لوگوی جمع شده 3

شماره تماس دکتر جراح بینی فانتزی در اصفهان

جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی و گاهی درمانی محسوب می شود که برای مشاهده نتایج عالی باید توسط بهترین جراحی بینی صورت بگیرد. دکتر علی علوی راد ، یکی از زبده ترین جراحان پلاستیک فوق تخصص اصفهان می  باشد.

ایشان پس از مشاوره و راهنمایی بیماران خود در راستای جراحی بینی، مشکلات تنفسی ، بینی فانتزی و … بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. برای رزرو نوبت می توانید به صورت حضوری ، تلفنی یا آنلاین اقدام نمایید.

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

انتخاب استایل مناسب شما توسط بهترین جراح عمل بینی فانتزی اصفهان

انتخاب استایل مناسب شما توسط بهترین جراح بینی فانتزی اصفهان . یکی از دغدغه های اکثر متقاضیان جراحی بینی قبل از عمل، انتخاب فرم بینی می باشد. آنها اغلب ساعت های زیادی را صرف جستجو در اینترنت و مشاهده نتایج جراحی بینی می کنند. در این صفحه شما را با یکی از جراحان متبحر اصفهان آشنا می کنیم و شما می توانید با دیدن نمونه ها با این پزشک آشنا شوید .

آشنایی با مدل های مختلف بینی بعد از جراحی می تواند استرس قبل از  جراحی را تا حد زیادی کاهش دهد. در این مقاله توصیه هایی از بهترین جراح بینی فانتزی اصفهان در خصوص انتخاب یک استایل مناسب برای دماغ شما را می خوانیم 

لیست بهترین دکتر های جراح عمل بینی فانتزی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

دکتر عمل بینی فانتزی در اصفهان

 از نظر جراح بینی فانتزی اصفهان کدام استایل بینی مناسب شما است ؟

گاهی اوقات افراد به دلیل تبلیغات و تجربه دیگران استایل خاصی  را برای بینی خود انتخاب می کنند که مناسب صورت آنها نیست و بدون در نظر گرفتن فرم صورت خود همچنان از بهترین جراح بینی اصفهان سبک فانتزی  می خواهند که در این صورت نتیجه مشخص است، این افراد به مرور زمان از انتخاب خود پشیمان خواهند شد.

معیار اصلی برای انتخاب مدل بینی فرم صورت و ساختار بینی است. بنابراین افرادی که تمایل دارند شبیه یک خواننده یا یک بازیگر به نظر برسند اشتباه بزرگی مرتکب می شوند. فرم و حالت بینی هر شخصی تنها باید در مقایسه با صورت خود او انتخاب شود. افرادی که صورت کشیده دارند ، بینی کوچک برای صورت آنها به هیچ عنوان مناسب نیست، زیرا در این حالت تناسب صورت فرد به طور کلی از بین می رود.

نتیجه عمل طبیعی توسط بهترین جراح بینی فانتزی اصفهان 

 جراح بینی فانتزی خوب اصفهان ،طبیعی ترین روشی را که می توان برای جراحی بینی در نظر گرفت، اجرا می کند. مثلا با نشان دادن عکس ها و نمونه های شما را توجیه می کند که این مدل خاص برای بینی های گوشتی مناسب تر است  .

بیشتر افراد مدل فانتزی را به دلیل شکل زیبا و انحنای آن دوست دارند. بهترین جراح بینی فانتزی، عمل موفقیت آمیز را عملی می داند که  نتیجه ای بسیار طبیعی و بدون اثری از جراحی داشته باشد، این بدین معنی است که در دماع هیچ اثری از جراحی نباشد.

عمل بینی فانتزی در اصفهان 

جراحی بینی به صورت فانتزی فرم صورت را از حالت طبیعی بیرون می آورد. از جمله نتایج این مدل می توان به ایجاد نوک بینی به سمت بالا، کوچکتر کردن بینی و قوس پشت بینی اشاره کرد . اکثرا خانم ها طرفدار جراحی بینی فانتزی (nose-surgery) می باشند.

همانطور که گفته شد در این روش فرم بینی بسیار کوچک و به سمت بالا کشیده می شود.جراحی بینی فانتزی به افرادی توصیه می شود که صورتی ظریف و بینی استخوانی دارند. شنا همشهریان عزیز اصفهانی می توانید با مراجعه به مطب برای انتخاب بهترین و ایده آل ترین  فرم صورت خود برای جراحی بینی مشاوره بگیرید .

بینی نیمه فانتزی

 در جراحی بینی نیمه فانتزی، جراح سعی می‌کند ویژگی‌های دو مدل قبلی را ترکیب کند. به گونه ای که بینی هم به حالت طبیعی و هم به حالت فانتزی به نظر برسد.

در مدل نیمه فانتزی، بهترین دکتر جراح رینوپلاستی اصفهان در کلینیک ما سعی می کند اندازه و شکل بینی را با سایر اجزای صورت تطبیق دهد و نوک بینی را کمی بالاتر از حد معمول نشان دهد. بینی در این روش بینی کوچکتر از مدل معمولی به نظر می رسد.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای  جراحی بینی عروسکی هستند؟

افرادی که بینی بزرگتری نسبت به سایر قسمت های صورت خود دارند کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی عروسکی در اصفهان هستند. لازم است که بدانید؛ کوچک کردن بینی برای همه مناسب نیست. در واقع باید بگوییم که برای کوچک شدن بینی باید نسبت اجزای صورت را در نظر گرفت و گاهی کوچک شدن بی اندازه بینی موجب از بین رفتن زیبایی فرد میشود .

 در چه شرایطی نیاز است که عمل بینی مجدداً انجام شود؟

یک عمل جراحی بینی با انجام ضعیف یا ناموفق ممکن است نیاز به انجام جراحی  مجدد را برای جراح بینی ایجاد کند. برخی از بیماران در عرض چند سال پس از جراحی دچار فروپاشی ساختار بینی می‌شوند یا پس از عمل و طی کردن دوران نقاهت از فرم بینی خود ناراضی هستند در این شرایط ممکن است نیاز به انجام جراحی مجدد داشته باشند.

 همچنین برای جراحی بینی های گوشتی رعایت دو نکته بسیار حائز اهمیت است، اولین نکته انتظار بیماران از انجام عمل بینی است. افرادی که بینی های گوشتی دارند، نباید انتظارتغییر بینی به فرم عروسکی را داشته باشند .نکته دوم انتخاب یک دکترجراح بینی با تجربه و ماهر می باشد .در ادامه شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر جراحی بینی گوشتی شیراز را نیز مطالعه نمایید . 

نمونه کارهای عمل بینی فانتزی

نمونه کار عمل بینی فانتزی در اصفهان 1402

بهترین جراح بینی عروسکی در اصفهان

اطلاعات بیشتر در مورد جراحی بینی

طراحی کامپیوتری نتیجه کار از بهترین دکتر جراحی بینی فانتزی شیراز

جراحی نیمه فانتزی بینی یکی از انواع جراحی های رینوپلاستی می باشد . یکی از متد مورد استفاده برای بدست  آمدن نتایج بهتراستفاده از طرح کامپیوتری توسط پزشکان جراحی بینی فانتزی شیراز و اصفهان در کلینیک ما می باشد ،دکتر جراح با بررسی ساختار مدل بینی و نوع پوست متقاضی بهترین روش را به او پیشنهاد می نماید .معمولاً این نوع جراحی برای کسانی که بینی استخوانی دارند ، مناسب تر می باشد .

دانستنی هایی از جراحی بینی استخوانی به صورت فانتزی در اصفهان

بهترین جراحان بینی در اصفهان از تکنیک ها و روش های مختلفی برای جراحی بینی استفاده می کنند .همچنین بهترین دکتر جراحی بینی استخوانی اصفهان با استفاده از تکیه گاه از ریزش نوک بینی های گوشتی جلوگیری می کند . ایجاد تغییرات کوچک در ساختار و بافت بینی های استخوانی توسط دکتر جراح عمل بینی فانتزی، باعث بدست آمدن نتایج رضایت بخش در متقاضیان خواهد شد .

دکتر جراح بینی فانتزی اصفهان در روش جراحی سپتوپلاستی با بازسازی و تصحیح غضروف میانی انحراف بینی را از بین می برد . ولی در جراحی رینوپلاستی، سعی می کند برای زیبا سازی و فرم دهی بینی عیوب آن را اصلاح نماید .

 10 توصیه مهم بهترین دکتر جراحی پلاستیک بینی فانتزی اصفهان

10 تا از توصیه های بهترین دکتر جراحی پلاستیک بینی اصفهان که قبل از عمل باید رعایت شوند، شامل مواردی چون : عدم آرایش صورت و چشم ،عدم مصرف دخانیات ،دوش گرفتن قبل از جراحی ، داشتن همراه و… می باشد .همچنین دکتر جراح بینی فانتزی به متقاضیان عمل بینی خاطر نشان می کند که برای بدست آمدن نتایج رضایت بخش صبور باشند .

جراح بینی در اصفهان با قیمت مناسب

بهترین جراح بینی در اصفهان اینستا

دکتر ادیب جراح بینی اصفهان

دکتر اخوت جراح بینی اصفهان

قیمت و هزینه عمل بینی دکتر علیپور اصفهان 

دکتر خوب برای عمل بینی عروسکی در اصفهان

در ادامه دکتر های خوب در زمینه عمل بینی عروسکی در اصفهان به شما معرفی می گردند  .

بهترین دکترهای فوق تخصص عمل بینی نیمه فانتزی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های عمل جراحی فانتزی اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد عمل بینی نیمه فانتزی

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx