لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_96361″ cz_title=””]

شماره تماس دکتر لیفت صورت خوب در شیراز

دکتر ابدالی
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 407 را بگیرید 

07191010115 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر جراح لیفت صورت اصفهان” image=”3755″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_51221″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ho-a%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””] دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز ، روش ریتیدکتومی

 انجام روش ریتیدکتومی توسط بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز برای جوانسازی و رافع چین و چروک پوست انجام میشود . همانطور که می دانید مواردی چون افزایش سن، آسیب های ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن،  استرس و.. می توانند در ایجاد اثرات نامطلوب مختلف بر روی پوست نقش داشته باشند. دکتر جراح پلاستیک  توسط جراحی لیفت صورت می تواند با رفع افتادگی  و جوانسازی پوست، ظاهر شما را بهبود بخشد و ظاهری شاداب به شما هدیه دهد. بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز در این مقاله یکی از رایج ترین روش های لیفت صورت را شرح داده است.

گزینه های لیفت صورت و گردن  

در حال حاضر انواع مختلفی از روش های لیفت صورت وجود دارد. این روش‌ها می‌توانند به بهبود ظاهر صورت، پاک کردن برخی از علائم پیری و اصلاح سایر عیوب صورت کمک کنند. جالب است بدانید که لیفت صورت را می توان به راحتی همزمان با لیفت ابرو یا جراحی پلک انجام داد.

لیفت صورت با روش ریتیدکتومی توسط بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز

روش‌های رایتیدکتومی (که معمولاً به آن لیفت صورت گفته می‌شود) یکی از محبوب‌ترین روش‌های جوان‌سازی صورت توسط بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز برای کمک به حفظ ظاهری جوان و شاداب است.

روش ریتیدکتومی برای جوانسازی صورت

بهترین دکتر جراح لیفت صورت اصفهان بیان می کند که لیفت صورت با روش ریتیدکتومی نواحی خاصی از صورت را هدف قرار می دهد . اگر فرد علائم پیری را در نواحی زیر نشان دهد، ممکن است ریتیدکتومی روش مناسبی برای او باشد.

افتادگی در وسط صورت( از جمله اطراف گونه ها، بینی و دهان)

چین و چروک زیر چشم

خطوط عمیقی که از بینی تا گوشه دهان امتداد دارند( اغلب به آنها “خط خنده” می گویند)

از دست دادن تون عضلانی، که منجر به شل شدن و آویزان شدن  برخی نواحی صورت می شود.

تکنیک لیفت صورت توسط بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز

این روش اغلب با یک برش در شقیقه ها(درست بالای گوش) شروع می شود و تا پشت لاله گوش امتداد می یابد.همچنین بهترین دکتر جراح لیفت صورت شیراز بیان می کند که برای لیفت ناحیه گردن، برشی زیر چانه ایجاد می شود. بسیاری از روش ها را می توان از طریق آندوسکوپی با ایجاد 5 یا 6 برش کوچک به جای برش خطی انجام داد.

اطاق جراحی ساکشن اصفهانپس از ایجاد برش ها، پوست از ماهیچه و بافت چربی جدا می شود. چربی اضافی کوتاه می شود و دکتر جراح لیفت صورت خوب شیراز عضله و بافت زیرین پوست را جابجا کرده و سفت می کند. سپس پوست کشیده شده و به جای خود بخیه می شود. جراحی لیفت صورت(surgery face lift) معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود، اما می توان آن را با بیهوشی عمومی نیز انجام داد. بهترین دکتر جراح لیفت صورت توصیه می کند که بعد از جراحی برای چند روز باید سر خود را بالا نگه دارید. لازم است بدانید تورم و کبودی بعد از حدود دو هفته کاهش می یابد و جای هیچ نگرانی نیست.

مواردی که قبل از ریتیدکتومی باید رعایت شوند 

قبل از جراحی لیفت با روش ریتیدکتومی رعایت یک سری موارد الزامی است . اگر سیگاری هستید، برای کمک به بهبودی سریع، سیگار را ترک کنید.

برای مراقبت های بعد از جراحی، قطره های آب نمک و یخ فراوان در دسترس داشته باشید.

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک روش درمانی کم تهاجمی و بدون جراحی است . بهترین دکتر جراح لیفت صورت  افتادگی صورت را بدون نیاز به آرامبخش یا بستری شدن در بیمارستان لیفت می کند. روش لیفت با نخ شامل لیفت کردن قسمت های مختلف صورت با استفاده از نخ های تخصصی بدون نیاز به برش های جراحی است. نواحی رایجی که با این روش قابل درمان هستند عبارتند از افتادگی گونه ها، خطوط و چین و چروک های عمیق، چروک های پیشانی و تعیین خط فک.

مزیت لیفت با نخ

 نتایج فوری و طولانی مدت

 حداقل زمان از کار افتادگی

 افزایش تولید کلاژن طبیعی

بدون نیاز به بخیه

دکتر جراح لیفت صورت خوب شیراز

بهترین دکتر لیفت صورت در شیراز

هزینه لیفت صورت در شیراز

بهترین دکتر لیفت شقیقه در شیراز

دکتر لیفت صورت شیراز

بهترین جراح لیفت صورت

بهترین دکتر زیبایی صورت در شیراز

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/UPy8j” id=”cz_100869″ title=”عمل افتادگی پلک چشم” subtitle=”بهترین دکتر لیفت صورت اصفهان” image=”3740″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx