لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_61718″ cz_title=””]

شماره تلفن کلینیک لیزیک

کلینیک آفتاب

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی 602 را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”10880″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_55532″ cz_banner=””]هزینه جراحی لیزیک چشم اهواز سال 1402[/cz_banner][vc_column_text]

هزینه جراحی لیزیک چشم اهواز 1402 ، قبل و بعد از عمل

  تاثیر برخی عوامل قبل و بعد از عمل بر هزینه جراحی لیزیک چشم اهواز 1402 را در این مقاله با هم می خوانیم . جراحی لیزیک یک روش بسیار محبوب برای رفع عیوب انکساری چشم  است و هزینه آن بسته به عواملی که در ادامه ی  مطلب ارائه داده ایم می تواند بسیار متفاوت باشد. بنابراین؛ مهم است که با  دکتر عمل لیزیک چشم  مشورت کنید تا در مورد هزینه های این روش اطلاعات کافی را بدست آورید.

هزینه عمل لیزیک در کلینیک آفتاب چقدر است ؟

عوامل تعیین کننده هزینه جراحی لیزیک اهواز

چند عامل کلیدی وجود دارد که هزینه جراحی لیزیک اهواز را تعیین می کند. مهم ترین آنها ، نوع روش مورد نیاز است. دو روش اصلی جراحی لیزیک وجود دارد(سنتی و سفارشی).  لیزیک سنتی رایج‌تر است و معمولاً هزینه کمتری نسبت به لیزیک سفارشی دارد. لیزیک سفارشی گران‌تر است زیرا متناسب با نیازهای بینایی بیمار انجام می شود.  

برای بسیاری از افراد، هزینه یکی از عوامل کلیدی در تصمیم گیری برای انجام جراحی لیزر چشم است. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که هزینه جراحی لیزیک چشم می تواند بسیار متفاوت باشد. در ادامه 5 فاکتور تاثیر گذار بر هزینه جراحی لیزیک چشم اهواز مورد بررسی قرار گرفته است.

1- روش  جراحی لیزیک 

سه نوع مختلف جراحی لیزر چشم وجود دارد: لیزیک، لازک (Lasik-eye-surgery) و PRK .

  پزشک جراح ، متدی را برای عمل لیزر چشم به شما پیشنهاد می کند که به بهترین وجه با شرایط شما سازگار باشد. این امر به عوامل متعددی از جمله عیب انکساری خاص (به عنوان مثال کوتاه بینی، دور بینی، آستیگماتیسم)، شکل و سلامت قرنیه و نیازهای سبک زندگی شما بستگی دارد. استفاده از  تجهیزات پیشرفته و آخرین فناوری در برخی موارد باعث افزایش هزینه جراحی لیزیک در اهواز می شود .    

2- تجربه جراح

تجربه نه تنها به عملکرد واقعی و استفاده از فناوری لیزر بسیار پیچیده، بلکه به توانایی توصیه روشی که احتمالاً بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت، مربوط می شود.

جراحی لیزیک یک عمل بسیار ظریف است و انتخاب جراح مجرب و دارای سابقه کاری بسیار مهم است. هر چه جراح با تجربه تر باشد، هزینه جراحی لیزیک بیشتر خواهد بود.

3- هزینه جراحی لیزیک برای هر چشم

به طور کلی هزینه جراحی لیزیک و هزینه سایر انواع جراحی لیزر  برای هر چشم  متفاوت است.  

4-هزینه جراحی لیزیک اهواز قبل و بعد از عمل

 هزینه اصلاح بینایی که شامل جراحی لیزری چشم می شود، چیزی بیش از یک عمل جراحی است. در واقع شما قبل و بعد از این عمل، نیاز به استفاده  از برخی قطره های چشمی و مسکن ها دارید.

قبل از عمل جراحی لیزیک

در طی یک مشاوره، آزمایش‌های تشخیصی جامع برای ارزیابی سلامت چشم ها و تعیین اینکه کدام روش (در صورت وجود) برای شما مناسب‌تر است، انجام می‌شود. بدیهی است که انجام آزمایش های مورد نیاز در هزینه کلی جراحی شما تاثیر می گذارد.

بعد از عمل جراحی لیزیک 

قرار ملاقات بعدی در روز بعد برای بررسی پیشرفت چشم شما برنامه ریزی می شود.

معاینات بیشتر در ماه های آینده برای پیگیری دید شما ضروری است.

گاهی اوقات ممکن است پس از عمل اولیه، فضایی برای بهبود بیشتر بینایی شما وجود داشته باشد و ممکن است روش دوم (بهبود) توصیه شود.

5- نوع تجهیزات 

جراحی لیزیک معمولاً با لیزر انجام می شود، اما برخی از جراحان ممکن است به جای آن از تیغه استفاده کنند. جراحی تیغه معمولاً گرانتر است زیرا تهاجمی تر است و خطر عوارض بیشتری دارد.

نکته مهمی که قبل از عمل باید از آن آگاه باشید

اگر از لنزهای تماسی نرم استفاده می کنید، ضروری است که حداقل یک هفته قبل از انجام جراحی لیزر چشم آنها را خارج کنید. لنزهای سخت باید سه تا چهار هفته قبل از جراحی برداشته شوند. این امر ضروری است زیرا استفاده از لنزهای تماسی شکل قرنیه شما را تغییر می دهد. استفاده از این لنز ها ممکن است منجر به اندازه‌گیری‌های نادرست شود که باعث می‌شود نتایج شما کمتر موثر باشند.

اگر بیمه هستید هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تامین اجتماعی در اهواز میتواند به کاهش هزینه های شما کمک کند و این را با پزشک معالج در میان بگذارید . یک تا دو روز قبل از جراحی لیزر چشم، باید ناحیه چشم خود را تمیز و بدون آرایش نگه دارید. هر گونه آرایش چشمی می تواند خطر عفونت را افزایش دهد. از این رو؛ توصیه می شود حتما 2 الی 3  روز قبل از جراحی ، چشمان خود را  به آرامی و به طور کامل بشویید.

هزینه عمل لیزیک چشم ۱۴۰۲

 هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان نور ۱۴۰۱

عمل لیزیک چشم رایگان

هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان خدادوست

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/WLu3Q” id=”cz_26739″ title=”تصحیح عیوب انکساری چشم به روش لیزیک” subtitle=”دکتر متخصص چشم” image=”10879″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرجان
مرجان
2 ماه قبل

ایامن چشمام خیلی ضعیفن عمل درست کنم خوب میشم

1
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx