لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن مرکز ناباروری اصفهان

با افتتاح این مرکز بزرگ پزشکی تحول مهمی در رابطه با درمان نازایی و ناباروری در کشور برداشته شد . بهترین و مجهزترین مرکز ناباروری اصفهان در شهرک سلامت با پشتیبانی مجهزترین دستگاهها و باسابقه ترین پزشکان این رشته آماده خدمت به شما همشهریان و هموطنان گرامی می باشد .

بهترین مرکز ناباروری اصفهان، جدیدترین تجهیزات در شهرک سلامت

استفاده از جدیدترین تجهیزات شهرک سلامت و بهترین مرکز ناباروری اصفهان . همانطور که براین موضوع واقف هستید؛ تشخیص و درمان ناباروری فرآیند بسیار پیچیده ای است . دکتر متخصص چکاپ بارداری بیان می کند که هنگام مراجعه به مراکز ناباروری بخش عمده ای از اولین قرار ملاقات شما صرف بررسی سوابق پزشکی و هرگونه درمان قبلی می شود .  در این مقاله مطالبی در مورد بهترین مرکز ناباروری اصفهان میخوانید و با پزشکان متخصص این مجموعه آشنا می شوید . با پیشرفت علم و فناوری های پزشکی دست یابی به بهترین نتایج درمان میسر گردیده و این مرکز یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین مراکزی است که در این زمینه در کشور وجود دارد.

معرفی بهترین مرکز ناباروری اصفهان ( فیلم )

لیست پزشکان بهترین مراکز ناباروری و نازایی اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعات جامع مرکز ناباروی و نازایی اصفهان در شهرک سلامت

برنامه ریزی روش های مورد نیاز توسط بهترین مرکز ناباروری اصفهان

برای ارزیابی وضعیت خود و کمک به روند تشخیص و درمان، آزمایش‌ها یا روش‌های مورد نیاز را برنامه‌ریزی کنید . برخی از این موارد ممکن است توسط پزشک معرف شما انجام شده باشد.

هر گونه مشاوره ای را که ممکن است مورد نیاز باشد، مانند تغذیه، قلب و خدمات اجتماعی، شناسایی و… را برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید؛ هیچ مشکلی وجود ندارد که بر درمان یا بارداری شما تأثیر بگذارد.

  درمان بوسیله جدید ترین تجهیزات ناباروری در شهرک سلامت 

حتی اگر قبل از مراجعه به بهترین مرکز ناباروری اصفهان آزمایش هایی را انجام داده باشید، ممکن است متخصصین شهرک سلامت انجام آزمایش های بیشتری با استفاده از تجهیزات پیشرفته را توصیه کنند. این امر می تواند یک تاخیر اضافی در درمان به نظر برسد، در صورتی که؛ یک گام مهم برای کمک به تیم مراقبتی جهت بررسی شرایط و توسعه برنامه درمانی فردی شما است. این موضوع را در نظر داشته باشید که؛ بسیاری از بررسی های آزمایشگاهی که در طول درمان ناباروری (Infertility) انجام می‌دهید با چرخه قاعدگی شما مرتبط است.

برخی از این تست ها شامل مواردی چون:

آزمایش خون

سونوگرافی

آزمایش بیماری های عفونی

ارزیابی رحم

تجزیه و تحلیل مایع منی

هنگامی که آزمایش های شما و هر گونه ارجاع لازم تکمیل شد، بار دیگر با تیم مراقبت در بهترین مرکز ناباروری اصفهان ملاقات خواهید کرد تا بهترین برنامه درمانی را برای خود دریافت کنید.

گزینه های درمانی جدید برای باروری در شهرک سلامت 

به طور کلی، چندین گزینه چدید علمی برای درمان ناباروری در شهرک سلامت وجود دارد از جمله:

تحریک تخمدان کنترل شده توسط بهترین مرکز ناباروری 

تحریک بیش از حد تخمدان کنترل شده در بهترین مرکز ناباروری اصفهان، فرآیندی جدید است که از داروهای باروری مانند کلومید، گونال-اف یا لتروزول استفاده می کند . این روش بدن شما را تحریک می کند تا تخمک های بیشتری را بالغ کند (در طول چرخه قاعدگی طبیعی، معمولاً فقط یک فولیکول یک تخمک را تخمک گذاری می کند) یا شاید فرصتی را برای شما فراهم می کند که تخمک گذاری مداوم بیشتری داشته باشید و بتوانید با اطمینان بیشتری در معرض اسپرم قرار بگیرید.

تحریک بیش از حد تخمدان کنترل شده یک درمان فوق‌العاده است و می‌تواند برای زنانی که حداقل یک لوله فالوپ ثبت شده (بدون انسداد)یا پارامترهای اسپرم مناسب دارند؛ کاملاً موفق باشد. این روش درمانی به دارو و نظارت کمتری نیاز دارد.

برای زنانی که سیکل های نامنظم دارند، هدف تنظیم چرخه و کنترل روز تخمک گذاری برای کمک به ورود زمان اسپرم از طریق لقاح داخل رحمی یا مقاربت به موقع است.

 سایر روش های درمانی توسط بهترین مرکز ناباروری اصفهان 

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که جراحی نشان داده شود، به عنوان مثال اگر کیست تخمدان، فیبروم، اندومتریوز یا سایر ناهنجاری های رحمی دارید. بسیاری از این جراحی ها ممکن است به شما این فرصت را بدهند که به طور طبیعی باردار شوید، در حالی که برخی دیگر ممکن است توانایی شما را برای باروری با فناوری های کمک باروری بهینه کنند.

برخی از بیماران شهرک سلامت ،ممکن است نیاز به استفاده از اسپرم یا تخمک اهداکننده داشته باشند یا صرفاً برای رسیدگی به مسائل ژنتیکی که ممکن است فرزندان آنها را مستعد ابتلا به بیماری های خاص کند به درمان نیاز داشته باشند.

بیشتر درمان‌های پزشکی نیاز به درک کاملی از نحوه عملکرد داروها، نحوه تجویز، عوارض جانبی بالقوه آنها و خطرات درمانی دارند.

در طول این مدت، می توانید انتظار داشته باشید که هر چند روز یک بار برای بازدیدهای نظارتی به مرکز ناباروری خوب اصفهان مراجعه کنید تا از طریق انواع مختلف آزمایش( آزمایش خون، سونوگرافی و..) رشد فولیکول های خود را زیر نظر داشته باشید.

بهترین مرکز نازایی و ناباروری همدان ، ذخیره تخمک ها برای باروری

ذخیره تخمک ها یک فرصت عالی برای افرادی است که موقعیت مناسبی برای باردار شدن ندارند یا باروری آنها به دلیل عوامل پزشکی در خطر است. بهترین مرکز نازایی و ناباروری همدان و اصفهان با اشاره به اهمیت زمان بندی مناسب برای باروری، این امر را مهم ترین عامل در مسیر  یک بارداری موفق می داند. 

انجماد تخمک توسط بهترین مرکز ناباروری اصفهان :

انجماد تخمک در واقع روشی است که در آن تخمک های بارور نشده یک زن ذخیره و نگهداری می شوند. این متد پیشرفته تولید مثلی به شما کمک می کند تا در سنی که بارداری طبیعی، امکان پذیر نیست صاحب فرزند شوید. تخمک های جمع آوری شده  برای سال های زیادی بدون هیچ آسیبی در مراکز ناباروری نگه داری می شوند.

میزان موفقت این متد

میزان موفقت این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد. دو مورد از مهم ترین آنها  سن فرد متقاضی و تعداد تخمک های جمع آوری شده است. بهترین مرکز ناباروری اصفهان، متد انجماد تخمک را به افرادی بالای 38 سال توصیه نمی کند.

بهترین مرکز نازایی و ناباروری اراک ، تعیین نوع درمان توسط پزشک

اصطلاح ناباروری غیرقابل توضیح در واقع برای افرادی صدق می کند که تمام آزمایش های ضروری را برای شناسایی علت ناباروری خود انجام می دهند و دلیل مشخصی برای نازایی و ناباروری آنها پیدا نمی شود. بهترین مرکز نازایی و ناباروری اراک و اصفهان بیان می کند که: کیفیت ضعیف تخمک و اسپرم یا مشکلات رحم و لوله های فالوپ را می توان از جمله اختلالاتی دانست که در این بیماری نقش دارند.

تعیین نوع درمان توسط بهترین مرکز ناباروری اصفهان :

رایج ترین درمان هایی که توسط بهترین مرکز ناباروری اصفهان توصیه می شوند عبارتند از:

داروهای باروری با تلقیح داخل رحمی (IUI)

کاشت جنین یا همان آی وی اف

 تحریک تخمدان

مقاربت در زمان مناسب

 اصلاح شیوه زندگی

شناسایی علائم ناباروری در بانوان

تشخیص و شناسایی ناباروری در بانوان می تواند کار دشواری باشد زیرا علائم این بیماری در هر فرد متفاوت است. اما به طور کلی باید بگوییم که؛ اختلالات و شرایط هورمونی در واقع یک مورد مشترک در افراد نابارور است. از دیگر علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قاعدگی­های نامنظم

خونریزی شدید در دوران قاعدگی

احساس درد در لگن

احساس درد در حین مقاربت

افزایش یا کاهش وزن ناگهانی

ریزش ناگهانی مو

مرکز ناباروری خوب اصفهان
نوبت دهی مرکز رویان اصفهان
اسامی پزشکان مرکز باروری مشتاق اصفهان

اسامی دکترهای مرکز ناباروری اصفهان

دکتر مریم روانبد
دکتر مریم روانبد متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص درمان نازایی و ناباروری

مراجعه موفق بیماران 26

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

Dr.-Mozhgan-Sayadi
دکتر مژگان صیادی متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 155

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

باقری
دکتر هادی باقری متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 273

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

uy
دکتر معصومه اسلامیان متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 326

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

مجدی
دکتر فاطمه مجدی متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 167

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

رفیعی
دکتر شکوفه رفیعی متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 131

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

00002222
دکتر زهرا شمالی متخصص  زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 428

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

77777
دکتر افسانه صحرائیان متخصص زنان و زایمان
دکتر متخصص نازایی

مراجعه موفق بیماران 37

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

آدرس و لوکیشن بهترین مرکز ناباروری اصفهان

مقالات بهترین دکتر ها در مورد درمان نازایی

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx