لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_61363″ cz_title=””]

هزینه عمل لیفت در اصفهان 

دکتر حسین ابدالی
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 407 را بگیرید 

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”هزینه لیفت صورت اصفهان” image=”10307″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_66622″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ho-a%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%81%D9%88%D9%82%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″] دکتر متخصص جراحی لیفت صورت [/cz_banner][vc_column_text]

هزینه لیفت صورت اصفهان ، ماکس و اسماس

هزینه لیفت صورت اصفهان ، ماکس و اسماس عنوان مقاله امروز ما می باشد . جراحی لیفت صورت یک عمل زیبایی است که صورت را کشیده و سفت می کند.  این روش محبوب یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال بهبود ظاهر صورت خود و ایجاد ظاهری جوان تر هستند. برخی از علائم رایج پیری که این عمل می تواند درمان کند عبارتند از: چین و چروک، افتادگی پوست، چین های پوست و ….

هزینه لیفت صورت می تواند بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع لیفت صورت، جراح پلاستیک و محل عمل متفاوت باشد. مقاله زیر عوامل تاثیر گذار بر هزینه لیفت صورت را توضیح می‌دهد.

هزینه لیفت صورت اصفهان 

لیفت صورت یک جراحی است که ظاهر صورت را بهبود می بخشد. این عمل،  می تواند چین و چروک پوست را کاهش دهد و ظاهری جوان تر به فرد هدیه دهد. چندین گزینه برای لیفت صورت وجود دارد و هزینه آن بسته به نوع انتخاب شما متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت؛ هزینه لیفت صورت اصفهان تا حدودی بستگی به نوع تکنیکی دارد که جراح پلاستیک در طول این جراحی  استفاده می کند.

لیفت های مختلف صورت 

لیفت صورت انواع مختلفی دارد و مسلماٌ هر کدام نیز قیمت متفاوتی دارند. در این زمینه پزشکان متخصص جراحی پلاستیک قیمت های مختلفی را ارایه می دهند . در این زمینه می توانید هزینه عمل زیبایی بینی در اصفهان را نیز مطالعه نمایید .

لیفت کامل صورت

رایج ترین نوع لیفت صورت اصفهان ، لیفت کامل است. این روش، شامل ایجاد برش هایی در خط مو و اطراف گوش است که ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

هزینه مینی لیفت صورت اصفهان 

مینی لیفت صورت یک گزینه کم تهاجمی است که به جراحی زیادی نیاز ندارد. برای بیمارانی که دارای حداقل چین و چروک و افتادگی پوست هستند این گزینه بسیار ایده آل است. این گزینه درمانی هزینه کمتری را شامل می شود زیرا زمان زیادی برای جراحی  نیاز ندارد.

لیفت پایین

لیفت صورت (face-lift) که به نام لیفت جول نیز شناخته می شود، نوعی لیفت است که روی نیمه پایینی صورت تمرکز می کند. این روش، برای بیمارانی که دارای پوست افتاده در ناحیه فک و اطراف خطوط ماریونت هستند، گزینه خوبی است.

تکنیک های لیفت صورت ، ماکس و اسماس

دو نوع اصلی تکنیک لیفت صورت عبارتند از MACS و SMAS. . لیفت صورت MACS بر روی عضلات تمرکز می کند، در حالی که لیفت صورت SMAS بر روی بافت تمرکز می کند. این دو تکنیک اساس عمل های لیفت صورت مینی، بالا، میانی و کامل را تشکیل می دهند و هر لیفت قیمت متفاوتی دارد . عواملی مانند اینکه کدام تکنیک را انتخاب می کنید تعیین می کند که لیفت صورت شما چقدر هزینه دارد.

لیفت ماکس ( MACS)

این درمان زیبایی بر ساختار عضلانی صورت برای درمان افتادگی پوست تمرکز دارد. لیفت صورت MACS در اصفهان معمولاً هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها دارد.

لیفت اسماس ( SMAS)

این درمان زیبایی بر روی بافت زیر عضله تمرکز می کند تا پوست را بلند و سفت کند. لیفت صورت SMAS تهاجمی تر است و این امر باعث شده است که  هزینه آن، گران تر از لیفت صورت MACS باشد.  

هزینه شامل چه مواردی می شود؟

هزینه لیفت صورت شامل دستمزد جراح، هزینه بیهوشی و بیمارستان است.

حق الزحمه جراح

حق الزحمه جراح،  یک بخش مهمی از هزینه را شامل می شود. این هزینه بسته به تجربه جراح متفاوت خواهد بود. هزینه دقیق به جراح انتخابی و نوع لیفت صورت شما بستگی دارد.

هزینه بیهوشی لیفت صورت اصفهان 

 همانطور که می دانید این روش نیاز به بیهوشی دارد.  بیهوشی عمومی معمولا هزینه بیشتری نسبت به بی حسی موضعی دارد. لیفت صورت اغلب نیاز به بیهوشی عمومی دارد.

هزینه بیمارستان یا کلینیک برای جراحی لیفت 

قیمت بیمارستان یا کلینیک  برای استفاده از امکانات جراحی و کادر پرستاری مجرب می باشد.

نتیجه گیری

 همانطور که در این مقاله اشاره کردیم؛ هزینه لیفت صورت در اصفهان بسته به نوع لیفتی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. در نتیجه، اگر قصد لیفت صورت را دارید، اولین قدم این است که با یک جراح پلاستیک مشورت کنید. در طول مشاوره، جراح نیازهای فردی شما را ارزیابی می کند و بهترین نوع لیفت را برای ساختار صورت شما توصیه می کند.

هزینه این عمل در مناطق مختلف متغیر است. با این حال می توان گفت که؛ این جراحی،  سرمایه گذاری قابل توجهی است زیرا  می تواند به شما اعتماد به نفس لازم برای داشتن بهترین احساس را بدهد.

قیمت لیفت صورت اصفهان 1402

هزینه عمل زیبایی بینی شیراز

هزینه لیفت صورت با نخ اصفهان 1402

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/4pZ9u” id=”cz_11233″ title=”بهترین جراحی لیفت صورت و پیشانی” subtitle=”دکتر متخصص جراحی لیفت صورت اصفهان” image=”3734″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx