لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر خوب برای لیزر موهای زائد در بهارستان اصفهان 

کلینیک مزوتراپی

کلینیک پوست ، مو و زیبایی AB از بهترین مجموعه ها در زمینه لیزر موهای زائد در بهارستان اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی مفیدی در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان ، بدن و زیر بغل

لیزر بدن و زیر بغل توسط بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان چگونه انجام می شود ؟ لیزر نوعی نور است که در یک طول موج بسیار خاص و یکنواخت حرکت می کند و با شناسایی رنگدانه در ریشه مو به فولیکول مو می رسد و به آن آسیب وارد می کند تا جایی که نمی تواند موها را دوباره رشد دهد. اما برای اینکه لیزر موثر باشد، فولیکول باید در مرحله رشد فعال چرخه موی خود باشد.

کلینیک پوست و زیبایی بهارستان بیان می کند که اکثر بیماران به 6 تا 12 درمان نیاز دارند به این دلیل که تنها درصدی از فولیکول‌های شما در طول هر درمان در مرحله رشد فعال خود هستند. نتایج تا حد زیادی دائمی هستند، اگرچه عواملی مانند نوسانات هورمونی ممکن است یک یا دو سال پس از درمان باعث رشد مجدد مو شوند. خوشبختانه، یک یا دو جلسه پیگیری اغلب برای از بین بردن این رشد مجدد در جوانه مو کافی است. در ادامه، بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان، مطالبی در مورد مناسب ترین نواحی برای لیزر موهای زائد شرح داده است.

لیست بهترین دکتر های لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی در مورد لیزر موهای زائد در بهارستان اصفهان

مناسب ترین نواحی برای درمان توسط دکتر لیزر موهای زائد 

از آنجایی که تضاد بین رنگ پوست و فولیکول مو به کارایی لیزر موهای زائد کمک می کند، برخی از قسمت های بدن بهتر به درمان ها پاسخ می دهند. به عنوان مثال، موهای ساق پا به خصوص در قسمت پایین پاها تیره‌تر هستند و معمولاً به درمان‌های لیزری سریع پاسخ می‌دهند.

 همانطور که می دانید رشد موهای صورت سریعتر از سایر قسمت های بدن است. ممکن است برای از بین بردن موهای زائد صورت با هر سیستم لیزری به درمان های بیشتری نیاز داشته باشید. نوع مو و پوست شما نقش مهمی در موفقیت درمان های لیزری ایفا می کند. بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان بیان می کند که لیزر را می توان تقریباً در هر قسمت از بدن که مو رشد می کند انجام داد، به استثنای پوست اطراف چشم. در ادامه بهترین دکتر پوست و مو در اصفهان و بهارستان برخی از رایج ترین نواحی که با لیزر قابل درمان هستند را مورد بررسی قرار داده است .

 لیزر صورت و گردن توسط بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان :

صورت و گردن نسبتاً سریع و بهتر به لیزر موهای زائد پاسخ می دهند. لیزر موهای زائد صورت و  گردن اغلب در نواحی زیر قابل انجام است:

گردن

چانه خط فک لب بالا

گونه ها و پیشانی

لیزر موی زائد برای بالا تنه:

در صورتی که موهای بالاتنه شما به اندازه کافی تیره باشد، به خوبی به لیزر موهای زائد(laser-hair-removal) پاسخ می دهد و  نتایج آن نسبتاً سریع هستند.

 لیزر موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی : 

 موهای زائد این نواحی اغلب بسیار تیره تر از موهای نواحی دیگر بدن هستند . این امر باعث می شود لیزر به طور موثر آن مناطق را درمان کند. با این حال بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان بیان می کند که : به دلیل چرخه رشد مو، گاهی اوقات ممکن است جلسات زیادی طول بکشد تا از شفافیت کامل اطمینان حاصل شود . گفته می شود، پس از تکمیل دوره درمان، نتایج اغلب طولانی مدت هستند.

 لیزر موهای زائد بازوها و پاها :

اگر موهایی که روی بازوها و پاهای شما رشد می کنند به اندازه کافی تیره هستند، این نواحی می توانند به بهترین شکل به لیزر موهای زائد پاسخ دهند البته؛ نقاطی مانند بیکینی و زیر بغل، ممکن است به جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشند، اما نتایج آن ها طولانی تر است.  

کدام قسمت بدن به لیزر موهای زائد بهتر پاسخ می دهد؟

بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان بیان می کند تا زمانی که موهای شما به اندازه کافی تیره باشند، لیزر برای تمام اعضای بدن به خوبی پاسخ می دهد. برخی از نواحی، مانند صورت، سریع‌تر درمان می‌شوند، اما احتمال رشد مجدد آن نیز بیشتر است. برخی نواحی دیگر ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما نتایج آنها می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند.

عوارض لیزر از زبان بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان 

هر روش پزشکی با خطراتی همراه است و لیزر موهای زائد نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد اثر کمتری داشته باشد و عوارض آن بیشتر شود، کلینیک پوست و مو خوب شاهین شهر و بهارستان اصفهان به بیماران توصیه می کند تا شش هفته قبل و بعد از درمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید . 

 شایع ترین عوارض جانبی عبارتند از: سوزش و قرمزی پوست، مقداری تورم خفیف و تغییرات موقتی رنگدانه ها. این عوارض چند ساعت پس از انجام لیزر، ناپدید می شوند . همچنین بهترین کلینیک پوست نجف آباد و بهارستان اصفهان استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست درمان شده را به شدت توصیه می کند .

حذف فولیکول مو توسط بهترین دکتر لیزر موهای زائد شیراز

لیزر موهای زائد منجر به کاهش رشد موهای فرد می شود. این تکنیک یک راه حل دائمی برای حذف موهای زائد به شمار می رود. بهترین دکتر لیزر موهای زائد شیراز و بهارستان اصفهان بر این باور است که لیزر منجر به ضعیف تر شدن ریشه موها می شود.

لیزر سایناشور آمریکایی با سوزاندن موهای زائد، فولیکول مو را دچار آسیب می کند و به مرور زمان آن را به طور دائم از بین خواهد برد.

کاربرد لیزر برای موهای تیره از زبان بهترین دکتر موهای زائد بهارستان 

بیشترین تاثیر لیزر بر روی موهای تیره است به این دلیل که؛ نوری که فولیکول های مو را می سوزاند اکثراً موهای با رنگ تیره را جذب می کند. همچنین بهترین دکتر لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان، استفاده از این متد درمانی را برای افرادی که پوست سفید دارند توصیه می کند . 

جلسه های لازم برای لیزر موهای زائد

تعدا جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت می باشد. رشد مو و نوع پوست مراجعه کنندگان از عوامل مهم در تعیین جلسات مورد نیاز برای لیزر است. اما به طور کلی 8 الی 10 جلسه برای هر فرد لازم است. مدت زمان انجام لیزر به مواردی چون : ناحیه تحت درمان، نوع پوست و رنگ مو بستگی دارد.

 دکتر لیزر موهای زائد خوب بهارستان اصفهان
بهترین لیزر مو بهارستان اصفهان
لیزر در بهارستان اصفهان
کلینیک زیبایی در بهارستان اصفهان
لیزر رازی بهارستان اصفهان

معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه شما را با انواع دستگاه ها لیزر و کاربرد آن ها آشنا می نماییم . 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد اصفهان + معرفی دستگاه ها و دکتر کلینیک

شماره تلفن دکتر لیزر موهای زائد خوب در اصفهان تماس تلفنی دکتر مهسا سعیدیان از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه لیزر موهای زائد در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین مرکز لیزر موهای زائد اصفهان + معرفی دستگاه ها و دکتر کلینیک در این صفحه بهترین دکتر مرکز لیزر موهای زائد اصفهان را به شما معرفی می نماییم . در ضمن می توانید با انواع دستگاه های لیزر نیز آشنا شوید . لیزر موهای زائد فقط برای خانم ها نیست. آقایون نیز می توانند از این متد بهره مند شوند. به خصوص اگر موهای آنها بیش از حد پرپشت باشد. فاکتور راحتی به تنهایی می تواند این متد  را به سرمایه گذاری ارزشمندی تبدیل کند. در متن زیر دکتر لیزر موهای زائد اصفهان مطالبی مفید در این مورد ارائه داده است. اگربه دنبال گزینه های درمانی خوب برای حذف موهای زائد خود هستید تا پایان متن همراه ما باشید.

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد لیزر موهای زائد بهارستان اصفهان

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx