لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_14541″]

شماره تلفن مرکز تماس

کلینیک 

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”4588″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_19421″ cz_banner=””] هزینه درمان آی وی اف در کرج [/cz_banner][vc_column_text]

هزینه آی وی اف در کرج ، قیمت بیمارستان و مرکز IVF

بررسی قیمت و هزینه های بیمارستان و مرکز آی وی اف IVF در کرج . لقاح آزمایشگاهی (IVF) یک درمان ناباروری شناخته شده است که به بسیاری از زوج ها کمک کرده است که باردار شوند. با این حال، هزینه درمان آی وی اف (کاشت جنین) در بسیاری از کشورها می‌تواند بالا باشد. این امر، هزینه‌های مالی را برای برخی از زوج‌ها دشوار می‌کند. در این مقاله به هزینه درمان آی وی اف در کرج، میزان موفقیت آن و سایر عوامل مرتبط می پردازیم.

نحوه عملکرد تکنیک آی وی اف در بیمارستان

IVF یکی از درمان های ناباروری است. این تکنیک در آزمایشگاه بیمارستان انجام می شود و نحوه عملکرد آن شامل لقاح تخمک با اسپرم می باشد  . هنگامی که جنین رشد کند، به رحم زن منتقل می شود. درمان IVF یک فرآیند پیچیده و ظریف است که نیاز به تخصص، تجهیزات و امکانات تخصصی دارد.

درمان های آی وی اف چقدر موفق هستند؟

میزان موفقیت درمان آی وی اف به عوامل مختلفی از جمله سن زن، کیفیت تخمک و اسپرم و تخصص بیمارستان و مرکز IVF بستگی دارد. به طور کلی؛ هزینه آی وی اف در کرج به عوامل مختلفی از جمله : میزان موفقیت و طول دوره درمان بستگی دارد . با این حال، میزان موفقیت بسته به هر مورد می تواند متفاوت باشد و بهتر است برای دریافت مشاوره شخصی با یک مرکز و بیمارستان تخصصی مشورت کنید.

قیمت و هزینه درمان در مرکز آی وی اف کرج : 

هزینه آی وی اف در کرج شامل تمام اقدامات و داروهای لازم می باشد که بسته به هر مورد می تواند متفاوت باشد. با این حال، قیمت و هزینه درمان معمولی آی وی اف در بیمارستان شامل موارد زیر است:

مشاوره و ارزیابی اولیه

داروهای تحریک تخمدان

مانیتورینگ اولتراسوند

بازیابی تخمک(egg retrieval)

لقاح و کشت جنین

انتقال جنین

آزمایش خون و داروها

عوامل موثر بر هزینه آی وی اف

هزینه آی یو آی در مرکز رویش کرج   

عوامل متعددی می تواند بر هزینه درمان آی وی اف در کرج تأثیر بگذارد، از جمله:

سن زن: بانوان بالای 35 سال ممکن است به دوره های بیشتری از درمان IVF نیاز داشته باشند که این امر می تواند هزینه درمان آن ها را افزایش دهد.

نیاز به روش های اضافی: برخی از زنان ممکن است به روش های اضافی مانند ICSI یا آزمایش ژنتیک نیاز داشته باشند که می تواند هزینه درمان آی وی اف را افزایش دهد.

کیفیت و کمیت تخمک و اسپرم: تعداد و کیفیت تخمک و اسپرم می‌تواند بر هزینه درمان IVF تأثیر بگذارد، زیرا ممکن است برای بهبود شانس موفقیت نیاز به اقدامات اضافی باشد.

تاثیر استفاده از تخمک اهدایی بر هزینه آی وی اف کرج 

درمان IVF با استفاده از تخمک اهدایی یک گزینه رایج برای زوج هایی است که قادر به استفاده از تخمک های خود نیستند. استفاده از این روش در بیمارستان شامل استفاده از تخمک های اهدایی است که با اسپرم شریک مرد یا اهداکننده اسپرم بارور شده است. پس از آن جنین ها به رحم زن انتقال می یابند. هزینه درمان آی وی اف در کرج با استفاده از تخمک اهدایی متغیر می­باشد.

چه کسانی می توانند از استفاده از تخمک های اهدا کننده سود ببرند؟

هنگامی که صحبت از IVF به میان می آید، فرآیند هر فردی منحصر به فرد است. بنابراین، ضروری است شرایط شخصی، سلامتی و مالی خود را در نظر بگیرید تا بهترین برنامه IVF را برای خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید از اهداکننده تخمک استفاده کنید، باید هزینه های اهدای تخمک را در نظر بگیرید. ممکن است هزینه ای وی اف در یک درمانگاه در کرج کمتر باشد ولی به این نکته توجه کنید که کیفیت کار و داشتن تجهیزات پیشرفته در یک نتیجه ایده آل برای شما بسیار موثر است . 

دو گزینه برای تخمک اهدایی وجود دارد( منجمد و تازه) که هر کدام شامل هزینه ها و نرخ موفقیت خاص خود هستند. اما به طور کلی باید بگوییم که؛ استفاده از تخمک های اهدایی (منجمد یا تازه) در بانوان بالای 40 سال، احتمال موفقیت بالا تری دارد. همچنین؛ این تکنیک می تواند گزینه خوبی برای بانوانی باشد که دارای شرایط زیر هستند :

تخمک های آن­ها از کیفیت یا کمیت ضعیفی برخوردار است. 

سابقه سقط جنین داشته باشند.

حامل یک بیماری ژنتیکی هستند که نمی خواهند به فرزندان آینده خود منتقل کنند.

تحت شیمی درمانی یا پرتودرمانی بوده اند.

مشکلات باروری غیرقابل توضیح یا ناباروری ثانویه دارند.

نارسایی زودرس تخمدان را تجربه کرده اند.

چه کسانی باید درمان های IVF را در نظر بگیرند؟

زوج هایی که برای مدت طولانی بدون موفقیت تلاش می کنند باردار شوند یا مشکلات باروری دارند، باید درمان IVF را در نظر بگیرند. به طور کلی، درمان IVF یک گزینه عالی برای زوج هایی است که به دنبال درمان باروری مقرون به صرفه و با کیفیت هستند. زوج هایی که به روش درمانی IVF فکر می کنند باید با یک متخصص مشورت کنند تا بهترین اقدام را بر اساس مورد خاص خود تعیین کنند.

هزینه ای وی اف در بیمارستان کمالی کرج
ثبت نام ای وی اف رایگان
هزینه ای وی اف برای پسر دار شدن
هزینه آی وی اف با بیمه تامین اجتماعی

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/nGHql” id=”cz_63926″ title=”درمان بیماری تنبلی تخمدان و نازایی ” subtitle=”مجهزترین مرکز آی وی اف (کاشت جنین)” image=”4584″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx