لوگوی جمع شده 3

 

کاشت موی اف آی تی در اصفهان

 در کلینیک تخصصی پوست و موی بهین

تفاوت کاشت موی اف آی تی و اف یو تی

امروزه دو روش کاشت مو در جهان وجود دارد یکی روش با جراحی به نام اف یو تی و یکی روش بدون جراحی به نام اف آی تی . عده ای برای تبلیعات کار خود مدعی ابداع روش های جدید هستند و   اسم های مختلفی روی این دو روش گذاشته شده . مخصوصا روش اف آی تی را به نام های مختلفی بیان می کنند مثل میکروگرافت و غیره که همه آنها همان اف آی تی است .

کاشت موی اف آی تی چه تفاوتی با اف یو تی دارد ؟

در روش کاشت موی اف یو تی از سر فرد استریپ برداری میشود یعنی قسمتی از پوست پشت سر وی برداشته میشود . در این روش بوسیله ابزار پزشکی ، نوار باریکی از پوست پشت سر در ناحیه ای که از تراکم خوبی از موها است برداشته میشود . موهای پشت سر در برابر هورمون ها مقاوم هستند و در آینده ریزش پیدا نمیکنند . فولیکول های این موها بوسیله ابزار خاصی برداشته میشوند و در ناحیه ای که موها ریزش پیدا کرده اند با دقت و ظرافت بسیار زیادی پیوند میشوند . البته قبل از انجام این عمل در همه نواحی سر بی حسی موضعی انجام میگیرد . پس از انجام این عمل ناحیه ای که پوست از آنجا برداشته شده بخیه میشود .

در روش اف آی تی روش برداشت موها به این شکل نیست و موها بوسیله پانچ دانه دانه برداشته میشود و با بوجود آوردن شکاف های ظریفی در ناحیه بدون مو ایمپلنت میشوند . در این روش نیز پس از استریل کردن کامل سر همه نقاط آن بی حس میشود .

کاشت موی اف آی تی و اف یو تی در اصفهان در کلینیک بهین انجام میشود

پس از انجام کاشت موی اف آی تی نیز سر بیمار پانسمان میگردد تا از وارد آمدن آسیب های احتمالی به سر بیمار جلوگیری شود   ولی اسکار حاصل از برش پوست سر و بخیه بر روی پوست سر وی  باقی نمی ماند .

در مجموع به این علت که در روش کاشت موی اف یو تی موها از ناحیه پشت سر برداشته میشود و موهای این ناحیه نسبت به هورمون ها مقاوم هستند و ریزش کمتری  ندارند ، موهای کاشته شده توسط این روش ماندگاری و مقاومت بیشتری نسبت به روش اف آی تی دارند . 

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx