لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت بهترین دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

بهترین دکتر

دکتر مریم روانبد از بهترین متخصص ها در زمینه واژینوپلاستی و تنگی واژن در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوب در این مورد بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر و کلینیک

بهترین دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز ، عمل زیبایی زنان

در ادامه ی این مقاله به معرفی بهترین دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز که عمل زیبایی مختص زنان است می پردازیم. جوانسازی واژن شامل درمان های لیزری جراحی و کم تهاجمی است که برای بهبود عملکرد و  ظاهر لابیا انجام می شود. ماهیچه های این ناحیه ممکن است در نتیجه زایمان طبیعی یا تغییرات هورمونی که با یائسگی رخ می دهد ضعیف و کشیده شوند. سست و شل شدن عضلات و نازک شدن دیواره های واژن می تواند رضایت جنسی را کاهش دهد، مقاربت را دردناک کند و باعث بی اختیاری ادرار شود. واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز می‌تواند کیفیت زندگی جنسی زنان و اعتماد به نفس آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

لیست بهترین دکتر های واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی درمورد بهترین دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز چه روش هایی را ارائه می دهد؟

دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز ، در انجام طیف وسیعی از روش های جوانسازی مهارت دارد، از جمله:

واژینوپلاستی همزمان با سایر عمل‌های زیبایی ، مانند لابیاپلاستی یا پرینئوپلاستی انجام می‌شود. بیماران در همان روز پس از بهبودی پس از بیهوشی به خانه می روند.

لابیاپلاستی روشی است که در آن لابیا مینور (لابیاهای داخلی) یا لابیا ماژور (لابیاهای بیرونی) با جراحی کوچک تغییر شکل می‌یابند. این متد اغلب به دلایل زیبایی انجام می شود.

پرینئوپلاستی که به ترمیم جراحی بافت پرینه بین واژن و راست روده گفته می شود، شامل بازسازی و سفت کردن ماهیچه های این ناحیه، تنگ کردن ورودی (که می تواند رضایت از رابطه جنسی را بهبود بخشد) می باشد.

رابطه زناشویی بعد از عمل تنگی واژن

نتایج واژینوپلاستی  پس از بهبودی قابل توجه است. این درمان نیازی به استراحت ندارد و زنان می‌توانند فوراً فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند، اما باید تا زمانی که پزشک اجازه از سرگیری مقاربت را بدهد، از رابطه زناشویی خودداری کنند. بیماران اغلب از درمان  خود بسیار راضی هستند.

رفع مشکلات سلامتی با عمل واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

بسیاری از مشکلات سلامتی در طی فرآیند واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز حل می شود. بعد از جراحی، هم در زندگی جنسی، هم میزان تولد و هم در امنیت شخصی فرد تغییرات مثبتی رخ می دهد. به لطف این متد، مشکلاتی مانند بی اختیاری ادرار، بی اختیاری گاز و مدفوع نیز برطرف می شود.

جراحی به نام واژینوپلاستی بیشتر و معمولاً توسط متخصص زنان انجام می شود.  در طی این تکنیک، بافت مثلثی شکل با بریدگی‌های داخل واژن برداشته می‌شود. بافت با بخیه های عرضی باریک می شود و در نهایت، از ورودی به دیواره خلفی اندام و در طول آن، باریک شدن حاصل می شود.

درمان خال مادرزادی در مداخله جراحی توسط بهترین دکتر برای تنگی واژن در شیراز

واژینوپلاستی و تنگی واژن را می توان تحت بیهوشی انجام داد. در طول عمل ، بافت های مثلثی هم در دیواره خلفی واژن و هم در صورت لزوم از دیواره قدامی برداشته می شوند. و مخاط این ناحیه باریک می شود.

هملنطور ه پیش تر اشاهر کردیم؛ اگر فردی که تحت این درمان قرار می گیرد مشکلاتی مانند بی اختیاری ادرار یا گاز یا مدفوع نیز داشته باشد، تمامی این مشکلات در طی جراحی برطرف می شود. همچنین در حین عمل، بهترین دکتر برای تنگی واژن در شیراز می تواند اسکارهای اپیزیوتومی (Episiotomy scars) حاصل از زایمان های قبلی را از بین ببرد.

آیا عمل واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز دردناک است؟

دکتر عمل واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز برای کاهش درد شما پس از جراحی داروی ضد درد تجویز می کند. این امر کمک می کند در چند روز آینده احساس بهتری داشته باشید. انتظار درد و تورم جزئی وجود دارد.

اما باید بعد از یک هفته از بین بروند. نیازی به برداشتن بخیه های خود نخواهید داشت زیرا آنها خود به خود حل می شوند.

بهتر است از  انجام آمیزش جنسی یا ورزش های شدید تا بهبودی کامل اجتناب کنید. چنین دوره انتظاری ممکن است حدود شش هفته طول بکشد.

 

 

بهترین دکتر برای تنگی واژن در شیراز
بهترین دکتر جراح زیبایی زنان در شیراز
هزینه عمل تنگی واژن 1403
رابطه بعد از عمل تنگی واژن

بهترین دکتر واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

در این صفحه  بهترین دکتر های واژینوپلاستی و تنگی واژن در شیراز به شما معرفی شده اند . 

بهترین دکترهای فوق تخصص واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های واژینوپلاستی و تنگی واژن شیراز

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله و مرکز پزشکی بنویسید

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها درمورد واژینوپلاستی و تنگی واژن

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx