لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_14541″]

شماره تلفن مرکز کاشت جنین خوب

کلینیک  

بهترین مرکز آی وی اف IVF کاشت جنین کرج ، انتخاب جنسیت در بیمارستان

انتخاب جنسیت در بیمارستان و مرکز آی وی اف IVF کاشت جنین کرج . به لطف غربالگری و آزمایش مدرن جنین در طی لقاح آزمایشگاهی (IVF)، دکتر متخصص نازایی می تواند جنسیت کودک را قبل از فرآیند لانه گزینی از طریق آزمایش ژنتیکی تعیین کند.

 فناوری های تولید مثلی پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند و اکنون طی یک سری آژمایش در کلینیک ها و بیمارستان های مجهز می‌توان جنسیت جنین را در مراحل اولیه رشد شناسایی کرد. در ارتباط با IVF، غربالگری ژنتیکی و تست های تشخیصی قبل از لانه گزینی به افراد، امکان انتخاب جنسیت نوزاد خود را می دهد. مرکز کاشت جنینIVF کرج، در متن زیر کل فرآیند انتخاب جنسیت ونحوه عملکرد آن را مورد بررسی قرار داده است.

روش کاشت جنین برای چه افرادی مناسب است ؟

در ابتدای کار لازم است بررسی کنیم که این روش برای چه افرادی مناسب است. با پیشرفت علم در بیمارستان ها و کلینیک های پیشرفته ، آی وی اف و خدمات دیگری مانند انتخاب جنسیت جنین انجام میشود . روش کاشت جنین به بسیاری از بیمارانی که  قادر به بارداری نیستند کمک می کند. مزیت نهایی IVF دستیابی به یک بارداری موفق و یک کودک سالم است. به طور کلی این تکنیک باروری ؛ اغلب به زوج هایی که شرایط زیر را دارند توصیه می شود.

لوله‌های مسدود شده:

برای خانم‌هایی که لوله‌های فالوپ مسدود یا آسیب دیده‌اند دارند، IVF بهترین فرصت را برای بچه‌دار شدن با استفاده از تخمک‌های خود فراهم می‌کند.

بیماران مسن:

 آی وی اف می تواند برای به حداکثر رساندن شانس باردار شدن بیماران مسن استفاده شود.

ناباروری مردانه:

زوج هایی که مشکل ناباروری مردانه دارند شانس بسیار بیشتری برای باردار شدن با IVF نسبت به بارداری طبیعی خواهند داشت.

بررسی دلایل ناباروری در مرکز آی وی اف کرج :

از هر 6 زوج، 1 زوج دچار مشکلات باروری می شوند و گاهی اوقات پس از بررسی، این مشکلات تشخیص داده نمی شود. در این صورت، روش کاشت جنین توسط  بهترین مرکز آی وی اف کرج توصیه می شود. همچنین باید بگوییم که؛ زنان مبتلا به نارسایی زودرس تخمدان یا یائسگی(menopause)می توانند درمان IVF را با استفاده از تخمک اهدایی انجام دهند که معمولاً میزان موفقیت بالایی دارد.

دلایل انتخاب جنسیت در فرآیند آی وی اف 

دلایل زیادی وجود دارد که افراد در طی روش باروری کاشت جنبن، انتخاب جنسیت را مد نظر قرار می دهند. اگر والدین در معرض خطر انتقال یک بیماری ژنتیکی مبتنی بر جنسیت هستند، این تکنیک را انتخاب می کنند. بهترین مرکز آی وی اف کرج بیان می کند که : انتخاب جنسیت به والدین مورد نظر این شانس را می‌دهد که بسته به نوع اختلالی که می‌توانند در طول عمل IVF از آن اجتناب کنند، دختر یا پسر داشته باشند.

موارد دیگر ممکن است شامل زوجی باشد که فرزندی را از دست داده اند و مایل به داشتن فرزند دیگری از همان جنس هستند، یا والدین مورد نظر ممکن است به سادگی احساس کنند که از نظر روانی آمادگی بیشتری برای تربیت یک جنسیت نسبت به دیگری دارند.

انتخاب جنسیت از جمله یکی از خدمات باورنکردنی است که توسط علم ممکن شده است. با این حال، این تصمیم مستلزم بررسی دقیق است، زیرا مستلزم هزینه بالاتر است.

فرآیند تست PGD و PGS/PGT-A برای انتخاب جنسیت در بیمارستان :

پس از اینکه تخمک و اسپرم با هم ترکیب شدند و لقاح انجام شد، پزشکان باروری می توانند جنین ها را بررسی کنند.

این از طریق فرآیندی به نام تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی یا غربالگری ژنتیکی پیش از لانه گزینی انجام می شود. با انجام آزمایش PGD/PGS/PGT-A روی جنین، بیمارستان تشخیص دهند که جنین دارای ناهنجاری‌های کروموزومی است که می‌تواند منجر به نقص مادرزادی یا مشکل رشدی شود.

علاوه بر شناسایی مسائل ژنتیکی و نقایص بالقوه مادرزادی، از تست های PGD/PGS/PGT-A می توان برای تعیین جنسیت نوزاد استفاده کرد.

بررسی نرخ موفقیت انتخاب جنسیت در بیمارستان ها و بهترین مراکز آی وی اف کرج:

والدین مورد نظر می توانند جنسیت را از طریق PGD/PGS/PGT-A در طول سفر IVF تعیین کنند. با توجه به توانایی پزشک باروری برای شناسایی کروموزوم های XX یا XY در جنین با آزمایش های PGD، فرآیند انتخاب جنسیت به احتمال 100 درصد دقیق است.

با این حال، همه بیماران به دلیل عوامل مرتبط با سن، عرضه تخمک و کیفیت اسپرم نمی توانند جنین های سالم با جنس مورد نظر تولید کنند. در این موارد، اهدای اسپرم یا تخمک برای والدین یا والدینی که قصد انتخاب جنسیت را دارند، امکان پذیر است.

مرکز آی وی اف خوب کرج بیان می کند که : چه دلیل انتخاب جنسیت پزشکی باشد یا دلایل شخصی، میزان موفقیت برای انتخاب جنسیت با استفاده از تشخیص ژنتیکی قبل از لانه گزینی (PGD) یا غربالگری ژنتیکی قبل از لانه گزینی  بسیار بالا است.

بهترین دکتر ای وی اف در کرج
تعیین جنسیت در مرکز رویش کرج
ثبت نام ای وی اف رایگان در کرج
مرکز ناباروری بیمارستان کمالی کرج
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx