لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر متخصص عمل لابیا پلاستی اهواز

  دکتر طاهره شابهرامی یکی از پزشکان با تجربه و شناخته شده در زمینه عمل لابیاپلاستی در اهواز می باشد . در این صفحه می توانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و از طرق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید .

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

بهترین دکتر متخصص عمل لابیاپلاستی اهواز ، هزینه جراحی زنان

 بررسی مزایا و هزینه جراحی زنان توسط بهترین دکتر متخصص عمل لابیاپلاستی اهواز . در سال‌های اخیر، تقاضا برای عمل‌های زیبایی که ناحیه تناسلی زنان را تقویت و جوان می‌کند، افزایش یافته است. دکتر متخصص زنان خوب بیان می کند که : معمولاً این روش‌ها، شامل طیف وسیعی از درمان‌هایی هستند که برای بهبود ظاهری زیبا، عملکرد و سلامت کلی بانوان طراحی شده‌اند.

بهترین دکتر متخصص عمل لابیا پلاستی اهواز در متن زیر، تمام آن چیزی که شما باید درمورد جوانسازی واژن و لابیاپلاستی بدانید را مورد بررسی قرار داده است. از این رو اگر قصد انجام جراحی زیبایی اندام تناسلی خود را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی

8606
دکتر سرور سادات ایوبی متخصص زنان و زایمان

مراجعه موفق بیماران 349

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

frame
دکتر احمد رضا خلفی متخصص زنان و زایمان

مراجعه موفق بیماران 124

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

SVdJCWHV10xYURLIcE0j9Ab4LQHHyJluXuRnBsft
دکتر سوسن نیسی متخصص زنان و زایمان

مراجعه موفق بیماران 72

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

i7P2Qvx1j2wI3NRFsu5sCvtK0JFcueCv0ucci6L9
دکتر نسرین شهبازیان متخصص زنان و زایمان

مراجعه موفق بیماران 140

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

VROBB95P7lg3UhfvaJVD8cgi8o8pDbsCOtqiGFXz
دکتر فرزانه حسینی اصل متخصص زنان و زایمان

مراجعه موفق بیماران 113

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

cover-1678602443
دکتر لیلا حاجی مرادی متخصص زنان و زایمان

مراجعه موفق بیماران 151

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

 هزینه جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان :

 عمل های زیبایی اندام تناسلی زنان یک اصطلاح گسترده است که شامل چندین روش با هدف بهبود ظاهر یا عملکرد اندام تناسلی زنان می شود. این دسته از روش های زیبایی می تواند از درمان های کم تهاجمی تا متدهای جراحی گسترده باشد.

انواع جراحی­ های زیبایی اندام تناسلی زنان از زبان بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی اهواز عبارتند از:

جوانسازی واژن:

جراحی سفت کردن واژن که به عنوان واژینوپلاستی نیز شناخته می شود، با هدف سفت کردن این ناحیه، اغلب پس از زایمان یا به دلیل افزایش سن انجام می شود.

 کاهش هود کلیتورال:

این روش برای افزایش حساسیت یا بهبود تقارن، اندازه کلاهک کلیتورال را کاهش می دهد.

هیمنوپلاستی:

این متد به عنوان جراحی بازسازی پرده بکارت شناخته می شود.

 دلایلی که بانوان برای جراحی جوانسازی ناحیه تناسلی زنان انتخاب می‌کنند، متنوع و عمیقاً شخصی است. این دلایل می توانند از ناراحتی در حین فعالیت بدنی، نارضایتی از ظاهر، تمایل به تقویت عملکرد جنسی، بازیابی ناحیه تناسلی پس از زایمان یا به دلیل افزایش سن متغیر باشند. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از هزینه انواع جراحی های زیبایی اندام تناسلی زنان با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید . 

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی(labiaplasty) یکی دیگر از روش های رایج جراحی جوانسازی ناحیه تناسلی زنان است. این روش شامل تغییر شکل یا کوچک کردن لب های داخلی واژن است. بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی اهواز بیان می کند که : زنان ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ناراحتی در حین فعالیت بدنی یا مقاربت جنسی، نارضایتی از ظاهر لابیاهای خود یا مشکلات بهداشتی، لابیاپلاستی را انتخاب کنند.

عمل لابیاپلاستی معمولا شامل بریدن بافت اضافی لابیا مینور توسط جراح برای کاهش اندازه آن و ایجاد ظاهری متقارن تر است. این جراحی معمولاً با بی حسی موضعی و  آرامبخش یا بیهوشی عمومی انجام می شود و حدود یک تا دو ساعت طول می کشد. برخی از مزیت های این روش شامل:

احساس راحتی:

لابیای بزرگ می تواند باعث ناراحتی در حین فعالیت های بدنی مانند دوچرخه سواری، دویدن یا مقاربت جنسی شود. لابیاپلاستی می تواند این ناراحتی را با کاهش اندازه لابیاها کاهش دهد.

بهبود ظاهر اندام تناسلی توسط دکتر عمل لابیاپلاستی اهواز :

برخی از زنان ممکن است نسبت به اندازه یا شکل لابیای خود احساس نارضایتی داشته باشند. لابیاپلاستی می تواند به بهبود ظاهر زیبایی لابیا کمک کند و منجر به افزایش اعتماد به نفس در فرد شود.

افزایش بهداشت فردی:

در برخی موارد، لابیای بزرگ می تواند منجر به مشکلات بهداشتی یا عفونت های مکرر شود. با کاهش اندازه لابیاها می توان این مسائل را کاهش داد.

مانند هر عمل جراحی، لابیاپلاستی خطراتی از جمله جای زخم، تغییر در حس، درد در حین مقاربت و عوارض مربوط به بیهوشی را به همراه دارد. بنابراین، بحث و تامل در مورد این خطرات و عوارض احتمالی بسیار مهم است.

سایر جراحی های زیبایی زنان از زبان بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی اهواز : 

علاوه بر روش سفت کردن واژن و لابیاپلاستی، چندین نوع دیگر از جراحی های زیبایی اندام تناسلی زنان وجود دارد ، این موارد عبارتند از:

کاهش کلیتورال هود:

این روش شامل کاهش اندازه هود کلیتورال جهت بهبود تقارن ناحیه تناسلی است. در اکثر مواقع  این تکنیک با لابیاپلاستی انجام می شود.

هیمنوپلاستی:

این روش شامل بازسازی پرده بکارت، یک غشای نازک در ورودی واژن است.

مونسپلاستی:

این روش شامل کوچک کردن مونس پوبیس است. این عمل را  می توا به دلایل زیبایی شناختی یا برای کاهش ناراحتی ناشی از مونس پوبیس بزرگ انجام داد.

نتیجه گیری:

هر یک از این روش‌ها مزایا ، خطرات و هزینه خاص خود را دارند و تصمیم به انجام هر نوع جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنانه نباید ساده گرفته شود. از این رو؛ بسیار مهم است که با دکتر عمل لابیاپلاستی خوب اهواز، در مورد اهداف زیبایی شناختی خود، خطرات و مزایای بالقوه هر روش و روند بهبود مورد انتظار صحبت کنید.

دکتر متخصص عمل لابیا پلاستی خوب  اهواز
عمل لابیا پلاستی در اهواز
قیمت عمل لابیاپلاستی در اهواز
عمل تنگی واژن در اهواز
بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز
عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی
عمل لابیا اهواز
هزینه عمل لابیاپلاستی

بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

مقالات بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx