لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر متخصص پروتز دندان 

بهترین دکتر

دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه ی پروتز دندان در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین متخصص پروتز دندان شیراز  ، دکتر خوب برای دندان مصنوعی متحرک

بهترین متخصص پروتز دندان شیراز و دکتر خوب برای دندان مصنوعی متحرک توضیح میدهد که پروتز یک قطعه مصنوعی است که اغلب هنگام از دست دادن دندان به بیماران توصیه می شود. متخصصان، آن را جایگزین می کنند تا آناتومی دندان نه تنها از نظر قسمت عملکردی بلکه در قسمت زیبایی آن نیز بازسازی شود.

عوامل بسیاری باعث از بین رفتن دندان های طبیعی افراد می شوند  که از رایج ترین آنها می توان حوادث غیر منتظره و آسیب های ناشی از تصادفهای سنگین اشاره کرد. در این  موارد، بهترین متخصص پروتز دندان شیراز، استفاده از این گزینه درمانی را برای بازیابی لبخندی طبیعی و زیبا توصیه می کند.

لیست بهترین دکتر های متخصص پروتز دندان شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی درمورد متخصص پروتز دندان شیراز

هدف از انجام این روش به وسیله بهترین متخصص پروتز دندان شیراز 

این قطعات در واقع جایگزینی مصنوعی برای یک یا چند دندان جهت بهبود عملکرد و زیبایی دهان است. ساخت پروتزها به صورت شخصی انجام می شود زیرا نیاز های پزشکی هر بیمار منحصر به فرد است.

مواد موجود در این ابزار می توانند متفاوت باشند، برخی از آنها چینی،اکریلیک، رزین، پلاستیک با ویژگی های خاص و فلزات سبک هستند.

سه هدف اصلی انجام این روش توسط بهترین متخصص پروتز دندان شیراز عبارتند از:

بازیابی عملکرد دندان

جویدن و تلفظ صحیح

بازیابی زیبایی از دست رفته

بررسی انواع پروتزهای دندان توسط بهترین متخصص شیراز  

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، به کار گیری پروتزهای دندان توسط بهترین متخصص شیراز  بسته به نیاز هر بیمار در اشکال و انواع مختلفی وجود دارد.

پروتز دندان ثابت

همانطور که از نامش مشخص است، این پروتزهای دائمی دندان(Permanent dentures)، پروتزهایی هستند که توسط بیمار قابل برداشتن نیستند، البته؛ در صورت تمایل بیمار به برداشتن، متخصصان در این زمینه قادر به انجام ان هستند.

این یک ساختار دندانی است که در لثه ثابت می شود و قطعات دندانی روی آن با پیچ کاشته می شود. در پروتزهای ثابت دندان دسته‌بندی‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

پروتز ثابت متکی بر ایمپلنت در شیراز

این نوع روش در شیراز، برای جایگزینی دندانی که ریشه ندارد کاربرد دارد و با استفاده از یک پیچ در ایمپلنت هایی که قبلا در استخوان های فک بالا قرار داده شده است، ثابت می شود.

پروتز هیبریدی روی ایمپلنت

این نوع پروتز یک عملکرد توانبخشی را انجام می دهد و می تواند به طور کامل قوس های بالایی و پایینی دهان ما را جایگزین کند و نه تنها می تواند جایگزین دندان ها شود، بلکه بخشی از لثه را نیز بازیابی می کند.

بررسی بریج ها توسط بهترین متخصص روکش دندان شیراز

متخصص روکش دندان شیراز، این درمان را به عنوان کلاهک برای ترمیم یک یا چند دندان می داند. بریج ها و روکش ها را می توان روی ایمپلنت یا روی یک دندان طبیعی که قبلا حک شده است قرار داد.

دندان مصنوعی متحرک در شیراز

این نوع پروتز دندانی قابل انعطاف را می توان مستقیماً توسط بیمار خارج کرد. دندان مصنوعی متحرک در شیراز، در مواقعی استفاده می شود که بسیاری از دندان ها از دست رفته باشند.

قیمت دندان مصنوعی در شیراز

عواملی که در بالا توضیح داده شد، عوامل اولیه برای دندانپزشک هستند تا تصمیم بگیرند کدام نوع پروتز برای شما بهتر است، با این حال، مواردی مانند هزینه و مدت درمان نیز باید در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال، اگر یک یا دو دندان از دست رفته باشد، پروتز جزئی ممکن است راه حل موثری باشد و همچنین گزینه ای کم هزینه و سریعتری برای دستیابی به درمان است.

اما زمانی که بیمار فقط چند دندان طبیعی دارد و در شرایط نامناسبی قرار دارند، پروتز ایمپلنت دندان بهترین گزینه خواهد بود. با این حال، قیمت نهایی دندان مصنوعی در شیراز، گران تر است و به زمان درمان طولانی تری(تقریباً شش ماه) نیاز دارد.

در نهایت اگر استخوان فک بسیار نازک است، ابتدا باید کاشت استخوان انجام شود که این کار نیز بسیار گران است و درمان طولانی است. دندانپزشک با توجه به نیاز بیمار مناسب ترین توصیه را انجام می دهد و او بسته به بودجه و فوریت خود تصمیم می گیرد.

بهترین متخصص روکش دندان در شیراز
بهترین دکتر دندان مصنوعی در شیراز
دکتر معصومه تقوی شیراز
قیمت دندان مصنوعی در شیراز
دندان مصنوعی متحرک در شیراز

دکتر متخصص پروتز دندان شیراز و دندانساز خوب برای دندان مصنوعی

در این صفحه  بهترین دکتر های متخصص پروتز دندان در شیراز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دندانساز خوب برای دندان مصنوعی آشنا می شوید و در مورد متد درمانی وی اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر متخصص پروتز دندان اهواز ، دندانساز خوب برای دندان مصنوعی

شماره تلفن دکتر پروتز دندان خوب در اهواز  تماس تلفنی دکتر جعفر رستمیان از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  پروتز دندان در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات بهترین دکتر متخصص پروتز دندان اهواز ، دندانساز خوب برای دندان مصنوعی در این صفحه بهترین دکتر متخصص پروتز دندان اهواز را به شما عزیزان معرفی می نماییم . در عصر مدرن، پروتزهای دندانی به دلیل مزایایی که به افراد ارائه می دهند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با بهر گیری این متد، دندان های آسیب دیده شما را می توان ترمیم یا جایگزین کرد. این روند باعث اصلاح طرح لبخند شما می شود  و در عین حال به شما کمک می کند درست غذا بخورید و صحبت کنید. بسته به مشکلات فرد و اینکه آیا پزشک متخصص نیاز به تعویض یک یا چند دندان دارد، می توان از یک پروتز سفارشی که به طور دائمی ثابت یا قابل جابجایی است، استفاده کرد. اگر در مورد انتخاب های خود کنجکاو

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص پروتز دندان شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های متخصص پروتز دندان شیراز

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد متخصص پروتز دندان

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx