لوگوی جمع شده 3

شماره تماس مرکز لیزیک خوب در اصفهان

شما می توانید در کلینیک چشم پزشکی پارسیان اصفهان با جدید ترین متد لیزیک درمان شوید . در این صفحه این امکان فراهم شده است که تحت نظر بهترین دکترهای متخصص چشم این مرکز پزشکی برای عمل لیزیک نوبت بگیرید . توجه داشته باشید که ابتدا می بایست پزشک معالج خود را انتخاب و به مطب وی مراجعه نمایید و سپس درمان شما در کلینیک چشم پزشکی پارسیان انجام میگردد .

دکتر امید فخری زاده اصفهانی 

جراح و متخصص چشم پزشکی

عمل آب مروارید به روش فیکو، حذف عینک بروش لیزیک، لازک،اسمایل، فمتولیزیک، PRK، اعمال زیبایی پلک و بلفاروپلاستی

نشانی مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، بعد از هتل عباسی ، نبش چهارراه آمادگاه ، مجتمع گلدیس ، ورودی اول ، طبقه اول ، واحد 115

دکتر کیوان جناب

 متخصص چشم پزشکی

 فلوشیپ ویتره و رتین

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان ، عمل آستیگمات

عمل آستیگمات در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان با پیشرفته ترین دستگاهها انجام میشود . آستیگماتیسم نوعی عیب انکساری است که بر انحنای قرنیه و لایه بالایی چشم تأثیر می گذارد. افراد مبتلا به آستیگماتیسم قرنیه هایی دارند که بیش از حد انحنا دارد یا بیش از حد معمول بیضی شکل هستند.

قبل از اینکه روش هایی مانند لیزیک به طور گسترده در دسترس باشد، بینایی چشم فقط با استفاده از عینک یا لنزهای تماسی درمان می شد. بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان، معتقد است که؛ برای کسانی که واجد شرایط لیزیک هستند، یک عمل کوتاه مدت می تواند راه حلی مادام العمر برای اصلاح آستیگماتیسم باشد.

لیست بهترین مراکز لیزیک چشم اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی از بهترین مراکز عمل لیزیک اصفهان

بررسی عیوب انکساری در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان 

عیوب انکساری، مشکلات بینایی هستند که عمدتاً به دلیل قرنیه ای که شکل کاملی ندارد یا چشمی که بلندتر یا کوتاه تر از حد طبیعی است، ایجاد می شود. قرنیه قسمت شفاف جلوی چشم است که امواج نور را خم  و متمرکز می کند. عیوب انکساری باعث می شود نور یک جسم روی شبکیه متمرکز نشود که این امر باعث تار شدن تصویر می شود.

همچنین آب مروارید  یکی از بیماری‌های رایج چشم است . چشم پزشک برای درمان این اختلال از روش‌های غیرجراحی و جراحی استفاده می نماید . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مرکز جراحی آب مروارید اصفهان را نیز مطالعه نمایید .

در طول مشاوره و معاینه در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان ، چشم پزشک چشم های شما را بررسی می کند تا ببیند چگونه جراحی می تواند عیوب انکساری چشم های شما را بهبود بخشد و به هر سوالی که دارید پاسخ دهد. کژبینی، یک نوع از عیوب انکساری بسیار رایج است و زمانی اتفاق می افتد که چشم کمی بدشکل باشد.

دو نوع اصلی آستیگماتیسم وجود دارد:

 همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم؛ لایه شفاف جلوی مردمک چشم شما قرنیه نامیده می شود. قرنیه معمولی به طور مساوی گرد است، اما قرنیه چشم آستیگمات گرد و بالای آن کمی نوک تیزاست . این امر باعث تاری دید در فواصل دور و نزدیک می شود.


آستیگماتیسم قرنیه، زمانی است که قرنیه شما بد شکل است
آستیگماتیسم عدسی، زمانی که لنز شما بدشکل است
هر دو باعث عوارض جانبی یکسانی می شوند و اغلب با دوربینی و نزدیک بینی همراه هستند.

عمل لیزر آستیگمات در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان 

در طی عمل آستیگماتیسم در کلینیک لیزیک چشم خوب اصفهان ، لیزرهای فوق دقیق برای تغییر شکل قرنیه با برداشتن مقدار کمی از بافت برنامه ریزی می شوند. این عمل باعث می شود جلوی چشم متقارن تر شود. پس از جراحی، تاری دید ناشی از آستیگماتیسم به دید بسیار واضح تری تبدیل می شود.

اندازه‌گیری‌های قبل از جراحی به ندرت از 3.0 دیوپتر بیشتر می‌شود و می‌توان آن را به طور کامل با یک روش اصلاح کرد.

قسمتی از فضای کلینیک لیزیک چشم اصفهانهنگامی که اندازه‌گیری‌ها از 3.0 دیوپتر بیشتر شود، جراحی لیزیک چشم(lasik eye surgery) ممکن است همچنان بتواند وضعیت را اصلاح کند، اما این احتمال را افزایش می‌دهد که برای اصلاح کامل به یک عمل لیزیک دیگر نیز نیاز داشته باشید.

در نظر داشته باشید که  این امر در بهترین مرکز جراحی چشم شیراز و اصفهان ؛ می‌تواند بر هزینه جراحی لیزیک شما نیز تأثیر بگذارد که البته هر گونه افزایش هزینه در طول مشاوره قبل از عمل باید با شما در میان گذاشته شود.

میزان موفقیت جراحی عیوب انکساری چشم در بهترین کلینیک لیزیک چشم  

در اواخر دهه 1990، احتمال ایجاد یک عارضه جدی از لیزیک حدود 5 درصد بود. این تعداد از آن زمان به لطف فناوری های پیشرفته در دنیای جراحی لیزر چشم به زیر 1٪ کاهش یافته است. به طور کلی، از هر 10 بیمار لیزیک، 9 نفر بعد از عمل بینایی بین 20/20 و 20/40 دارند. همچنین  شما می توانید در صورت نیاز به جراحی چشم از طریق سایت ما با مجهزترین کلینیک چشم پزشکی اصفهان تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید . 

 با این حال، مانند هر روش دیگری، جراحی لیزر چشم دارای خطرات و عوارض بالقوه ای است که باید در نظر گرفته شود. در بهترین مرکز لیزیک چشم اصفهان  برخی از این موارد در طول مشاوره قبل از عمل مورد بحث و بررسی قرار می گیرند و  افرادی که بیشتر در معرض عوارض هستند ممکن است به عنوان کاندید جراحی رد شوند.

در بیشتر موارد، بهبودی پس از عمل لیزیک سریع و با حداقل ناراحتی انجام می شود. داروهای ضد درد خفیف و قطره های چشمی می توانند به  رفع عوارض شایع جراحی مانند: خشکی چشم در زمان بهبودی و ناراحتی چشم در 24 ساعت اول (پس از جراحی) کمک کنند.

عوارض احتمالی عبارتند از:

تصحیح بیش از حد یا کم بینایی

آستیگماتیسم نامنظم

تیرگی یا خیرگی قرنیه

حساسیت به نور

ناتوانی در استفاده از لنزهای تماسی

جای زخم

عفونت

تاری دید

بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج ، چند دانستنی ضروری عمل نزدیک بینی

 نزدیک بینی یکی از عیوب انکساری چشم است که باعث دشواری دید در فواصل دور می شود . این مشکل می تواند متوسط ​​تا شدید باشد، همچنین در برخی از موارد نزدیک بینی می تواند بینایی را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد ، در ادامه مقاله  بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج و اصفهان مطالبی ضروری در ارتباط با عمل  لیزیک را برای شما عزیزان بیان می کند .

جایگزین های عمل لیزیک در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان

 پزشکان متخصص در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان ، درمان های دیگری که خطر کمتری دارند و مطابق نیازهای افراد هستند نیز مورد بررسی قرار می دهند .

برخی از تکنیک هایی که نتایج مشابه عمل لیزیک را ایجاد می کنند عبارتند از:

عمل PRK (پی آر کی)

تبادل لنز انکساری(در صورت عدم بیماری آب مروارید)

فاکیک IOL  (لنز های داخل چشمی)

 بهترین کلینیک لیزیک چشم اهواز ، آیا اصلاح پیر چشمی امکان دارد ؟

 عمل لیزیک می تواند برخی از مشکلات رایج بینایی را درمان کند ، هر ساله بسیاری از افراد برای بیماری پیرچشمی خود تحت عمل لیزیک چشم قرار می گیرند . در ادامه بهترین کلینیک لیزیک چشم اهواز و اصفهان به برخی از سوالات رایج  پیر چشمی پاسخ  داده است .

درمان مونویژن در بهترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان  

مجهزترین کلینیک لیزیک چشم اصفهان برای رفع اختلال پیرچشمی بسته به شرایط  پزشکی هر فرد از درمان ویژه ای استفاده می کند .

در اکثر موارد به طور طبیعی یک چشم برای دیدن اشیای دور و چشم دیگر برای دیدن اشیای نزدیک هماهنگ می شود. چشم پزشک می تواند  برای سازگاری و فوکوس چشم غالب بر روی اشیاء در فاصله دور  و چشم غیر غالب بر روی اجسام نزدیک  از جراحی لیزیک یا PRK استفاده کند .

خطرات جراحی لیزیک چشم 

  جهت کسب  نتیجه مثبت از این روش درمان ، لازم است مغز با اصلاح بینایی برای هر چشم هماهنگ شود.  در برخی از شرایط مغز برای سازگار شدن تلاش می کند ولی در محیط های کم نور بینایی ضعیف تر می شود .

 کلینیک لیزریک چشم خوب اصفهان
مرکز لیزیک چشم اصفهان
  عمل لیزیک چشم در اصفهان ۱۴۰۲
کلینیک چشم پزشکی شبانه روزی در اصفهان

بررسی مخارج مازاد جراحی لیزیک چشم اصفهان

در این صفحه بهترین مراکز فوق تخصصی جراحی لیزیک چشم اصفهان به شما معرفی شده اند . در ادامه با مطالعه مطالب این وب سایت در مورد هزینه عمل لیزیک چشم و مخارج مازاد آن اطلاعاتی را با هم می خوانیم . 

هزینه عمل لیزیک چشم کرج 1403 ، مخارج مازاد جراحی

شماره تلفن مشاوره هزینه لیزیک کلینیک آفتاب هزینه عمل لیزیک چشم کرج 1403 ، مخارج مازاد جراحی  مخارج مازاد جراحی بر هزینه عمل لیزیک چشم کرج 1403 چه تاثیری می گذارند . نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم همگی جزء عیوب انکساری به شمار می روند  که با جراحی لیزیک قابل درمان هستند. نتیجه و میزان موفقیت این جراحی به نوع عیوب انکساری و سایر عوامل بستگی دارد. جراحی لیزیک یکی از متداول‌ترین روش‌های جراحی چشم است که در بهترین کلینیک چشم پزشکی ما توسط چشم پزشکان متخصص انجام می‌شود . بنابراین ؛ بررسی هزینه های این روش درمانی نیز بسیار حائز اهمیت است. در متن زیر برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل لیزیک چشم کرج ارائه شده است. چه عواملی بر هزینه عمل لیزیک کرج  تأثیر می گذارند ؟ هزینه های جراحی اصلاحی چشم شما بر اساس عواملی مانند نسخه بینایی شما و نوع روشی که انجام می دهید بسیار متفاوت است. نسخه بینایی: اگر نسخه شدیدتری داشته باشید یا نیازهای تخصصی مانند اصلاح آستیگماتیسم داشته باشید، هزینه عمل لیزیک کرج میتواند بیشتر شود . تاثیر تجربه جراح بر هزینه عمل لیزیک : چشم پزشکان با آموزش و تجربه بالا هزینه بیشتری دریافت می کنند. نوع عمل جراحی

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص لیزیک چشم اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین مراکز لیزیک چشم اصفهان

1

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL

مقالات بهترین دکتر ها در مورد لیزیک چشم

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx