لوگوی جمع شده 3

شماره تماس مشاوره تعرفه عمل لیزیک در اصفهان

 
هزینه عمل لیزیک در کلینیک پارسیان

کلینیک پارسیان یکی از بهترین و مجهز ترین مراکز چشم پزشکی در استان اصفهان می باشد . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هزینه عمل لیزیک در این مرکز و درمان انواع بیماری های چشمی ، رفع عیوب انکساری و بینایی سنجی از دکتر امید فخری زاده نوبت بگیرید . پس از مراجعه به مطب ایشان در خیابان آمادگاه اصفهان برای عمل لیزیک به شما نوبت داده میشود .

شما می توانید در کلینیک چشم پزشکی پارسیان اصفهان با پیشرفته ترین دستگاههای لیزیک چشم درمان شوید . در ادامه بهترین پزشکان این مرکز معرفی گردیده اند .  توجه داشته باشید که ابتدا می بایست پزشک معالج خود را انتخاب و به مطب وی مراجعه نمایید و سپس درمان شما در کلینیک چشم پزشکی پارسیان انجام میگردد .

لیست پزشکان کلینیک پارسیان جهت نوبت دهی عمل لیزیک

 

دکتر امید فخری زاده اصفهانی 

جراح و متخصص چشم پزشکی

عمل آب مروارید به روش فیکو، حذف عینک بروش لیزیک، لازک،اسمایل، فمتولیزیک، PRK، اعمال زیبایی پلک و بلفاروپلاستی

نشانی مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، بعد از هتل عباسی ، نبش چهارراه آمادگاه ، مجتمع گلدیس ، ورودی اول ، طبقه اول ، واحد 115

دکتر کیوان جناب

 متخصص چشم پزشکی

 فلوشیپ ویتره و رتین

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان در سال 1403 و قیمت جراحی در کلینیک

قیمت جراحی در کلینیک و هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان در سال 1403 عنوان مقاله امروز ما می باشد .  هزینه کلی عمل لیزیک چشم های شما می‌تواند تحت‌ تاثیر مواردی که در جراحی گنجانده شده است و قیمت‌های مرتبط با آن موارد، مانند قرار ملاقات‌ها، وضعیت بهبودی  و..  قرار گیرد.

خدماتی که در هزینه جراحی لیزیک شما لحاظ می شود بسته به جراح متفاوت است، با این حال هزینه کلی معمولاً شامل مواردی چون: معاینات مرتبط به سنجش بینایی، هزینه تسهیلات و جراح، قطره چشم بعد از عمل، هزینه های اضافی لیزیک و.. می باشد. در ادامه به بررسی هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان می پردازیم.

لیست قیمت تعرفه و هزینه عمل لیزیک در اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

قیمت عمل لیزیک چشم در اصفهان

هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان  چگونه محاسبه می شود ؟

لیزیک معمولی

لیزیک معمولی که به عنوان لیزیک سنتی یا استاندارد نیز شناخته می شود،  ابتدایی ترین و کم هزینه ترین عمل لیزیک چشم است. این رویکرد سنتی شامل استفاده از لیزر یا تیغه برای ساختن فلپ قرنیه است. در بیشتر موارد، به کمترین زمان بهبودی نیز نیاز دارد.

تنها کسانی که نیازهای اولیه اصلاح بینایی دارند واجد شرایط لیزیک معمولی هستند. افراد دور بین و مبتلایان به آستیگماتیسم معمولاً کاندیدای مناسبی برای لیزیک سنتی نیستند. همچنین شما می توانید برای مشاوره و رزرو نوبت از طریق سایت ما با بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان تماس بگیرید . 

لیزیک سفارشی 

افرادی که از لنزهای قوی استفاده می کنند، و کسانی که چشم های نامنظم دارند، ممکن است به یک روش سفارشی نیاز داشته باشند. که مسلما هزینه بیشتری را نیز شامل می شود.

لیزیک بدون تیغه

در روش لیزیک بدون تیغه که با نام لیزیک نیز شناخته می شود از لیزر فمتوثانیه استفاده می شود که هزینه عمل را افزایش می دهد.

چه عواملی بر هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان تاثیر می گذارد؟

عوامل متعددی می توانند بر هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان تأثیر بگذارند از جمله:

تاثیر موقعیت جغرافیایی  

هزینه های جراحی چشم از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت است.

تجربه جراح لیزیک چشم 

یک جراح چشم باتجربه احتمالا تقاضای زیادی دارد. بنابراین، باید انتظار داشته باشید که برای خدمات آنها قیمت های بالاتری بپردازید.

تاثیر مشاوره قبل از جراحی در هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان 

 بخشی از هزینه عمل لیزیک ممکن است شامل مشاوره اولیه با فوق تخصص چشم پزشک در اصفهان باشد. اما این خدمات در اکثر عمل های لیزیک به صورت رایگان ارائه می شود.

مراقبت های قبل و بعد از عمل لیزیک 

اگر مشکل یا شرایط خاصی در بیمار نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد، ممکن است هزینه کلی عمل لیزیک چشم  نیز افزایش یابد. در برخی موارد  ممکن است بیماران تا چند ماه پس از جراحی نیاز به خرید اشک مصنوعی داشته باشند.

 تاثیر تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده بر هزینه لیزیک چشم اصفهان 

استفاده از فناوری های جدید ، مانند دستگاه های لیزر در بهترین و مجهزترین کلینیک چشم پزشکی اصفهان، باعث می شوند هزینه عمل لیزیک کمی افزایش پیدا کند .

درجه اصلاح مورد نیاز در عمل لیزیک 

برخی از جراحان چشم قیمت خود را برای عمل لیزیک بر اساس سطح اصلاح مورد نیاز قرار می دهند. بسته به قدرت نسخه چشمی شما، ممکن است هزینه بیشتر یا کمتری از بیمار دیگر بپردازید.

پیگیری قرار ملاقات ها  برای معاینه عمل چشم 

اکثر افراد پس از عمل لیزیک چشم به حداقل یک سال ویزیت برای پیگیری وضغیت چشم های خود نیاز دارند. در برخی موارد، روش‌های اضافی ممکن است برای تنظیم دقیق اصلاح بینایی لازم باشد.

نتایج لیزیک چشم تا چند درصد موفقیت آمیز بوده اند؟

اکثر افرادی که لیزیک انجام می دهند بینایی 20/20 دارند. بیش از 99 درصد از افرادی که این روش را انجام داده اند از نتایج جراحی کاملا راضی هستند. با این حال باید بگوییم که؛ این جراحی بدون خطر نیست. لیزیک می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، از جمله:

خشکی چشم (dry-eye)

خارش

سوزش

این علائم 20 تا 40 درصد افرادی که این روش را انجام می دهند، تحت تاثیر قرار می دهد. لیزیک همچنین ممکن است باعث شود که بیماران در شب نور و هاله اطراف نور را تجربه کنند که البته جای نگرانی نیست زیرا ؛ این علائم معمولاً تا یک یا دو ماه پس از عمل ادامه می یابد.

در تعداد کمی از موارد، لیزیک ممکن است در اصلاح کامل بینایی موثر نباشد. برخی از افراد پس از جراحی همچنان به عینک یا لنزهای تماسی نیاز خواهند داشت.

هزینه عمل لیزیک چشم کرج 1403 ، مخارج مازاد جراحی

  عمل لیزیک یکی از رایج ترین روش‌های جراحی چشم است که توسط پزشکان متخصص در بهترین کلینیک چشم پزشکی ما انجام می‌شود . بنابراین بررسی هزینه عمل لیزیک چشم کرج و مخارج مازاد  آن حائز اهمیت است .  

عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان  

برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل لیزیک چشم اصفهان شامل : معاینات قبل از عمل ، تجربه پزشک جراح ، نوع  و مکان جراحی می باشد. 

هزینه و مخارج مازاد عمل لیزیک 

برخی از داروهای تجویز شده توسط پزشک جراح مانند قطره های چشمی ممکن است بر مخارج مازاد جراحی تاثیر گذار باشند . 

هزینه عمل لیزیک چشم در بیمارستان فیض
هزینه عمل لیزیک چشم 1403
هزینه عمل لیزیک چشم در اصفهان ۱۴۰۲
 لیزیک چشم در کلینیک آبان اصفهان
هزینه عمل لیزیک چشم در اصفهان ۱۴۰۱
هزینه عمل لیزیک چشم سال ۱۴۰۱
دکتر نوربخش چشم پزشک اصفهان

قیمت و تعرفه هزینه عمل لیزیک چشم

قیمت‌های مختلفی برای عمل لیزیک چشم وجود دارد اما قیمت‌ها و تعرفه ها می‌توانند در مراکز مختلف متغیر باشند . هزینه جراحی چشم  به میزان زیادی به مهارت چشم پزشک، تکنولوژی مورد استفاده، نمره بینایی و موارد مختلف دیگر بستگی دارد .  

تعرفه عمل لیزیک چشم اصفهان

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن مراکز عمل لیزیک چشم اصفهان

1

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

مقالات بهترین دکتر ها در مورد عمل لیزیک چشم

مطالب مرتبط

مطالب مشابه

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx