لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر عمل لابیاپلاستی کرج

 دکتر طاهره شابهرامی یکی از پزشکان با تجربه و شناخته شده در زمینه عمل لابیاپلاستی در کرج می باشد . در این صفحه می توانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و از طرق مختلف با  پزشک متخصص مرتبط باشید .

اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز

بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی کرج ، روش سنتی یا لیزر ؟

 مقایسه روش سنتی با لیزر توسط بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی کرج . لابیاپلاستی در واقع روشی است به دو صورت جراحی یا لیزر به منظور بهبود ظاهر لابیای شما عزیزان انجام می شود. دکتر متخصص زنان و زایمان بیان می کند که : برخی بانوان ممکن است در انتخاب روش دچار شک و تردید شوند. از این رو؛ بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی کرج با اشاره به این موضوع که هر دو متد لابیاپلاستی می توانند نتایج مشابهی داشته باشند، به بانوانی که قصد انجام این عمل را دارند توصیه می کند ابتدا آگاهی های لازم را در مورد مزایا و معایب لابیاپلاستی با لیزر و جراحی بدست آورند سپس برای انجام ان اقدام نمایند.  

بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی یک عمل زنانه است که می تواند ظاهر لابیا یا لب های واژن را تغییر دهد. این تکنیک را می توان بر روی لابیا ماژور یا مینور انجام داد. زنانی که به دنبال روش لابیاپلاستی هستند معمولا از ظاهر لابیای خود ناراضی هستند، به خصوص اگر کشیده یا نامتقارن باشد. لابیای بزرگ‌تر می‌تواند هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ یا ورزش کردن مشکلاتی ایجاد کند، همچنین؛ ممکن است از طریق لباس خاصی قابل مشاهده باشد و اگر لابیای شما بلندتر باشد، اصطحکاک می‌تواند باعث احساس ناراحتی شما شود. سایر زنان ممکن است متوجه شوند که لابیای آنها آنطور که می خواهند به نظر نمی رسد و با انجام عمل لابیاپلاستی، می توانند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. جالب است بدانید، این روش روز به روز محبوب تر می شود و حتی می توان آن را با سایر روش ها مانند مونسپلاستی یا واژینوپلاستی ترکیب کرد.

لابیاپلاستی سنتی چگونه انجام می شود؟

لابیاپلاستی سنتی از طریق یک روش جراحی انجام می شود که شامل بریدگی در بافت اضافی لبیا است.بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی کرج، این کار با  ابزار مخصوص جراحی انجام  می دهد ، این روش خطر خونریزی و عوارض بیشتری را به همراه دارد و حتی می تواند زمان بهبودی را طولانی تر کند. همچنین می توان برای انجام این روش بیهوشی عمومی انجام داد تا اطمینان حاصل شود که بیمار در طول عمل هیچ ناراحتی یا درد ندارد، اگرچه برخی از پزشکان به جای آن بی حسی موضعی را انتخاب می کنند. روش سنتی لابیاپلاستی سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد.

 جراحی با لیزر توسط بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی کرج چگونه انجام است ؟

لابیاپلاستی با لیزر(laser-labiaplasty) بسیار شبیه لابیاپلاستی سنتی انجام می شود. دکتر عمل لابیاپلاستی خوب کرج به جای استفاده از چاقوی جراحی، از لیزر CO2 برای ایجاد برش های کوچک و برداشتن بافت اضافی لبیا استفاده می کند. با انتخاب این روش، خونریزی در محل برش‌ها کاهش می‌یابد و در مقایسه با روش‌های سنتی لابیاپلاستی، سرعت بهبودی سریع تری را مشاهده می­کنید. لیزر CO2 همچنین می تواند زمان بهبودی شما را کاهش دهد، زیرا به بهبود سریع تر برش ها کمک می کند و خطر خونریزی، عفونت یا عوارض را کاهش می دهد. در نظر داشته باشید که؛  بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند این عمل را با بی حسی موضعی انجام دهند. با این حال، انجام آن تحت بیهوشی عمومی نیز امکان پذیر است.

کدام روش بهتر است؟

این که کدام یک از تکنیک ها برای فرد مناسب تر است  تا حدود زیادی به ترجیحات شخصی و توصیه دکتر عمل لابیاپلاستی بستگی دارد. بدیهی است که هر دو روش دارای مزایا و معایبی هستند که پزشک متخصص با در نظر گرفتن شرایط  و اهداف شما از انجام این عمل، بهترین گزینه را توصیه می کند. روش‌ سنتی نسبت به لابیاپلاستی با لیزر، که نسبتاً جدید است، برای مدت زمان طولانی‌تری وجود داشته‌ است، بنابراین می توان گفت که ایمن بودن این متد کاملاً اثبات شده است.  

اما به طور کلی باید بگوییم که؛ لابیاپلاستی با لیزر به روش‌های سنتی برتری دارد، زیرا لیزر CO2 ، میزان خونریزی را در طول عمل کاهش می­ دهد. این برای برخی از زنان با شرایط پزشکی خاص از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین برای کسانی که عمل لابیاپلاستی خود را با استفاده از لیزر CO2 انجام می‌دهند، بهبودی سریع‌تر و آسان‌تر است. بنابراین، لابیاپلاستی با لیزر ممکن است گزینه بهتری برای اکثر بانوان باشد.

 دکتر عمل لابیاپلاستی خوب کرج
هزینه عمل لابیاپلاستی در کرج
هزینه عمل زیبایی واژن در کرج
بهترین دکتر برای عمل زیبایی واژن در کرج
لابیاپلاستی ارزان در کرج
دکتر خوب برای لابیاپلاستی
دکتر شروین افصحی لابیاپلاستی
هزینه عمل تنگی واژن در کرج
لابیاپلاستی در فردیس

بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

مقالات بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx