لوگوی جمع شده 3

 

شماره تلفن مشاوره هزینه لیزیک

کلینیک آفتاب

 

هزینه عمل لیزیک چشم کرج 1403 ، مخارج مازاد جراحی

 مخارج مازاد جراحی بر هزینه عمل لیزیک چشم کرج 1403 چه تاثیری می گذارند . نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم همگی جزء عیوب انکساری به شمار می روند  که با جراحی لیزیک قابل درمان هستند. نتیجه و میزان موفقیت این جراحی به نوع عیوب انکساری و سایر عوامل بستگی دارد.

جراحی لیزیک یکی از متداول‌ترین روش‌های جراحی چشم است که در بهترین کلینیک چشم پزشکی ما توسط چشم پزشکان متخصص انجام می‌شود . بنابراین ؛ بررسی هزینه های این روش درمانی نیز بسیار حائز اهمیت است. در متن زیر برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل لیزیک چشم کرج ارائه شده است.

چه عواملی بر هزینه عمل لیزیک کرج  تأثیر می گذارند ؟

هزینه های جراحی اصلاحی چشم شما بر اساس عواملی مانند نسخه بینایی شما و نوع روشی که انجام می دهید بسیار متفاوت است.

نسخه بینایی:

اگر نسخه شدیدتری داشته باشید یا نیازهای تخصصی مانند اصلاح آستیگماتیسم داشته باشید، هزینه عمل لیزیک کرج میتواند بیشتر شود . 

تاثیر تجربه جراح بر هزینه عمل لیزیک :

چشم پزشکان با آموزش و تجربه بالا هزینه بیشتری دریافت می کنند.

نوع عمل جراحی :

عمل لیزیک بدون تیغه که از لیزر استفاده می کند هزینه های متوسطی دارد. معمولاً برای روش های سفارشی هزینه عمل لیزیک چشم ، افزایش می یابد . 

مکان جراحی لیزیک:

لیزیک معمولاً در شهرهای بزرگ هزینه بالاتری دارد.

جراحی لیزیک چگونه انجام می شود؟

 عمل لیزیک یک روش ساده است که هدف اصلی آن تغییر شکل قرنیه برای رفع عیوب انکساری چشم ها(eye refractive-error) است. برای انجام این کار، در طول عمل، از یک لیزر با پرتوهای فرابنفش جهت برداشتن مقادیر کمی از بافت قرنیه  استفاده می‌شود.

مخارج مازاد بر هزینه عمل لیزیک کرج 

برخی از درمان های مازاد بر هزینه عمل لیزیک کرج تاثیر گذار هستند .ممکن است شما مجبور به پرداخت مخارج جانبی مازاد نیز بشوید که در ادامه به آنها اشاره گردیده است . 

آنچه معمولاً در هزینه و مخارج عمل لیزیک گنجانده می شود :

هزینه عمل لیزیک معمولاً شامل موارد زیر است:

معاینات  قبل از عمل

هزینه جراحی

قطره های چشمی با نسخه

معمولاً برای موارد زیر هزینه و مخارج مازاد خواهید داشت:

بازدیدهای اضافی مطب (در صورت نیاز)

داروهای توصیه شده توسط جراح: قطره های چشمی برای درد و ناراحتی ممکن است توسط جراح شما توصیه شود.

قطره های چشمی اشک مصنوعی برای خشکی: قطره های چشمی بدون نسخه معمولا برای چند ماه پس از جراحی استفاده می شود.

عمل لیزیک چقدر طول می کشد؟

جراحی لیزری چشم استفاده از لیزر یا ابزار جراحی دقیق به منظور تغییر شکل قرنیه چشم و بهبود وضوح بینایی است. این جراحی یک راه حل طولانی مدت  و موثر برای طیف گسترده ای از مشکلات بینایی به شمار می رود.

در بیشتر موارد، درمان برای هر چشم کمتر از 10-15 دقیقه طول می کشد. با این حال، در روز جراحی، باید انتظار داشته باشید که حدود یک ساعت و نیم در مطب بمانید.

روش لیزیک و لازک

لیزیک و لازک معمولاً مقرون به صرفه‌ترین روش‌های درمانی هستند، بنابراین ارزش آن را دارد که با پزشک  خود بررسی کنید  که چشمان شما برای  کدام یک از این درمان‌ها مناسب هستند.

عمل لیزیک چشم یک جراحی پیچیده به شمار می رود.  از این رو؛ لازم است مطمئن شوید این عمل  توسط یک جراح باتجربه انجام می شود.

هزینه عمل لیزیک کرج در سال 1402 چقدر است؟

چشم هر بیمار منحصر به فرد است و جراحی لیزر چشم او نیز منحصر به فرد محسوب می شود. قبل از هر چیز یک مشاوره با چشم پزشک لازم است تا پزشک بتواند شرایط درمان شما را مشخص کند. به همین دلیل است معمولا پس از انجام مشاوره، هزینه عمل لیزیک به شما ارائه داده می شود.  

با این حال، پیشرفت‌های فناوری در سال‌های اخیر، این تحول بینایی قابل توجه را برای افراد واجد شرایط درمان، مقرون به صرفه کرده است. همچنین شایان ذکر است که اصلاح بینایی با لیزر می تواند در طول زمان مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما باشد، زیرا هزینه های مداوم عینک یا لنزهای تماسی شما را حذف می کند.

آیا عمل لیزیک چشم تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

به طور معمول، از آنجایی که این روش یک جراحی انتخابی است، جراحی لیزر چشم تحت پوشش بیمه سلامت عمومی یا خصوصی قرار نمی گیرد. با این حال شما می توانید برای اطمینان بیشتر به ارائه دهنده بیمه خود مراجعه نمایید.

هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان نور کرج

هزینه عمل لیزیک چشم ۱۴۰۲

عمل لیزیک چشم رایگان 1403

هزینه عمل لیزیک چشم با بیمه تامین اجتماعی

 هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان فارابی سال ۱۴۰۱

 

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx