لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر فوق تخصص گوارش خوب

دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش و از پزشکان با تجربه و شناخته شده در زمینه بیماری های گوارش در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان

دکتر مسعود عطایی پزشکی جوان و مسلط به مسایل علمی روز در زمینه تخصص خود می باشد . وی دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان است و مطب ایشان در خیابان آمادگاه چهارره فلسطین ساختمان حکیم  قرار دارد .

روش تشخیص توسط دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان

وقتی بیماران عزیز به دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان مراجعه می کنند ابتدا توسط متخصص گوارش سوالاتی از بیمار پرسیده میشود تا شرح حال بیمار مشخص گردد و پزشک متوجه شود که فرد مراجعه کننده در چه گروه و دسته ای از بیماری های گوارشی قرار دارد . پس از آن توسط دکتر فوق تخصص معاینه بالینی انجام میشود و بر اساس آن تصمیم گیری میشود که اقدامات لازم بعدی چه خواهد بود .

آیا بیمار ما نیاز به انجام آزمایش و مراجعه به یک آزمایشگاه خوب در اصفهان برای انجام یک آزمایش دقیق دارد ؟ آیا نیاز به اقدام انجام  سونوگرافی شکم و لگن و اندام تحتانی دارد ؟ آیا نیاز به انجام آندوسکوپی و کولونوسگوپی در مراکز اصفهان دارد ؟  بعد از انجام این مراحل و تشخیص قطعی بیماری ممکن است برای بیمار دارو تجویز شود و یا اگر نیاز به اقدامات پیشرفته تر مانند جراحی باشد بیمار را راهنمایی میکنیم .

یکی از روش های خوب تشخیص بیماری های گوارشی انجام اندوسگوپی می باشد که با استفاده از داروهای خواب آور بدون هیچ دردی انجام میشود و از طریق دهان وارد مری و بعد وارد معده و بعد اثنی عشر بیمار شویم و دستگاه فوقانی گوارش بیمار را بررسی نماییم  .

لیست بهترین دکتر های فوق تخصص گوارش اصفهان

دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 365

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

 

 

2رزومه حی بی
دکتر افشین شهبازی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 228

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

دکتر دامون دهنوی
دکتر دامون دهنوی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 219

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

نازیلا محمدی متخصص داخلی
دکتر نازیلا محمدی متخصص داخلی

مراجعه موفق بیماران 41

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

همت 2
دکتر احمد رضا همت متخصص داخلی

مراجعه موفق بیماران 366

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

دکتر گوارش اصفهان
بهترین دکتر گوارش اصفهان

مراجعه موفق بیماران 231

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

d1a01baaf65c20d59160aaa39b15a56f
دکتر هژیر جواهری زاده فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 131

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

Untitled
دکتر مهران بهبهانیان فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 222

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

cover-1678775801
دکتر کاوه عبادی برنا فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 644

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

62789photo_2016-12-18_22-34-34
دکتر فرزاد جاسمی زرگانی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 738

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

28ce6e772dcb37f4b77aa46f97f932dc
دکتر علی اکبر شایسته فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 264

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

65c4f1bb04b8673ee619bcd2eddec697
دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 361

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-190693
دکتر جلال هاشمی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 354

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

download (2)
دکتر جلال سیاح فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 44

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

download (1)
دکتر پژمان علوی نژاد فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 166

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

bd8cfb13cef48200b43cb98cea62da95
دکتر امین صباغان فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 37

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

cover-1678774730
دکتر اباذر پارسی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 138

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

sharifi
دکتر محسن شریفی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 1446

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

dbe3f2298ca006a36c3b2c3bfe1d7c68
دکتر نجف دهباشی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 869

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

2022-03-13-191-میترا یزدانی
دکتر میترا یزدانی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 212

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

13971218133326040d7
دکتر مظفر طالب زاده فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 347

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

p-220552
دکتر محمد حسن کاظمی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 165

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

IMG_6689-222min-min
دکتر محمد مهدی کریمی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 876

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

majlesi
دکتر محمد مجلسی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 479

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

ضضضض
دکتر شهرام اشرفی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 679

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

dr-seyed-mohammad
دکتر سید محمد امامی فوق تخصص گوارش

مراجعه موفق بیماران 983

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان

رژیم غذایی مناسب از زبان دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان

 در این مقاله ازیک دکتر متخصص گوارش خوب در اصفهان  سعی داریم با اشاره به مواد غذایی و روش هایی که موجب کاهش علایم  رفلاکس معده میشود اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم و با معرفی عواملی که باعث این بیماری در دستگاه گوارش میشود موجب افزایش آگاهی شما عزیزان شویم .

یکی از مهمترین دلایل رفلاکس در سیستم گوارش ، شل شدن دریچه مری به معده می باشد که باعث میگردد ترشحات  به طرف بالا و به مری سرایت نماید و علایم سوزش و ناراحتی در فرد و اختلال در سیستم گوارش بیمار را ایجاد کند . در این مقاله از زبان یک دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان نکات مهمی در مورد بیماری های گوارشی را به اطلاع شما می رسانیم .

رزیم غذایی مناسب برای تنظیم سیستم گوارش

اولین نکته این است که ما از  خوردن هر غذایی که باعث شل شدن دریچه مری  میشود یا باعث افزایش اسید معده و مشکلات گوارشی میشود خودداری نماییم .بنابراین نباید در رژیم غذایی خود از مواد کافئین دار مثل چای ، قهوه و کاکائو و شکلات تلخ  استفاده نماییم . این دکتر فوق تخصص روده و گوارش اصفهان  در ادامه بیان می دارد : سیگار و مشروبات الکلی این علایم را تشدید میکنند و اصلا نباید مصرف نماییم . غذاهایی که حاوی جوش شیرین هستند مثل کیک و کلوچه ، پیتزا و فست فود موجب افزایش اسیدی شدن معده میشود . غذاهایی که تند باشند مثل فلفل و حتی فلفل دلمه ای که تند نیست هم ممکن است در افزایش علایم نقش داشته باشد.  همچنین بعضی از داروهای مسکن و داروهای فشار خون در تشدید بیماری موثر هستند.

بخوانید :  اطلاعاتی در مورد مرکز اندوسکوپی و کولونوسکوپی در اصفهان

غذاهای پرحجم و چرب ،  نوشابه های گازدار ، رب گوجه و سس گوجه و مواد خوراکی که حاوی مواد نگهدارنده هستند نیز برای سیستم گوارش  بسیار مضر میباشند .

اشاره به تاثیر نحوه زندگی صحیح  در گفتگو با دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان

یک انتخاب خوب برای یافتن یک دکتر فوق تخصص گوارش برای مشاوره و رفع مشکل شما ضروری می باشد .  .یکی از موارد موثر این هست که بیماران باید این مسئله را رعایت نمایند که پس از صرف غذا بلافاصله دراز نکشند تا با گذشت مدت زمان لازم ترشحات معده کاهش یابد و وارد مری نشوند . البته فعالیت و کار شدید نیز بعد از خوردن غذا توصیه نمیشود .

یک باور غلط در میان مردم رایج شده که گمان میکنند اگر از یک بالش بلند در زیر سر خود در هنگام خواب استفاده نمایند ، علایم ریفلاکس معده کاهش می یابد در صورتی که این مسئله اصلا درست نمی باشد و لی اگر سعی کنند بر روی یک سطح شیب دار بخوابند که کل بدن زاویه پیدا کند و سر نسبت به پاها حدود 20 تا 30 سانتیمتر بالاتر باشد این مسئله تاثیر گذار است.

بالون معده توسط دکتر فوق تخصص گوارش در خیابان شمس آبادی

دکتر فوق تخصص گوارش خیابان شمس آبادی

اگر دچاراضافه وزن هستید و این امر بر روی سلامتی شما تاثیرات مخرب گذاشته است؛ بهترین دکتر بالن معده اصفهان ، انتخاب بالون معده برای لاغری را به شما عزیزان توصیه می کند. با این روش بیماران حدود 20 تا 30 درصد وزن خود را از دست می دهند و در صورت رعایت برنامه غذایی که بهترین دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان در خیابان شمس آبادی، تجویز کرده است؛ تاثیر چشمگیر این روش بر اندام خود را مشاهده می نمایند.

آمادگی برای عمل بالون معده از زبان دکتر فوق تخصص گوارش

در ابتدا دکتر فوق تخصص گوارش ، شما را از خطرات و مزایای این روش آگاه می سازد. در صورتی که فرد تصمیم قطعی به انجام عمل بالون معده گرفته باشد؛ دکتر فوق تخصص برای او داروهای مسدود کننده اسیدی را (به منظور جلوگیری از رفلاکس معده) در حین و بعد از عمل تجویز می کند. همچنین دکتر متخصص گوارش توصیه می کند که یک روز قبل از عمل فرد در رژیم غذایی مایع قرار بگیرد.

دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان، پس از بررسی و اطمینان یافتن از سلامت معده فرد، بالون لاغری را با ظرافت فراوان و با روش آندوسکوپی در جای خود قرار می دهد.

هزینه بالون معده

تعرفه های هزینه عمل بالن معده با توجه به شرایط بیمار و نوع بالون متفاوت خواهد بود. بالون ها در دو نوع مایع و گازی موجود می باشند که از نظر قیمت یکسان نیستند. همچنین؛ هزینه ی آزمایشات و دارو ها که قبل و بعد از عمل توسط دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان توصیه می شوند نیز تاثیر به سزایی در تعیین قیمت این روش می گذارد. 

4 مراقبت ویژه از دكتر متخصص كبد و گوارش خوب شیراز

 پزشک متخصص کبد و گوارش قادر به رفع و مدیریت بیماری هایی مرتبط به کبد، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و سیستم گوارش مانند: کبد چرب، سیروز، هپاتیت و سرطان کبد می باشد. با توجه به افزایش درصد افراد مبتلا به بیماری های کبدی و گوارشی، چکاب منظم توسط دکتر متخصص کبد شیراز و اصفهان در  مراکز ما یک امر مهم و ضروری به شمار می رود. در ادامه چند نکته مراقبتی از سیستم گوارشی را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود .

وظایف کبد در بدن انسان از بهترین دکتر فوق تخصص گوارش

سم زدایی بدن

فیلتر کردن خون

هضم غذا

تجزیه هورمون ها
آزاد کردن گلوکز در جریان خون(این امر موجب افزایش انرژی در فرد می شود)

کنترل وزن برای سلامت سیستم گوارش از زبان دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان

یکی از رایج ترین دلایلی که منجر به شکل گیری بیماری های کبدی می شود اضافه وزن و چاقی است. این امر باعث تجمع چربی در اطراف کبد می شود و در نهایت با ایجاد التهاب در کبد، آسیب هایی مانند فیبروز و سیروز را  تشکیل می دهد. همچنین بهترین دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان بیان می کند که علائم بیماری های کبدی درست در زمانی که بیماران دچار سیروز می شوند خود را نمایان می سازند.

سونوگرافی احشاء شکم ، لگن و گوارش در اصفهان

سونوگرافی شکم و لگن در اصفهان بر ناحیه هایی مانند: کلیه ها ، کبد ، کیسه صفرا ، مثانه و پروستات و لوزالمعده تمرکز دارد.انجام این سونوگرافی توسط دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان برای تشخیص بیماری ها و آسیب هایی چون: وجود کیست یا اندازه کلیه ها ،وجود ورم یا توده در کلیه ها، تشخیص کبد چرب و وجود کیست یا توده در کبد را نشان می دهد.

هزینه سونوگرافی در اصفهان 

دکتر فوق تخصص گوارش ، بیان  می کند که؛ سونوگرافی سیستم گوارش یکی از رایج ترین روش ها برای تشخیص بیماری های مرتبط با روده  و معده  می باشد. در صورتی که فرد دارای دفترچه بیمه باشد هزینه این روش کاهش پیدا می کند. برای اطلاع یافتن از قیمت دقیق سونوگرافی احشاء شکم و لگن در اصفهان، با مراکز سونوگرافی ما تماس حاصل فرمایید.

دکتر فوق تخصص داخلی و کبد اصفهان

بهترین دکتر فوق تخصص گوارش اصفهان

دکتر معده اصفهان

دکتر فوق تخصص گوارش کودکان اصفهان
دکتر فوق تخصص گوارش خیابان شمس آبادی
لیست پزشکان فوق تخصص گوارش اصفهان
فوق تخصص گوارش خیابان آمادگاه اصفهان

بهترین دکترهای فوق تخصص گوارش اصفهان

62789photo_2016-12-18_22-34-34
دکتر فرزاد جاسمی زرگانی فوق تخصص گوارش
دكتر متخصص روده

مراجعه موفق بیماران 738

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

cover-1678775801
دکتر کاوه عبادی برنا فوق تخصص گوارش
دكتر متخصص روده

مراجعه موفق بیماران 644

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

دکتر دامون دهنوی
دکتر دامون دهنوی فوق تخصص گوارش
دكتر متخصص روده

مراجعه موفق بیماران 219

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

Untitled
دکتر مهران بهبهانیان فوق تخصص گوارش
دكتر متخصص روده

مراجعه موفق بیماران 222

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

28ce6e772dcb37f4b77aa46f97f932dc
دکتر علی اکبر شایسته فوق تخصص گوارش
دكتر متخصص روده

مراجعه موفق بیماران 264

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

65c4f1bb04b8673ee619bcd2eddec697
دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده فوق تخصص گوارش
دكتر متخصص روده

مراجعه موفق بیماران 361

بهترین راههای ارتباطی این دکتر 

آدرس و لوکیشن بهترین دکترهای فوق تخصص گوارش اصفهان

مقالات بهترین دکتر های فوق تخصص گوارش

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx