لوگوی جمع شده 3

 

شماره تلفن جهت مشاوره و هزینه ای وی اف

کلینیک رویش و پویش

 

 

 

هزینه آی وی اف یا کاشت جنین در شیراز ، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی

تاثیر بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی بر هزینه آی وی اف یا کاشت جنین شیراز را در این مقاله باهم می خوانیم .IVF از تکنیک کمک باروری (ART) استفاده می کند. مراحل انجام این تکنیک از زبان بهترین دکتر متخصص بارداری شامل: برداشتن تخمک از تخمدان ها، ادغام این تخمک ها با اسپرم های بازیابی شده در آزمایشگاه و کاشت جنین در رحم می شود . 

هزینه درمان IVF در شیراز شامل: آزمایش های اولیه، روش درمان، پروتکل های جراحی، تست های تشخیصی خاص برای یک چرخه کامل IVF می باشد. برای کسب آگاهی بیشتر در این مورد تا پایان متن همراه ما باشید.

انواع خدمات مورد نیاز آی وی اف و هزینه آنها :

برخی از تست های آزمایشگاهی مانند: آزمایش خون جهت بررسی ذخایر تخمدان برای زنان

سونوگرافی برای نظارت بر رحم

بازیابی تخمک از طریق جراحی(با هدایت اولتراسوند)

استخراج آزمایشگاهی اسپرم از نمونه مایع منی

کشت جنین با فراهم کردن یک محیط ایده آل برای رشد جنین

انتقال بهینه جنین به داخل رحم

هزینه دقیق آی وی اف و کاشت جنین شیراز 

برای اطلاع از هزینه دقیق آی وی اف شیراز ، درک این نکته مهم است که آزمایش‌های تشخیصی پیشرفته، ICSI، PGD/PGS، آسپیراسیون جراحی اسپرم‌ها، می‌توانند برای تغییر روند درمان و دستیابی به یک بارداری موفق در نظر گرفته شوند.

همچنین دکتر متخصص زنان و زایمان خوب اصفهان و شیراز خاطر نشان می کند که: دانستن همه عوامل موثر بر هزینه ها، انواع روش های پیشرفته IVF، در نظر گرفتن تخمک ها/اسپرم های اهدا کننده و …  قبل از شروع IVF می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین روش درمان کمک کند.

هزینه آی وی اف با بیمه تامین اجتماعی 

قبل از انجام این تکنیک درمانی، مهم است که با بیمه گر خود مشورت نمایید که آیا هزینه آی وی اف شیراز پوشش داده می شود یا خیر ،و میزان پوشش آن چقدر است. این امر می تواند به شما کمک کند تا هزینه های کلی خود را بهتر تخمین بزنید. بیمه تامین اجتماعی، 90 درصد هزینه آی وی اف یا کاشت بچه در شیراز را برای افراد واجد شرایط ( سن زیر ۴۵ سال و کسانی که پس  از یک سال اقدام به بارداری، باردار نشده اند) پوشش می دهد.

آیا بیمه تکمیلی هزینه آی وی اف را پوشش می دهد؟

 بیمه تکمیلی نیز همانند بیمه تامین اجتماعی و سایر شرکت های بیمه برای پوشش هزینه آی وی اف شرایطی دارد که در صورت دارا بودن زوجین، می تواند بیشتر هزینه های ناباروری(infertility) را پوشش دهد. از جمله این شرایط عبارتند از:

سن فرد بیمه شده (افراد بالای 40 سال شامل این بیمه نمی شوند)

 مدت زمانی که زوجین برای باردار شدن تلاش کرده اند و نتیجه ای بدست نیاورده اند( بیمه تکمیلی، تقریبا پس از 9 ماه الی 1 سال هزینه ها را پوشش می دهد)

 عوامل موثر بر هزینه آی وی اف شیراز 

فرایند انجام IVF در بهترین مرکز کاشت جنین اصفهان و شیراز می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. از این رو؛ این عمل ممکن است نیاز به مجموعه متفاوتی از پروتکل ها داشته باشد. یک تغییر کوچک در روش و گنجاندن کمک با تکنیک‌های پیشرفته کاشت جنین می‌تواند احتمال والدین شدن افرد را بهبود بخشد. هزینه IVF تا حدودی به عوامل تعیین کننده زیر بستگی دارد.

تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم:

برای مشکلات باروری مردانه مانند تعداد اسپرم کم یا کیفیت اسپرم ضعیف یا اسپرم های کم تحرک، ICSI می تواند با تزریق مستقیم یک اسپرم به تخمک و کمک به لقاح کمک کند. با این حال، این روش با هزینه اضافی همراه است.

غربالگری یا تشخیص ژنتیکی قبل از لانه گزینی :

 این روش آزمایش ژنتیکی، جنین ها را از نظر وجود هر گونه ناهنجاری کروموزومی مانند آنیوپلوئیدها (فقدان یا اضافه شدن کروموزوم ها)، ناهنجاری های کروموزومی، جابه جایی ها، اختلالات تک ژنی غربال می کند. برای بیمارانی که در معرض خطر بالای اختلالات ارثی هستند، PGS/PGD را می توان با هزینه های اضافی در نظر گرفت.

استخراج اسپرم بیضه:

یکی از موازدی که در مورد هزینه آی وی اف در سال 1402 موثر می باشد انجام تست هایی است که روی آقایان انجام میشود .در استخراج اسپرم از بیضه ها در صورت عدم بازیابی اسپرم یا مشکل انزال در مردان، TESE میبایست برای استخراج اسپرم به طور مستقیم از اندام های تولید کننده اسپرم استفاده شود.

همچنین بهترین دکتر متخصص نازایی اصفهان و شیراز با مصاحبه با سایت وب کلینیک بیان می کند که این روش جراحی کم تهاجمی است و هزینه کلی آی وی اف را افزایش می دهد.

اهداکننده تخمک/اسپرم:

گاهی اوقات ممکن است به تخمک اهداکننده و اسپرم اهداکننده نیاز باشد. درمان‌هایی که شامل تخمک یا اسپرم اهداکننده می‌شود، نرخ‌ها را برای هزینه‌های ناشی از اهدا افزایش می‌دهد.

اهدای جنین:

یکی از سوالاتی که مطرح میشود هزینه ای وی اف برای پسر دار شدن در شیراز است .توجه داشته باشید که هزینه اهدای جنین ربطی به جنسیت آن ندارد. اما با این حال ضروری است که قبل از انجام آن با کلینیک خود  مشورت کنید.

رحم جایگزین:

هنگامی که انتقال جنین بر روی مادر جایگزین انجام می شود، هزینه های اضافی برای مراقبت افزایش می یابد.

برخی از هزینه های دیگر که در نظر گرفته نمی شوند عبارتند از:

داروها: داروهای تجویز شده در طول عمل مانند داروهای خوراکی، داروهای باروری تزریقی، تزریق‌های هورمونی، قرص‌های هورمونی و ..

انجماد جنین: IVF می‌تواند به تولید جنین‌های زنده‌ای که در دمای پایین در نیتروژن مایع سرد ذخیره می‌شوند، کمک کند. از آنجایی که این روش نیاز به تنظیم اضافی در آزمایشگاه دارد، هزینه های اضافی را نیز به خود اختصاص می دهد.

بیهوشی: هزینه بیهوشی در طول بازیابی تخمک به طور جداگانه اضافه می شود.

هزینه آی وی اف در اصفهان – در مرکز و بیمارستان ناباروری

کاشت جنین از جمله پیشرفته ترین فناوری های طراحی شده برای کمک به باروری در جهان به شمار می رود. بسیاری از زوج ها به دلایل مختلف نمی توانند بچه دار شوند در این صورت پزشک متخصص این روش درمانی را توصیه می کند. اما باید در نظر داشته باشید که؛ انجام کاشت جنین یا همان لقاح آزمایشگاهی به شرایط مختلفی بستگی دارد. این امر منجر می شود که هزینه آی وی اف در اصفهان و شیراز در مراکز و بیمارستان های ناباروری برای هر زوج متغیر باشد.

چه مواردی بر هزینه کلی درمان آی وی اف شیراز تاثیر گذار هستند؟

همانطور که پیش تر بیان کردیم؛ هر زوج دارای شرایط خاصی است که این شرایط می توانند بر هزینه نهایی آی وی اف تاثیر گذار باشند. برخی از این موارد شامل :

  اهدای تخمک یا اسپرم 

در برخی مواقع پزشک متخصص تشخیص می دهد که شما باید در دوره درمان خود از تخمک یا اسپرم اهدایی استفاده کنید. در این صورت هزینه نهایی آی وی اف شما در شیراز افزایش می­ یابد.

  تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم

در صورتی که پزشک متخصص، ناباروری با عوامل مردانه را تشخیص دهد؛ تزریق داخل سیتوپلاسمی اسپرم می تواند مناسب ترین  راه برای درمان باشد. این روش شامل تزریق یک اسپرم (به طور مستقیم) به یک تخمک بالغ می باشد.

 هزینه آی وی اف در بیمارستان مادر و کودک شیراز

هزینه آی وی اف در سال ۱۴۰۲

 

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx