لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 بهترین دکتر کلینیک پر کردن دندان شاهین شهر

 بهترین دکتر کلینیک پر کردن دندان شاهین شهرعنوان مقاله امروز ما می باشد . دندان درد را نادیده نگیرید. اگر دائماً دندان درد دارید، باید به یک دندان پزشک مراجعه نمایید. بسته به میزان پوسیدگی دندان،  پزشک شما ممکن است پر کردن حفره یا روکش دندان را توصیه کند.

روکش های دندانی معمولاً برای درمان دندان های آسیب دیده شدید استفاده می شوند، در حالی که ترمیم دندان معمولاً پوسیدگی و آسیب های جزئی دندان را درمان می کند. در این مقاله بهترین دکتر کلینیک پر کردن دندان شاهین شهر اطلاعاتی درباره اینکه آیا ممکن است به تاج یا پرکننده نیاز داشته باشید ارائه می نماید .

تفاوت ترمیم  و روکش از دکتر پرکردن دندان شاهین شهر   

در ادامه قصد داریم  لیستی از تفاوت ها و کاربردهای رایج روکش ها و پرکننده ها برای ترمیم دندان ها را ارائه دهیم. البته، به این نکته توجه داشته باشید که موارد گفته شده در واقع فقط یک راهنمای کلی است و سلامت دهان و دندان هر فرد متفاوت است. به همین دلیل است که

برنامه ریزی یک معاینه دندان پزشکی برای هر شخص مسئله ای بسیار مهم و اساسی می باشد.

تاج دندان 

پوسیدگی یا آسیب شدید دندان را درمان می کند

دندان را می پوشاند و محکم می کند

نیاز به قالب های دندانی دارد

تاج دندان اغلب برای پوسیدگی یا آسیب شدید دندان استفاده می شود

پر کردن دندان

پوسیدگی یا آسیب جزئی دندان را درمان می کند

دندان را پر می کند

بدون نیاز به قالب های دندانی

پرکردن دندان (tooth-filling) اغلب برای پوسیدگی جزئی دندان استفاده می شود

  ترمیم دندان از بهترین دکتر پرکردن دندان شاهین شهر 

حفره ها در اثر پلاک دندانی درمان نشده ایجاد می شوند. اگر حفره به اندازه کافی کوچک باشد، بهترین دکتر پرکردن دندان شما می تواند آن را با پر کردن دندان درمان کند.

بر خلاف روکش کردن، پرکردن دندان نیازی به برداشتن مینای دندان ندارد. درعوض دکتر پرکردن دندان خوب شاهین شهر فقط مواد پوسیده دندان را قبل از  ترمیم حفره با رزین کامپوزیت یا آمالگام از بین می برد. پر کردن دندان کمتر از روکش تهاجمی است، اما پر کردن دندان همیشه یک گزینه مناسب برای ترمیم نیست. پرکننده های کامپوزیت با رنگ مینای طبیعی دندان مطابقت دارد، بنابراین اغلب آنها را برای دندان هایی استفاده می کنند که هنگام لبخند زدن و صحبت کردن دیده می شوند.

کلینیک دندانپزشکیدر طول عمل پرکردن دندان، دندان پزشک  تا حد امکان مینای دندان را حذف می کند تا لبخند شما را بازگرداند، اما اگر دندان های شما به شدت پوسیده یا آسیب دیده باشند، دندان پزشک ممکن است روکش های دندانی را توصیه کند.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به  ترمیم دندان یا روکش دارید، با دندان پزشک خود مشورت کنید.

به یاد داشته باشید که بهترین راه برای حفظ لبخند سالم – غیر از مسواک زدن مناسب و معاینات منظم دندان پزشکی – این است که هرگز درد شدید دندان را نادیده نگیرید.

اطلاعاتی در مورد تاج دندان از زبان بهترین دندانپزشک شاهین شهر 

تنها راه درمان پوسیدگی دندان، سوراخ کردن حفره قبل از گسترش آن است، اما وقتی حفره بیش از حد گسترش یافته باشد چه اتفاقی می افتد؟

نوبت دهی عصب کشی شیرازهنگامی که یک حفره به اندازه معینی رسید، بهترین دکتر پرکردن دندان نمی‌تواند مواد پوسیده دندان را بدون به خطر انداختن یکپارچگی ساختاری دندان شما سوراخ کند. خوشبختانه، یک تاج دندان تمام قسمت قابل مشاهده دندان شما را در بالای خط لثه می پوشاند و پس از برداشتن قسمت پوسیده، استحکام طبیعی آن را بازیابی می کند.

عواملی تاثیر گذار بر هزینه روکش  و پر کردن دندان  

خدمات دندان پزشکی می تواند از نظر هزینه های  روکش و پرکردن بسیار متفاوت باشد. اما برخی از دلایل متداول که ممکن است قیمت این خدمات را تحت تاثیر خود قرار دهند عبارتند از:

شکل، اندازه و محل دندانی که باید تعویض شود

ماده ای که برای ترمیم دندان استفاده می شود

مهارت  و تجربه دندان پزشک

پیچیدگی و دشواری مراحل

دکتر کلینیک پر کردن دندان خوب شاهین شهر

عصب کشی دندان شاهین شهر

کلینیک دندان پزشکی شاهین شهر

کلینیک ارتودنسی خوب شاهین شهر

دکتر میری دندان پزشک شاهین شهر

دکتر ترکی دندان پزشک شاهین شهر

دندان پزشک خوب در شاهین شهر

دکتر مظاهری دندان پزشک شاهین شهر

دکتر محمد مانیان دندان پزشک شاهین شهر

دندان پزشکی اقساطی در شاهین شهر

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/Dt0az” id=”cz_48015″ title=”سفید کردن دندان ها (بلیچینگ)” subtitle=”بهترین دندان پزشک ترمیم دندان” image=”4237″][/cz_video_popup][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx