لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43083″]

شماره تماس کلینیک لیزیک چشم

کلینیک آفتاب

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی 602 را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”10669″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#9f68dd;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_43866″] بهترین کلینیک لیزریک چشم اهواز [/cz_banner][vc_column_text]

 بهترین کلینیک لیزیک چشم اهواز ، آیا اصلاح پیر چشمی امکان دارد ؟ 

آیا اصلاح پیر چشمی در بهترین کلینیک لیزیک چشم اهواز امکان دارد ؟ جراحی لیزر چشم می تواند چندین مشکل رایج بینایی را اصلاح کند، اما این روند برای هر فرد متفاوت است. بسیاری از افراد هر ساله برای پیرچشمی تحت عمل لیزر چشم قرار می گیرند و نتایج مثبتی از این جراحی بدست می آورند.

در ادامه فوق تخصص چشم پزشک در یکی از بهترین کلینیک های لیزیک چشم اهواز به سوالاتی از این قبیل: اگر برای اصلاح پیرچشمی تحت عمل لیزر چشم قرار بگیرید چه اتفاقی می افتد؟ بهبودی چقدر طول می کشد و چه خطراتی در آن وجود دارد؟ و… پاسخ داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل لیزیک چشم جهت اصلاح پیر چشمی تا پایان این متن همراه ما باشید.

پیرچشمی چیست؟

پیرچشمی زمانی اتفاق می افتد که عدسی چشم با افزایش سن سفت تر می شود. این عارضه، هنگام نگاه کردن به اجسام مجاور دید شما را تار می کند.

پیرچشمی معمولاً زمانی که افراد بالای 40 سال سن دارند شروع می شود. این عارضه ی چشمی  تقریباً اکثر افراد را با افزایش سن تحت تأثیر قرار می دهد. سایر عوامل خطر برای پیرچشمی زودرس عبارتند از:

دوربینی (دوربینی)

دیابت

اسکلروز چندگانه

بیماری قلب و عروقی

داروهای ضد افسردگی خاص، دیورتیک ها، آنتی هیستامین ها و سایر داروها

جراحی چشم با لیزر در بهترین کلینیک لیزیک چشم اهواز

جراحی چشم با لیزر یا لیزیک یک اصطلاح عمومی است که چندین روش مختلف را پوشش می دهد. پزشک متخصص هنگام جراحی چشم از لیزر برای برداشتن یا تغییر شکل بافت قسمت‌هایی از چشم با پالس‌های نور فرابنفش استفاده می‌کند. این عمل برای درمان مشکلات بینایی مانند درمان و عمل آستیگمات در اهواز انجام میشود .

پزشکان متخصص در بهترین کلینیک لیزریک چشم اهواز از دو نوع جراحی برای اصلاح مشکلات بینایی استفاده می کنند . که عبارتند از:  لیزیک و PRK . در زیر شرح مختصری از هر دو نوع آورده شده است. در ادامه در مورد درمان پیر چشمی نیز مطالبی را میخوانیم .

 جراحی لیزیک   

در طی این جراحی، لیزر یک فلپ نازک در قرنیه ایجاد می کند. هنگامی که فلپ بلند شد، لیزر ناحیه زیر را تغییر شکل می دهد و فلپ جایگزین می شود. این فرآیند به قرنیه اجازه می دهد تا هنگام فوکوس در فواصل خاص، نور را به طور دقیق بر روی لنز متمرکز کند. بیماران معمولاً پس از چند روز می توانند به وضوح ببینند (اگرچه بهبودی کامل حداقل چند هفته طول می کشد).

جراحی PRK در مجهزترین کلینیک لیزیک چشم  

جراحی PRK  به جای ایجاد فلپ، کل لایه سطحی قرنیه را برداشته و از لیزر برای تغییر شکل ناحیه زیر آن استفاده می کند. سپس یک لنز تماسی یا چسب چشم برای محافظت از چشم در حین بهبود قرنیه اعمال می شود. PRK ممکن است به یک ماه بهبود نیاز داشته باشد تا بینایی کامل بازیابی شود.

فرآیند مونویژن برای اصلاح پیر چشمی در بهترین کلینیک لیزیک چشم اهواز 

لیزیک و پی آر کی می توانند سطح قرنیه شما را تغییر دهند، اما نمی توانند از پیری یا از دست دادن انعطاف لنز چشم شما جلوگیری کنند.

به این ترتیب، ممکن است تصور کنید که جراحی لیزر چشم(lasik eye surgery) به هیچ وجه نمی تواند به شما در مقابله با پیرچشمی کمک کند ؛ اما این عقیده لزوما درست نیست.

در بیشتر موارد پیرچشمی، یک چشم به طور طبیعی برای دیدن اشیاء نزدیک و چشم دیگر برای دیدن اشیای دور با وضوح بیشتری سازگار می شود. از جراحی لیزر می توان برای بهینه سازی چشم غالب برای فوکوس بر روی اشیاء در فاصله دور و چشم غیر غالب برای تمرکز بر روی اجسام نزدیک استفاده کرد. این فرآیند مونویژن نامیده می شود و می توان آن را با لیزیک یا PRK در کلینیک لیزریک چشم خوب اهواز انجام داد.

جراحی لیزیک چشم برای پیرچشمی چه خطراتی دارد؟

مونویژن می تواند نیاز بیماران به عینک را کاهش دهد، اما همچنین می تواند برای برخی افراد مشکلاتی نیز ایجاد کند. اگر تصمیم به انجام مونویژن از طریق لیزیک یا PRK دارید، باید از خطرات زیر آگاه باشید و آنها را ارزیابی کنید:

در برخی مواقع جهت کسب نتایج مثبت از این فرایند، مغز باید با اصلاح بینایی برای هر چشم سازگار شود. گاهی اوقات مغز برای تنظیم مناسب تلاش می کند و در شرایط کم نور باعث درد و دید بدتر می شود.

مونوویژن می تواند بر ادراک عمیق تأثیر بگذارد و هنگام رانندگی یا انجام کارهای دیگری که نیاز به دید فضایی قوی دارند، مشکل ایجاد کند.

با این حال، رضایت بیماران از جراحی لیزریک چشم  بسیار بالا است. آمار بدست آمده نشان می دهند که لیزیک مونویژن رضایت بینایی را در بیماران پیرچشمی  تقریباً از 65٪ به بیش از 85٪ افزایش می دهد.

کلینیک لیزریک خوب چشم اهواز

لیزیک چشم اهواز

مرکز لیزر چشم پزشکی پرتو اهواز

کلینیک چشم پزشکی پرتو اهواز

آدرس کلینیک چشم پزشکی نور اهواز

مرکز لیزر چشم کیانپارس اهواز

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/1M6H8″ id=”cz_89138″ title=”برخی از عوامل تنبلی بینایی” subtitle=”مجهزترین کلینیک چشم پزشکی” image=”9433″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx