لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان سلولیت در اصفهان 

دکتر مهسا سعیدیان متخصص پوست مو و زیبایی در اصفهان می باشد . برای رزرو نوبت در کلینیک در کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر سعیدیان می توانید به وب سایت این مطب مراجعه نمایید همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری یا تلفنی قرار ملاقات خود را ثبت نمایید . 

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

 درمان تخصصی سلولیت اصفهان ، ناحیه پا و ران 

درمان تخصصی سلولیت در اصفهان در ناحیه ران و پا توسط  بهترین دکتر این رشته چگونه انجام میشود ؟  یکی از رایج ترین دلایلی که باعث ایجاد سلولیت بر روی پوست می شود لاغری یا چاقی ناگهانی و شدید در دوره ای کوتاه می باشد.

همانطور که می دانید کاهش وزن یک هدف ارزشمند برای سلامتی است، اما در واقع کاهش وزن سریع می تواند ظاهر سلولیت را بدتر کند. اگر کاهش وزن شما قابل توجه باشد، ممکن است در بدن خود با پوست زائد مواجه شوید که این مسئله می تواند سلولیت را شدیدتر از آنچه هست نشان دهد. با این حال جای نگرانی نیست  زیرا به لطف پیشرفت‌های اخیر فناوری، یک دکتر پوست خوب در اصفهان برای رفع سلولیت می‌تواند از طریق درمان‌های کم تهاجمی،سلولیت را درمان کند. اگر از وجود این مشکل در بدن خود ناراضی هستید، رفع سلولیت با لیزر در اصفهان می تواند به شما کمک کند تا نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. در ادامه اطلاعاتی در مورد  مرکز درمان تخصصی سلولیت اصفهان در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

لیست بهترین دکتر های درمان سلولیت در اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد درمان سلولیت در اصفهان

چه چیزی باعث ایجاد سلولیت در بدن  می شود؟

قبل از آنکه به درمان سلولیت بپردازیم . در مورد علت ایجاد آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم . سلولیت زمانی شکل می‌گیرد که نوارهای فیبری به نام سپتا، که پوست را به فاسیای عضلانی زیرین متصل می‌کند، به‌طور نامنظم سفت می‌شوند، پوست را به سمت پایین می‌کشند یا شروع به شکستن می‌کنند و به لایه طبیعی چربی زیر پوست اجازه می‌دهند به سمت بالا فشار بیاورد. این  فرایند در بدن منجر به ایجاد سلولیت بر روی پوست انسان می شود.

امار بدست امده نشان می دهد که  85 تا 90 درصد از زنان بالغ، سلولیت دارند. روند پیری می تواند ظاهر سلولیت را بدتر کند، زیرا پوست خاصیت ارتجاعی(Skin elasticity) خود را از دست می دهد و کمتر قادر به مقاومت در برابر تنش نامنظم ایجاد شده توسط نوارهای فیبری است. سلولیت در بدن افراد دارای اضافه وزن بیشتر ایجاد می شود، البته این بدین معنی نیست که پوست افراد لاغر دچار سلولیت نمیشود بلکه در زنان بسیار لاغر نیز این امر بسیار شایع است. سلولیت ها اغلب در نواحی شکم، باسن و ران ها ایجاد می شوند.

رایج ترین روش ها برای درمان سلولیت در اصفهان 

جراحان زیبایی از روش های درمانی مختلفی برای کاهش یا رفع سلولیت استفاده می کنند. در ادامه، متداول‌ترین روش ها برای درمان سلولیت در اصفهان  را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1- درمان سلولیت با لیزر در اصفهان 

در روش درمان سلولیت با لیزر  در اصفهان ف اپراتور دستگاه از یک پروب لیزری کوچک استفاده می کند و آن را از طریق یک برش کوچک درست در زیر پوست قرار می دهد. این فرایند با ایجاد یک سری تغییرات در زیر پوست باعث رفع سلولیت می شود.

 مزایای لیزر درمانی تخصصی

لیزر بافت های زیر سطح پوست را گرم می کند

 سپتوم های فیبری را آزاد می کند

کاهش ضخامت لایه چربی زیر جلدی

تولید کلاژن را تحریک می کند

بهبود بافت و خاصیت ارتجاعی پوست

بیماران معمولاً پس از یک جلسه درمان به نتیجه دلخواه خود می رسند

کاهش سلولیت با لیزر درمانی کم تهاجمی است در نتیجه  شما می توانید در مرکز درمان تخصصی سلولیت اصفهان با خیالی آسوده تحت نظر یک متخصص در مطب، تحت مداوا قرار بگیرید .

لیزر موهای زائد نیز یکی از تاثیر گذارترین درمان ها برای زیبایی محسوب می شود و در بیشتر زمان ها نتایج  قابل قبولی را برای افراد به همراه می آورد. اگر از موهای زائد و استفاده از روش‌های موقت برای از بین بردن آن‌ها خسته شده‌اید میتوانید به بهترین دکتر لیزر موهای زائد اصفهان در کلینیک ما مراجه نمایید و درمان های لازم را دریافت نمایید .

2- انرژی درمانی بوسیله پیشرفته ترین دستگاه درمان سلولیت در اصفهان 

از روش های دیگر  رفع سلولیت استفاده از انرژی درمانی بوسیله پیشرفته ترین دستگاه درمان سلولیت در اصفهان است . انرژی تولید شده توسط این دستگاه ، حاصل از فرکانس رادیویی آر اف می باشد . پزشکان از نور مادون قرمز یا پالس های شعاعی برای گرم کردن پوست، تحریک تولید کلاژن و کاهش سلولیت استفاده می کنند. بسته به درمان خاص، کاهش سلولیت مبتنی بر انرژی ممکن است به کاهش خفیف چربی یا شل کردن سپتوم های فیبری برای دستیابی به بافتی صاف تر و یکنواخت تر کمک کند.

درمان های مبتنی بر انرژی از طریق پوست انجام می‌شوند، بنابراین غیرتهاجمی در نظر گرفته می‌شوند و معمولاً نیازی به دوران نقاهت ندارند. با این حال، ممکن است یک سری درمان برای نتایج مطلوب توصیه شود. بنابراین برای حفظ نتایج باید درمان را هر چند ماه یکبار تکرار کنید.

3- سابسیژن برای لاغری موضعی و سلولیت 

سابسیژن یک تکنیک جراحی ساده برای لاغری موضعی و سلویت است. این درمان به عقیده بسیاری بهترین راه برای از بین بردن سلولیت بر روی پوست محسوب می شود. در این روش علت اصلی ساختاری فرورفتگی، یعنی سپتوم درمان می شود. در طی این روش بهترین پزشکان ما در کلینیک مو و زیبایی خمینی شهر و اصفهان یک تیغه کوچک سپتوم را می شکنند و چربی زیر پوست را به طور یکنواخت در زیر سطح پوست توزیع می کنند.

 8 روش جدید درمان توسط دکتر پوست و مو دروازه شیراز اصفهان

 خوشبختانه امروزه راه های بسیاری برای رفع آسیب های پوستی  و درمان سلولیت پوست وجود دارند. دو مورد از رایج ترین آن ها دستگاه های آندو آر اف و پلاسما می باشند. استفاده از دستگاه آراف توسط بهترین دکتر پوست و مو اصفهان در کلینیک ما تاثیر به سزایی در باز سازی و درمان سلولیت  پوست دارد . علاوه بر آن نیز این دستگاه کاربرد های دیگری را نیز شامل می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

رفع شلی پوست

درمان ترک های پوستی

درمان کراتوز پیلاریس

جوانسازی پوست

رفع سلولیت

دستگاه پلاسما، یکی از پر طرفدارترین روش های احیاء پوست در سراسر دنیا می باشد. این دستگاه،  با وارد کردن انرژی به صورت پلاسما فرایند باز سازی پوست را تسریع می نماید .

5 متد روز جوان سازی و درمان سلولیت در بهترین کلینیک پوست شیراز 

هایفو تراپی در واقع به روشی گفته می شود که حالت لیفت و کشیدگی به پوست افراد می دهد. این روش موجب از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود. ماندگاری بالا و بدون درد بودن آن از جمله دلایلی هستند که هایفو تراپی را به یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست تبدیل کرده است. این روش برای لاغری موضعی و درمان سلولیت در اصفهان و شیراز نیز کاربرد دارد.

همچنین تزریق فیلر و بوتاکس برای جوان سازی پوست دربهترین کلینیک های پوست و مو شیراز و اصفهان توسط پزشکان استفاده می شوند و می توانند چین و چروک های پوست صورت را تا حد زیادی کاهش دهند. در نتیجه اگر علائم و مشکلات پوستی را در صورت خود احساس می کنید، می توانید با بهره گیری از روش های ذکر شده، نشاط و شادابی را به پوست خود باز گردانید.

5 نکته درمانی از بهترین کلینیک پوست و مو کرج

هر نوع پوستی، مراقبت ها و رسیدگی های خاص خود را شامل می شود.همچنین توصیه بهترین دکتر درمان سلولیت اصفهان این است که برای داشتن پوستی سالم و جوان اولین قدمی که باید بردارید شناخت نوع پوست خودتان است. پوست های چرب، خشک، ترکیبی و حساس هر کدام نیاز به رسیدگی مخصوص خود را دارند.

 بهترین متخصصین کلینیک پوست و مو در کرج و اصفهان ، به افرادی که دارای پوست حساس می باشند توصیه می کنند که روتین مراقبت از پوست حساس را با یک پاک کننده ملایم صورت، مرطوب کننده ، آبرسان و ماسک صورت و…  انجام دهند .

بهترین مرکز کویتیشن در اصفهان

کلینیک پوست و لیزر اصفهان

لاغری با لیزر در اصفهان دکتر فرزاد احمدی

هزینه کویتیشن در اصفهان

پیشرفته ترین دستگاه درمان سلولیت در اصفهان

دکتر خوب درمان سلولیت پوست در اصفهان

در این صفحه  بهترین دکتر های فوق تخصص درمان سلولیت در اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه در مورد رایج ترین روش ها برای درمان سلولیت اطلاعاتی را با هم می خوانیم . 

بهترین دکترهای فوق تخصص درمان سلولیت در اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های درمان سلولیت در اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان سلولیت

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx