تشخیص صحیح  واریس در درمان واریس بسیار تاثیر گذار است.

انجام سونوگرافی واریس یکی از راه های تشخیص واریس محسوب می شود . سونوگرافی واریس خوب اصفهان برای بررسی شریان ها و عروق پا مورد استفاده قرار می گیرد. در سونوگرافی واریس امواج صوتی دارای فرکانس بالا به کار گرفته می شوند. این امواج صوتی جریان خون را در رگ های پا اندازه گیری می کنند. در ادامه مقاله نکاتی از سونوگرافی واریس خوب اصفهان را برای شما همشهریان عزیز عنوان خواهیم کرد .

1-علت ایجاد واریس ، نکته اول   

در ادامه برخی از عواملی که باعث ایجاد بیماری واریس می شود را به عنوان نمونه بیان خواهیم کرد.

اولین نکته علت ایجاد واریس می باشد .با افزایش سن بیماری واریس بیشتر شیوع می یابد. همینطور بانوان به خاطر تغییرات هورمونی در اثر بلوغ ،بارداری و یائسگی و همینطور مصرف قرص های ضد بارداری بیشتر به این بیماری دچار می شوند.

داشتن دریچه‌های معیوب در حین تولد، چاقی، واریس در بارداری، سابقه ایجاد لخته‌های خون در پاها،شستن یا ایستادن طولانی مدت، سابقه‌ی خانودگی ابتلا به واریس، نمونه های دیگری از عواملی هستند که باعث بیماری می شوند .

2-علائم واریس

علائم و نشانه‌های واریس عبارتند از:

رگ‌های برجسته‌ واریس(Varicose veins) روی پوست

ورم خفیف قوزک و پا

درد، کوفتگی و سنگینی در پاها

درد تپنده و گرفتگی ماهیچه پاها

تغییر رنگ پوست در اطراف ناحیه واریس

پذیرش سونوگرافی3-علت نیاز به سونوگرافی واریس اصفهان

این نکته را توجه داشته باشید که واریس می تواند باعث گردش نامنظم جریان عروق شود . به عنوان مثال، ممکن است جریان خون عبوری از شریان‌ها کاهش پیدا کند. وجود این مشکلات در شریان‌ها و وریدهای پاها، گردن و بازوها رخ می‌دهد. انجام بهترین سونوگرافی واریس اصفهان به پزشک کمک می‌کند تا علت دقیق آن را تشخیص دهد. معمولا نتیجه سونوگرافی واریس یکی از دلایل ذیل را ممکن است نشان ‌دهد.

مسدود شدن عروقی که منجر به قطع جریان خون می‌شود

لخته شدن خون در داخل یکی از عروق خون

آسیب به یکی از رگ های خونی که می‌تواند منجر به کاهش جریان خون گردد

پس از نتیجه آزمایش سونوگرافی واریس خوب اصفهان  پزشک می‌تواند مراحل درمان را اجرا نماید. به عنوان مثال، بهترین روش از بین بردن لخته خون در رگ‌ها بر اساس وضعیت بیمارمی باشد. همچنین مصرف داروهای مخصوص می‌تواند یکی از راه‌های رفع لخته خون در رگ‌های پا باشد.

4-آمادگی قبل از سونوگرافی واریس اصفهان 

در ادامه شما را دعوت میکنیم که به نکات خواندنی دیگری توجه فرمایید . برای مراجعه به بهترین مرکز سونوگرافی واریس اصفهان به آمادگی خاصی نیاز ندارید فقط جوراب های ضد واریس را در روز سونوگرافی استفاده نکنید همچنین قبل از انجام آزمایش سونوگرافی به میزان کافی آب میل کنید. برای انجام آزمایش سونوگرافی واریس حداقل از دو ساعت قبل از استعمال دخانیات پرهیز کنید به دلیل این که دخانیات می تواند رگ ها را منقبض کند و باعث  تشخیص اشتباه شود.

همچنین سونوگرافی احشاء شکم و لگن در اصفهان ، یکی دیگر از سونوگرافی هایی است که توسط پزشکان متخصص در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی ما انجام می شود . برخی از دلایل انجام این سونوگرافی شامل: درد و نفخ شکم ،عملکرد غیر طبیعی کبد، درد در ناحیه کلیه ،تشخیص تومور و… می باشد . 


همینطور سونوگرافی برای تشخیص واریس یک آزمایش دو مرحله ای است که ابتدا پزشک رادیولوژیست در حالت خوابیده ورید ها و عروق عمقی را بررسی کرده و مجدد در حالت ایستاده (حالتی که فشار روی عروق اندام های تحتانی قرار دارد ) سونوگرافی را انجام می دهد.

مشاوره سونوگرافی واریس در اصفهان

واریس اندام تحتانی جزو بیماری های شایع می باشد که بعضی اوقات باعث میشود فرد مبتلا به بیماری واریس آزار زیادی ببیند .

مشاورتورم عروق اندام تحتانی ، درد اندام و زخم هایی که بر اثر واریس بوجود می آید از عوارض واریس می باشد و به همین دلیل درمان آن اهمیت زیادی دارد . برای درمان واریس در اصفهان مراکز خوبی وجود دارد که به صورت تخصصی بر روی درمان واریس کار می کنند . قبل از اینکه درمان واریس انتخاب شود در مرحله اول می بایست سونوگرافی واریس انجام شود و تشخیص صحیحی در مورد علت واریس انجام شود .

تشخیص علت واریس بوسیله سونو

برای تشخیص علت واریس قبل از درمان آن از سونوگرافی کالرداپلر استفاده میشود . این کار در درمان واریس بسیار موثر است و اگر این سونوگرافی ناقص انجام شود یا عروق به خوبی دیده نشوند ممکن است کارهای درمان واریس به خوبی انجام نشود و واریس مجددا عود کند .

به همین دلیل مهمترین کار برای بیماران مبتلا به واریس انجام یک سونوگرافی دقیق و تشخیص نوع و پراکندگی رگ های واریس می باشد .سونوگرافی داپلر برای واریس یک سونوگرافی دقیق و زمانبر می باشد و بیماران می بایست صبر و حوصله خوبی به خرج دهند . دکتری که عمل سونوگرافی برای واریس را انجام میدهد باید تسلط بالایی روی آناتومی بدن و بر روی دستگاه سونوگرافی کالرداپلر داشته باشد و گزارش مفصل و کاملی از عروق مبتلا به واریس ارایه دهد .

نوع درمان واریس 

گام بعدی پس از انجام سونوگرافی انتخاب نوع درمان واریس می باشد . روش اول جراحی رگ های واریس می باشد که دارای مشکلاتی نظیر بیهوشی و اطاق عمل می باشد . روش دوم درمانهای غیر جراحی واریس می باشد که این روش های درمان واریس تنوع زیادی دارد. برای درمان واریس در اصفهان توسط دکترها روش های متنوعی به کار برده میشود .  درمان با لیزر ، ماکرویو و میکروویو و درمانهای مختلفی برای این کار وجود دارد که با بعد از انجام سونوگرافی دقیق با توجه به سن بیمار و نوع بیماری وی انتخاب میگردد. خوشبختانه در اصفهان مراکز و دکترهای درمان واریس خوبی وجود دارد که ما در این صفحه به معرفی آنها اقدام نمودیم  و شما میتوانید قبل از هر اقدامی با آنها مشاوره نمایید .

 درمان و بررسی عروق در بهترین مرکز سونوگرافی واریس شیراز

سونوگرافی واریس در واقع آزمایشی می باشد که در آن، میزان جریان خون در رگ ها و عروق پا از طریق فرکانس امواج صوتی اندازه گیری می شود. بررسی عروق در بهترین مرکز سونوگرافی واریس شیراز و اصفهان به منظور تشخیص و درمان بیماری هایی مانند واریس و گردش خون انجام می شود.

بیماری واریس چگونه ایجاد می شود؟

همانطور که می دانید؛ اکثر عروق هایی که به رگ‌های اصلی بدن متصل می‌شوند، در بازوها و پاهای انسان واقع شده اند.

اگر جریان خون در اثر عوامل گوناگون مانند: جاذبه زمین و.. مختل شود؛ خون به درون عروق برمی گردد و در نهایت بیماری واریس در بدن انسان ایجاد می شود.

سونوگرافی داپلر در بهترین مرکز سونوگرافی واریس اصفهان 

سونوگرافی داپلر به دکتر متخصص کمک می کند تا هر گونه جریان خون غیر طبیعی درعروق پا را تشخیص دهد. لازم به ذکر است که بگوییم جریان های غیر طبیعی در رگ ها منجر به لخته شدن خون می شود در نتیجه؛ ضروری است که در صورت مشاهده با علائم واریس هر چه سریع تر به متخصص مراجعه نمایید.

دکتر واریس اصفهان و درمان واریس

واریس یکی از شایع ترین اختلالات عروقی به شمار می رود. بهترین دکتر درمان واریس اصفهان بیان می کند که دریچه هایی که در سیاهرگ ها وجود دارند باعث حرکت آرام خون به سوی قلب می شوند و واریس درست زمانی ایجاد می شود که این دریچه ها دچار ضعف یا افتادگی شوند.

عوامل تاثیر گذار بر واریس از بهترین مرکز سونوگرافی واریس اصفهان  

شکل گیری واریس به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از رایج ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

سن

وزن فرد

ایستادن های طولانی مدت

عوامل وراثتی

جمع شدن مایعات در بدن

زمینه بارداری و بیماریهای رگهای خونی

آیا واریس یک بیماری جدی است؟

 بنا بر اظهارات پزشکان متخصص در مرکز سونوگرافی واریس اصفهان ،این بیماری نشانه یک اختلال در گردش خون می باشد از این رو، ضروری است که؛ برای درمان آن هر چه سریع تربه پزشکان متخصص واریس مراجعه نمایید، عدم توجه به این بیماری منجرب به مشکلاتی مانند: نارسایی مزمن وریدی و زخم پای وریدی می شود.

همچنین پزشکان متخصص برای انجام سونوگرافی تیروئید در بهترین مرکز سونوگرافی اصفهان از امواج فرا صوت استفاده می کنند ، اندازه وشکل غده تیروئید در اثر بیماری های غدد تغییر می کند . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی انجام این سونوگرافی مقاله سونوگرافی تیروئید خوب شیراز را نیز مطالعه نمایید .

هزینه سونوگرافی واریس اصفهان

قیمت سونوگرافی پا

هزینه سونوگرافی داپلر عروق پا

مراکز سونوگرافی داپلر عروق پا

سونوگرافی تیرویید در اصفهان

مراکز سونوگرافی داپلر عروق پا نجف‌ آباد، استان اصفهان

سونوگرافی اندام تحتانی

سونوگرافی داپلر وریدی

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/58Awm” id=”cz_75454″ title=”سونوگرافی دالپر برای واریس و عروق اندام ها” subtitle=”بهترین سونوگرافی اصفهان” image=”3865″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx

مراجعه موفق بیماران 409

مرکز فوق تخصصی ماموگرافی اصفهان کجاست ؟