شماره تلفن و نوبت مرکز فیزیوتراپی کف لگن در شیراز

بهترین دکتر

دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه فیزیوتراپی کف لگن در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین فیزیوتراپی کف لگن شیراز ، درمان بی اختیاری ادرار

در این صفحه بهترین مرکز فیزیوتراپی برای درمان و تقویت عضلات کف لگن در شیراز به شما معرفی شده است. اگر با اختلال بی اختیاری ادرار، مقاربت دردناک یا درد در ناحیه لگن زندگی می کنید، فیزیوتراپی کف لگن در شیراز ممکن است کلید تسکین باشد. در واقع، می توان از آن برای درمان بسیاری از شرایط مخرب، ناراحت کننده یا دردناک مربوط به این ناحیه استفاده کرد.

لیست بهترین دکتر ها و مراکز فیزیوتراپی کف لگن شیراز

دکتر امیر علی دهقانی متخصص فیزیوتراپی

اطلاعاتی درمورد فیزیوتراپی کف لگن شیراز

فیزیوتراپی مثانه در شیراز

این عضو گروهی از رباط ها، ماهیچه ها، تاندون ها، اعصاب و بافت همبند است که پایه و پشتیبانی ناحیه لگن را فراهم می کند. در زیر برخی از جزئیات کلیدی برای درمان بی اختیاری ادرار و فیزیوتراپی مثانه در شیراز برای شما عنوان شده است :

در زنان، کف لگن مثانه را در جلو، رحم را در بالا و واژن و رکتوم را در پشت نگه می‌دارد.

در مردان، این ناحیه از مثانه، روده، مجرای ادرار و رکتوم (the rectum)حمایت می کند.

منافذ این اندام ها ( مجرای ادرار از مثانه و مقعد از روده ) از کف لگن عبور می کند.

هم در مردان و هم در زنان، این عضلات در جلو به استخوان شرمگاهی و در عقب به استخوان دنبالچه متصل می شوند.

فیزیوتراپی کف لگن در شیراز

در حالی که برخی از این شرایط ممکن است نیاز به جراحی جهت ترمیم نقایص ساختاری داشته باشند، فیزیوتراپی می تواند راه حلی برای سایرین باشد.

بهترین کاندیدها بیمارانی هستند که به گزینه های درمانی محافظه کارانه علاقه مند هستند. برخی افراد، ممکن است به دلایل مختلف کاندید جراحی نباشند یا ممکن است نیاز به عمل نداشته باشند. از این رو؛ دکتر متخصص، فیزوتراپی کف لگن در شیراز را به آنها پیشنهاد می کند.

اگر علائم کف لگن دارید که مانع از لذت بردن از زندگی می شود، ممکن است بخواهید این روش درمانی را امتحان کنید.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی کف لگن شیراز

مانند بسیاری از بیماران، ممکن است هنگام شروع درمان  عصبی یا مضطرب باشید. در اولین قرار ملاقات در بهترین کلینیک فیزیوتراپی کف لگن شیراز ، درمانگر توضیح می‌دهد که درمان شامل چه مواردی می‌شود و به تمام نگرانی‌ها و سوالات شما پاسخ می‌دهد. قرار ملاقات در یک اتاق درمان خصوصی است.

درمان بی اختیاری ادرار با فیزیوتراپی

هم برای مردان و هم برای زنان، کف لگن نقش کلیدی در کنترل مثانه و روده ایفا می کند زیرا مسئول نگه داشتن آن اندام ها است. همچنین می تواند برای سلامت جنسی زنان و مردان مهم باشد.

برای آقایان، ضعیف شدن عضلات کف لگن می تواند به اختلال نعوظ کمک کند. برای بانوان، سفت شدن عضلات کف لگن می تواند باعث درد در هنگام مقاربت شود. همه افراد می‌توانند اختلال بی اختیاری ادرار را تجربه کنند، از جمله ورزشکاران بزرگسال و نوجوانی که در ورزش‌های پرتحرک شرکت می‌کنند. با ین حال خوشبختانه بسیاری از افراد می توانند با انتخاب روش فیزیوتراپی کف لگن هر جه سریعتر بهبودی خود را بدست آورند.

طول درمان فیزیوتراپی کف لگن

مانند بسیاری از روش‌های سرپایی، فیزیوتراپی کف لگن شیراز شامل تمرینات، تکنیک‌های دستی و هماهنگی حرکت است. با این حال، ترکیب متدهای الکترونیکی نیز می تواند مفید باشد. یک تکنیک پیشنهادی، بیوفیدبک است که در آن الکترودهای کوچک و بدون درد روی ناحیه تحت درمان  اعمال می شود. این عضو، می تواند ناحیه پری آنال، تناسلی یا مقعدی باشد. برای بسیاری از بیماران، بیوفیدبک می تواند یک راه بسیار موثر برای بهبود عملکرد مثانه باشد.

در صورت لزوم، درمانگر شما ممکن است نیاز به معاینه داخلی داشته باشد. اگرچه ممکن است ناراحت کننده باشد، اما بخش مهمی از قرار ملاقات است.

فوق تخصص فیزیوتراپی کف لگن در شیراز

یک ویزیت در هفته به مدت 2ماه، یک برنامه رایج توسط فوق تخصص فیزیوتراپی کف لگن در شیراز به شمار می رود. با این حال، طول درمان بسته به تشخیص، شدت اختلال عملکرد و اهداف فردی شما متفاوت خواهد بود. هدف از انجام فیزیوتراپی در این مجموعه در شیراز  آن است که به شما کمک کند با درمان بیماری هایی مانند بی اختیاری ادرار به سطح عملکرد ایده آل خود بازگردید تا بتوانید از یک سبک زندگی فعال تر و مستقل لذت ببرید.

فیزیوتراپی کف لگن در بهترین مرکز درمانی

پس از درمان  در بهترین مرکز فیزیوتراپی کف لگن در شیراز ، ممکن است بتوانید از نتایجی مانند موارد زیر بهره مند شوید.

گذراندن روز بدون بی اختیاری

توانایی تشکیل خانواده

و…

فوق تخصص کف لگن شیراز
دکتر زهرا اطمینان شیراز
فیزیوتراپی مثانه در شیراز
دکتر تاجیک شیراز

مزیت ورزش درمانی و فیزیوتراپی کف لگن در شیراز

در این صفحه بهترین دکتر ها و مراکز فوق تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شیراز به شما معرفی شده اند .با مطالعه مطالب این صفحه می توانید در مورد برخی از مزیت های ورزش درمانی و فیزیوتراپی کف لگن اطلاعات مفیدی بدست آورید .

بهترین فیزیوتراپی اهواز ، مزیت های خوب ورزش درمانی

شماره تلفن دکتر فیزیوتراپی خوب در اهواز  تماس تلفنی دکتر باقری مقدم از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه فیزیوتراپی  در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین فیزیوتراپی اهواز ، مزیت های خوب ورزش درمانی مزیت تکنیک های ورزش درمانی توسط بهترین فیزیوتراپی  اهواز انجام می شود . فیزیوتراپی ، جنبه ای از مراقبت های بهداشتی است که در درجه اول به پیشگیری از آسیب و توانبخشی بیماران و ورزشکارانی که در فعالیت های ورزشی شرکت می کنند، می پردازد. فیزیوتراپی، از تکنیک های مختلفی از جمله درمان دستی، گرما/یخ، کشش، الکتروتراپی، طب سوزنی، اولتراسوند و درمان دهلیزی برای حفظ عملکرد و تناسب اندام استفاده می کند. در متن زیر 4 مزیت فوق‌العاده فیزیوتراپی  وجود دارد که ورزشکاران، باید درباره آن‌ها آگاه باشند. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های فیزیوتراپی اهواز هیچ داده ای یافت نشد اطلاعاتی در مورد فیزیوتراپی

بهترین دکترهای فوق تخصص فیزیوتراپی کف لگن شیراز

ناصرپور