شماره تلفن لیزر دیسک کمر اهواز

فیزیوتراپی آرام

برای درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز بهترین و مجهزترین مراکز این رشته به شما معرفی شده اند . فیزیوتراپی آرام به عنوان اولین مرکز رباتیک جنوب کشور سهم مهمی در درمان بیماران ایفا می کند . جهت رزرو نوبت از این مرکز می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید .

درمان دیسک کمر با لیزر اهواز ، هزینه و فیلم عمل

هزینه و فیلم عمل درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز موضوعات این مقاله می باشد . در حالی که جراحی لیزر همیشه به عنوان جایگزینی برای جراحی سنتی مناسب نیست. یک دکتر متخصص ستون فقرات در گفتگو با سایت وب کلینیک بیان می کند که روش های درمانی بسیاری وجود دارند و می‌توانند به همان اندازه موثر باشند و خطرات کمتر و بهبودی سریع‌تری را برای بیماران به همراه داشته باشند. در ادامه نحوه درمان دیسک کمر با لیزر اهواز برای شما عزیزان شرح داده شده است.

لیست بهترین دکتر های درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

درمان قطعی دیسک کمر در اهواز

علائم دیسک کمر

هر بیماری و دردی در اشخاص همراه با یک سری علائم و مشخصات نمایان می شود. درد کمر در ابتدای بیماری فتق دیسک کمر بسیار خفیف بوده اما با گذشت زمان بیشتر می شود. درد حاصل از دیسک کمر به مرور در پاها و عضلات پایین تنه گسترش می یابد.

در صورت اقدام فوری برای رفع پارگی یا فتق دیسک کمر، درمان بهتر و موثر تری خواهید داشت اما  اگر درمان خود را به تعویق بیاندازید، میزان آسیب وارد شده به دیسک و  درد ناشی از آن افزایش می یابد. همچنین ممکن است دیسک به رشته های عصبی فشار وارد کند و روند درمانی سخت و طولانی را برای شما ایجاد کند.

درمان دیسک کمر با لیزر روش کم هزینه

گزینه درمانی لیزر یکی از روش های کم هزینه محسوب میشود زیرا اگر کار شما به عمل جراحی بکشد به مراتب هزینه های عمل جراحی بیشتر خواند بود .برای درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز ، ابتدا نور و فرکانس دستگاه لیزر از پوست به داخل دیسک فرستاده می شود. انرژی و گرمایی که به وسیله دستگاه لیزر ایجاد می شود باعث تبخیر هسته دیسک آسیب دیده می شود .

البته این نکته را در نظر داشته باشید که توسط  این روش درمان تمام قسمت های دیسک تبخیر نمی شود، تنها ناحیه آسیب دیده مورد هدف قرار می گیرد. بهترین دکتر متخصص دیسک کمر اهواز بیان می کند که : این امر فشار روی عصب های قسمت خلفی را از بین می برد و سبب پایداری ستون فقرات می شود . عمل دیسک کمر با لیزر نیاز به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود.

درمان اختلالات دیسک کمر با کمک لیزر در اهواز

فتق دیسک اختلالی است که توسط جراحی ستون فقرات(spine-surgery) به راحتی درمان می شود . اگر از فتق دیسک رنج می برید، نیازی به انجام جراحی سنتی فشرده ستون فقرات نیست، زیرا جراحی لیزری می تواند کار را به همان اندازه با کمترین درد انجام دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از درمان های غیر جراحی، مقاله فیزیوتراپی خوب کرج را نیز مطالعه نمایید .

فواید و هزینه درمان دیسک کمر با لیزر

درمان دیسک کمر با لیزر در اهواز مزایای بسیاری را شامل می شود از جمله:

عدم نیاز به بیهوشی و بستری در بیمارستان

برگشت سریع به فعالیت‌های روزانه

عدم وجود زخم و بخیه

عدم احساس درد قبل و بعد از جراحی

هزینه درمان دیسک کمر با لیزر اهواز

درمان دیسک کمر با لیزر ، جزء روش های درمانی کم تهاجمی و سرپایی به شمار می رود و دوره نقاهت کوتاهی دارد همچنین نیازی به بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی ندارد.

در نتیجه هزینه جراحی دیسک کمر بسیار کاهش پیدامی کند. هزینه جراحی دیسک کمر با لیزر به بیمارستان، تجهیزات مورد نیاز برای جراحی ،شرایط اشخاص و تعداد دیسک های آسیب دیده بستگی دارد.

درمان دیسک کمر با لیزر به طور مستقیم و غیر مستقیم باعث کم شدن هزینه ها می شود. لیزر درمانی با حذف نیاز به بیهوشی و بستری شدن هزینه های درمان را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

لیزر دیسک کمر به چه افرادی توصیه می شود؟

این روش درمانی برای سه گروه از بیماران به شدت توصیه شده است از جمله:

1-افرادی که امکان استراحت به مدت طولانی را ندارند.

2-بیمارانی که دارای سرطان، دیابت، ام اس، فشار خون بالا و مشکلات قلبی هستند .

3-افراد مسنی که بیهوشی برای آن ها مضر می باشد.

درمان با لیزر در مقابل روش های سنتی

همانطور که گفتیم، در حال حاضر موقعیت های زیادی مانند بیماری های دژنراتیو ستون فقرات وجود دارد که در آن جراحی های سنتی ستون فقرات به جایگزین های جراحی لیزری ترجیح داده می شوند. در ادامه بهترین دکتر درمان کمر درد شیراز ، برخی از مزایای جراحی لیزر ستون فقرات را برای شما بیان نموده است .

زمان بهبودی سریعتر

کاهش خونریزی

چند روش درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش در اصفهان

همان طور که پیش تر اشاره کردیم درمان دیسک کمر با لیزر و ورزش در اصفهان و اهواز می تواند به شما در مدیریت درد ناشی از این اختلالات کمک کند.

معمولاً اگر فتق دیسک در کمر باشد درد به پاها سرایت می کند و اگر در گردن باشد به دست ها سرایت می کند . همچنین در نظر داشته باشید که دیسک گردن موجب فشار به ناحیه نخاع می شود و بی حسی ، ضعف و در مواردی باعث فلج شدن اندام ها می شود.

درمان دیسک کمر و گردن با فیزیوتراپی و لیزر در اهواز :

شما می توانید از ترکیب فیزیوتراپی به همراه سایر روش های درمانی دیسک کمر مانند لیزر در اهواز تا حدود زیادی درد خود را کاهش دهید. تمرینات فیزیوتراپی، باعث مقاوم شدن بدن در مقابل برخی از  آسیب دیدگی ها می شود . بیماران در طول دوره درمان موظف هستند که به توصیه های متخصص فیزیوتراپی توجه نمایند و تمرینات خود را با دقت انجام دهند .

اوزون تراپی:

اوزون تراپی یکی از روش های کم خطر برای درمان فتق دیسک کمر می باشد ، برای این منظور از ترکیب گاز اکسیژن و اوزون استفاده می شود. این روش درمان باعث تسکین درد در ناحیه مورد نظر می‌‌ شود. همچنین برای اشخاصی که دارای احساس درد، تنگی کانال نخاعی و آرتروز مفاصل در ناحیه کمر، زانو و … هستند ، بسیار موثر است.

کاهش هزینه
هزینه عمل دیسک کمر با لیزر در اهواز
درمان قطعی دیسک کمر با لیزر
جا انداختن دیسک کمر در اهواز
فیلم عمل جراحی دیسک کمر با لیزر

دکتر خوب برای لیزر دیسک کمر در اهواز

در این صفحه  بهترین دکتر های لیزر دیسک کمر در اهواز معرفی شده اند و شما می توانید با شرایط عالی و خوب درمان شوید .

بهترین دکترهای لیزر دیسک کمر اهواز

هیچ داده ای یافت نشد