لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن مرکز سونوگرافی واریس 

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز ، علایم نارسایی وریدی

بررسی علایم نارسایی وریدی توسط بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز . سونوگرافی روشی استاندارد جهت ارزیابی واریس به شمار می رود. این معاینه در واقع؛ یک نقشه جامع از وریدهای بزرگ و کوچک، رگهای منشعب و وریدهای به هم پیوسته از پاهای شما تولید می کند. سونوگرافی اغلب به عنوان اولین گام در ارزیابی وریدهای واریسی شناخته می شود. این اسکن می‌تواند نشان دهد که آیا رفلاکس یا التهاب در ورید وجود دارد یا خیر. سونوگرافی  واریس همچنین می تواند نشان دهد که رگ  به طور جزئی یا کامل بسته شده یا اینکه در آن یک  لخته خون تشکیل شده است. بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز در این مقاله تمام آن چیزی که شما باید در مورد این اسکن بدانید را مورد بررسی قرار داده است.

بهترین مراکز سونوگرافی واریس

نحوه عملکرد سونوگرافی واریس

سونوگرافی واریس یک روش ایمن، بدون درد و غیر تهاجمی است که در آن امواج صوتی با فرکانس بالا به سمت سیاهرگ ها هدایت می شوند. همانطور که امواج صوتی با ساختارهای پا برخورد می کنند، بسته به چگالی هر بافتی که با آن مواجه می شوند، فرکانس آن ها تغییر می کند. دستگاه اولتراسوند فرکانس های امواج صوتی در حال تغییر را تشخیص داده و آنها را به تصویری بصری از ساختارهای زیرین تبدیل می کند.

علائم نارسایی های وریدی

اگر علائم نارسایی وریدی(venous-insufficiency) دارید، احتمالاً انجام سونوگرافی لازم است. نارسایی های  وریدی اغلب به صورت  وریدهای واریسی یا عنکبوتی قابل مشاهده می باشند. برخی از علائم این بیماری شامل: تورم پاها یا مچ پا، احساس خارش یا درد در پاها،  تغییر در رنگ پوست(به ویژه ایجاد ظاهر قرمز تیره یا کبودی در پوست مچ پا و ساق پا) و.. می باشد.

در حین سونوگرافی واریس چه انتظاراتی می توانیم داشته باشیم؟

سونوگرافی واریس، حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. در طول حین سونوگرافی واریس، یک ژل محلول در آب روی پوست شما اعمال می شود.  سپس تکنسین سونوگرافی یک دستگاه دستی را از روی پای شما عبور می دهد. در طی سونوگرافی واریس، شما احتمالاً در هر دو حالت ایستاده و دراز کشیده قرار خواهید گرفت.

تکنسین سونوگرافی همچنین به صورت دستی یا با کاف فشار خون فشرده سازی را روی ران و ساق شما اعمال می کند تا تغییرات جریان خون را ارزیابی کند. به طور معمول در بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز، ابتدا سطحی ترین وریدها (نزدیکترین رگ ها به سطح پوست) سپس وریدهای میانی و در نهایت  وریدهای عمقی ارزیابی می شوند.

ارزیابی نتایج توسط بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز :

ارزیابی نتایج در مرکز سونوگرافی واریس خوب اهواز، نشان می‌دهد که کدام یک از سیاهرگ‌ها دچار آسیب شده اند. به عنوان مثال، نشان می دهد که آیا نارسایی وریدی به دلیل دریچه های آسیب دیده است، یا لخته های خونی در رگ های شما وجود دارد. به طور کلی این نتایج به  پزشک کمک می‌کند تا بهترین روش درمان را برای شما انتخاب کند. به عنوان نکته در نظر داشته باشید که؛ درمان مناسب با توجه به علت علائم، محل و وسعت وریدهای آسیب دیده تعیین می شود.

خطر ابتلا به زخم های وریدی

افراد مبتلا به واریس در معرض خطر ابتلا به زخم وریدی هستند. زخم های وریدی زخم های باز و غیر التیام بخشی هستند که معمولاً در قسمت تحتانی ساق پا و مچ پا نزدیک وریدهای قابل مشاهده ایجاد می شوند. در بیشتر موارد، وجود آنها نشانه ای از پیشرفت بیماری وریدی است. همچنین بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز بیان می کند که : این بیماری یک مشکل جدی برای سلامتی در نظر گرفته می شود زیرا می تواند منجر به عفونت های پوستی خطرناک مانند سلولیت شود.

هدف از درمان واریس

هدف از درمان واریس، بستن جریان خون به وریدهای بیمار است. گاهی اوقات، چندین روش برای دستیابی به اهداف درمانی مورد نظر توصیه می شود.

پزشک متخصص شما ممکن است یک یا چند درمان زیر را توصیه کند:

لیزر درمانی درون وریدی

درمان کلاریوین

چسب واریس

اسکلروتراپی

 استفاده از روش اسکلروتراپی به توصیه بهترین مرکز سونوگرافی واریس اهواز :   

در صورتی که؛ مشکلات وریدی شما محدود به واریس و وریدهای عنکبوتی کوچکتر است، اسکلروتراپی ممکن است درمان مناسبی برای شما باشد. به طور کلی نتایج این درمان، چند هفته طول می کشد تا کاملا مشهود شوند زیرا بافت سیاهرگ دوباره جذب می شود و جریان خون سالم جدید برقرار می شود.

سونوگرافی خانم در اهواز
دکتر سونوگرافی اهواز
سونوگرافی داپلر اهواز
سونوگرافی پا در اهواز
سونوگرافی اهواز خشایار
لیست سونوگرافی اهواز
سونوگرافی واژینال اهواز
بهترین سونوگرافی اهواز

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx