لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن پرطرفدار ترین جراح بینی در شیراز 

دکتر حسین مرادیان از پرطرفدار ترین متخصصین جراحی بینی در شیراز است . در این صفحه می توانید با متد جدید عمل بینی  پیزو سرجری توسط ایشان آشنا شوید .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر روش پیزو سرجری ، پرطرفدار ترین جراح بینی شیراز

در این مقاله شما را با جدید ترین و بهترین روش پیزوسرجری و  پرطرفدار ترین دکتر جراح بینی شیراز آشنا می نماییم .  رینوپلاستی یا جراحی بینی یکی از جراحی های پلاستیک اصیل است و مدت هاست که برای تغییر شکل و اندازه بینی و حتی گاهی اوقات برای رفع مشکلات تنفسی انجام می شود. به طور سنتی این روش با ابزارهایی که شبیه چکش و اسکنه هستند انجام می شود. در ادامه، پرطرفدار ترین جراح بینی شیراز به معرفی پیزو سرجری (روشی جدید که زمان استراحت را کاهش می دهد، کبودی را به حداقل می رساند و نتایج قابل توجهی برای بیماران ایجاد می کند) می پردازد و همچنین تمام سوالات پیرامون این متد را مورد بررسی قرار می دهد.

لیست پرطرفدار ترین دکترهای جراح بینی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی از پرطرفدار ترین دکتر های جراح بینی در شیراز

متد جدید پیزوسرجری در شیراز چگونه انجام میشود ؟

متد جدید پیزوسرجری یک روش جراحی زیبایی بینی است که برای افرادی ترجیح داده می شود که در تنفس مشکل دارند، از جنبه زیبایی بینی خود ناراضی هستند، از نتایج جراحی قبلی راضی نیستند و می خواهند بدون شکستن استخوان بینی تحت درمان قرار گیرند. این روش توسط پر طرفدار ترین جراح بینی شیراز با استفاده از فناوری امواج صوتی اولتراسونیک انجام می شود و امروزه محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است.

در این تکنیک از دستگاهی به نام پیزو استفاده می شود و فرآیند شکل دهی بدون آسیب به استخوان بینی، غضروف، ماهیچه و بافت نرم انجام می شود.

روش عمل بینی پزو برای چه افرادی مناسب است ؟

روش پیزو را می توان در بسیاری از مواردی که شکل یا عملکرد بینی مختل می شود به راحتی اعمال کرد. رینوپلاستی پیزو در مواردی مانند شکل نامطلوب، بدشکلی های مادرزادی بینی، مشکل در تنفس ، مشکلات ناشی از ضربه یا عمل های ناموفق قبلی بینی می تواند ترجیح داده شود. علاوه بر این، بیمارانی که می خواهند این جراحی زیبایی را انجام دهند اما نمی خواهند استخوان این ناحیه بشکند، ممکن است روش پیزو سرجری را نیز در نظر بگیرند.

جراحی بینی پیزو برای کسانی که دیابت، فشار خون بالا، بیماری هایی که باعث مشکلات خونریزی می شوند و کسانی که بیماری قلبی دارند، مناسب نیست.

جراحی بینی به روش پیزو سرجری در شیراز

رینوپلاستی پیزو مزایای مهمی دارد. از آنجایی که به ویژه در ناحیه صورت انجام می شود، آسیب نرسیدن به غضروف، استخوان و بافت های نرم در عمل های جراحی بینی(nose rhinoplasty) از اهمیت بالایی برخوردار است. روش Piezo با کمک فناوری، با محافظت از بافت های اطراف استخوان، تنها روی استخوان بینی شکل می دهد و نتایج دقیق تری را به همراه دارد.

در جراحی بینی به روش پیزو سرجری در شیراز توسط این پزشک به جای ابزارهای اسکنه و سنگ شکن از فرکانس صدای اولتراسونیک استفاده می شود. پرطرفدار ترین جراح بینی شیراز در این خصوص بیان می کند که: این روش برش صاف تر استخوان بینی را امکان پذیر می کند و در نتیجه شکل بینی طبیعی تر می شود. در حین عمل خونریزی کمتری وجود دارد و از آنجایی که استخوان بینی نیازی به شکستن ندارد، احتمال بروز تورم یا کبودی روی صورت پس از جراحی کمتر است. علاوه بر این، درد بعد از عمل معمولاً حداقل است. در ادامه میتوانید جهت کسب اطلاعت بیشتر مقاله بهترین دکتر رینوپلاستی قم را مطالعه نمایید . 

روش های خاص و جدید پر طرفدار ترین جراح بینی شیراز چیست ؟

در مرحله اول توسط پر طرفدار ترین جراح بینی شیراز  معمولاً به بیمار بیهوشی عمومی داده می شود. بنابراین، بیمار هیچ گونه درد یا ناراحتی را احساس نمی کند. قبل از شروع عمل، برش هایی در نقاط خاصی از بینی ایجاد می شود. این برش معمولاً در قسمت داخلی سوراخ های بینی یا پشت بینی قرار دارد. اندازه و محل این برش بسته به شرایط و نیاز بیمار متفاوت است.

جراح با دقت پوست و بافت های نرم داخل بینی را از محل برش جدا می کند. هدف از این کار ایجاد دید و دسترسی بهتر در طول عمل است.

جراحی بینی پیزو با استفاده از دستگاه پیزوالکتریک انجام می شود. امواج صوتی اولتراسونیک از طریق این دستگاه برای برش و شکل دادن به استخوان های بینی استفاده می شود. بهترین دکتر جراح بینی شیراز بیان می کند که : این تکنیک شکل دهی دقیق تری را با کمترین آسیب به بافت استخوانی ارائه می دهد.

نتایج قبل و بعد عمل بینی به روش پیزو سرجری 

 پرطرفدار ترین جراح بینی پیزو سرجری شیراز در این خصوص در گفتگو با سایت وب کلینیک بیان می کند که : از منظر بهداشتی، بیمار باید قبل از عمل از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کند. تاریخچه پزشکی و واکنش های آلرژیک باید به پزشکی که عمل را انجام می دهد گزارش شود. همچنین توصیه می شود؛ در صورتی که؛ بیمار از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کند، مصرف این داروها را قبل از عمل متوقف کند.

بیماران در همان روز پس از عمل ترخیص می شوند. روند بهبودی ممکن است به صورت جداگانه متفاوت باشد، اما به طور کلی، تورم و کبودی هایی که در هفته اول ایجاد می شوند ناپدید می شوند. اسپلینتی که روی بینی گذاشته شده چند روز بعد از عمل برداشته می شود.

پرطرفدار ترین جراح بینی شیراز کیست ؟

رینوپلاستی یک عمل بالینی است که شکل بینی را تغییر می دهد. این روش ممکن است به دلایل پزشکی مانند بهبود تنفس، تغییر ظاهر بینی یا هر دو انجام شود. در طی جراحی پزشک متخصص، می تواند استخوان، غضروف، پوست یا در صورت لزوم هر سه مورد را اصلاح کند.

تعداد زیادی جراح بینی ماهر و پرطرفدار در شیراز وجود دارد. شما عزیزان جهت انتخاب پزشک مناسب، ابتدا باید تمام شرایط مالی و زیبایی شناسی را نظر داشته باشید سپس؛ با توجه به معیار های خود بهترین دکتر جراح رینوپلاستی در شیراز را انتخاب کنید.

 

متد جدید عمل زیبایی بینی در شیراز

عمل زیبایی بینی یکی از اولین و متداول ترین عمل هایی است که به منظور بهبود ظاهر افراد انجام می شود  و در دنیا طرفداران زیادی دارد. در طی این فرایند، پرطرفدار ترین جراح بینی شیراز ، غضروف و استخوان بینی را برای تجسم رسیدن به یک ظاهر زیبا تغییر می دهد.  در ادامه مقاله ای در خصوص متد پیزو سرجری جهت اصلاح تیغه دماغ را می خوانید .

بهترین جراح بینی اهواز ، متد اصلاح تیغه دماغ

شماره تلفن دکتر خوب برای جراحی بینی  تماس تلفنی دکتر حسین ابدالی از متخصصین با تجربه  و شناخته شده در زمینه جراحی زیبایی بینی در اهواز  است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین جراح بینی اهواز ، متد اصلاح تیغه دماغ  بررسی متد اصلاح تیغه دماغ توسط بهترین جراح بینی اهواز در این مقاله شرح داده شده است . تیغه یک طرف بینی را از طرف دیگر جدا می کند. این ناحیه، از استخوان، غضروف و بافت های نرم تشکیل شده است. یکی از با سابقه ترین دکتر های جراحی بینی بیان می کند که : انحراف تیغه بینی (کج شدن سپتوم به سمت یک طرف بینی) یا خارهای تیغه بینی (ضخیم شدن یا خم شدن در جایی که غضروف و استخوان تیغه بینی به هم می رسند یا در ناحیه ای که ضربه به بینی باعث شکستگی غضروف یا استخوان شده است) می تواند منجر به گرفتگی و انسداد این ناحیه شود. در این موارد بهترین جراح بینی اهواز انجام جراحی سپتوپلاستی را جهت رفع هر گونه اختلالی پیشنهاد می کند.

توضیحات بیشتر »

پرطرفدار ترین دکترهای فوق تخصص جراحی بینی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن پرطرفدارترین جراح بینی شیراز

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات دکترهای جراح بینی

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx