لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_99444″]

شماره تماس برای لیزیک چشم 

کلینیک آفتاب 

 توجه

بعد از شماره گیری داخلی602 را بگیرید

 

[wp_call_button btn_text=”تماس تلفنی” btn_color=”#2975e6″ hide_phone_icon=”yes”]

[/cz_title][cz_gap height=”20px” height_tablet=”20px” height_mobile=”20px”][cz_banner title=”اطلاعات بیشتر” image=”11061″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#285bbb;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_44766″] بهترین کلینیک لیزیک چشک کرج [/cz_banner][vc_column_text]

بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج ، 4 دانستنی ضروری عمل نزدیک بینی

4 دانستنی ضروری عمل نزدیک بینی توسط بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج را در این مقاله میخوانیم . نزدیک بینی یک عیب انکساری است که دیدن واضح در فواصل دور و متوسط ​​را دشوار می کند. نزدیک بینی در افراد می تواند متوسط ​​تا شدید باشد، به این معنی که در موارد شدید بینایی آنها بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد. این دسته از عیوب انکساری به دلیل بدشکل شدن کره چشم و قرنیه ایجاد می شود. در این بیماری چشمی فاصله قرنیه تا شبکیه بیشتر است. نزدیک بینی به طور معمول بی ضرر است. با این حال، افراد مبتلا ، بیشتر مستعد ابتلا به سایر بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا، جداشدگی شبکیه و گلوکوم هستند.

نزدیک بینی معمولا با استفاده از عینک، لنزهای تماسی و جراحی چشم (لیزیک) درمان می شود. البته در نظر داشته باشید؛ برای کسانی که سطح بالایی از این بیماری را دارند، لیزیک می تواند مشکل باشد. بهترین کلینیک لیزریک چشم کرج در متن زیر مطالبی ضروری را مرتبط به عمل جراحی لیزیک و نزدیک بینی برای شما عزیزان ارائه داده است.

اطلاع از هزینه لیزیک چشم

دانستنی های ضروری در خصوص  لیزیک در بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج

دانستنی های ضروری که باید قبل از مراجعه و انجام عمل در بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج لازم است از آن مطلع باشید در ادامه نگارش شده است . شما می بایست یک سری از دانستنی های ضروری و اولیه را قبل از مراجعه و انجام عمل لیزیک مطالعه نمایید .

1- عمل لیزیک چشم در کرج 

لیزیک یک روش محبوب برای اصلاح بینایی است که هدف آن تغییر شکل قرنیه و اجازه دادن به نور برای تمرکز مناسب بر روی شبکیه است. برای اکثر افراد، لیزیک بسیار ایمن و موثر است. ولی توجه به این نکته ضروری است که در برخی از مواقع ( اکثراً برای افرادی که سطح بالایی از نزدیک بینی دارند) ، اصلاح نزدیک بینی ممکن است منجر به عوارض و مشکلات بینایی بیشتر شود.

2- چرا عمل لیزیک ممکن است برای نزدیک بینی مضر باشد؟ 

از آنجایی که افراد مبتلا به نزدیک بینی شدید در معرض خطر بیشتری برای بیماری هایی مانند گلوکوم(glaucoma) و جداشدگی شبکیه هستند، بسیاری از جراحان عمل لیزیک را روی این بیماران انجام نمی دهند. این عمل برای افرادی که در معرض خطر کم سایر بیماری های چشمی هستند، ایمن است، اما برای کسانی که از قبل در معرض خطر هستند، توصیه نمی شود.

هنگامی که نزدیک بینی شدید دارید ، کره چشم به طور فزاینده ای (به شکل تخم مرغ)گرد می شود. این بدان معنی است که شبکیه اکنون در فضای کوچکتری در چشم قرار می گیرد و باعث می‌شود بیمارانی که به شدت نزدیک‌ بین هستند، دچار جداشدگی شبکیه شوند.

جراحی لیزیک همچنین می تواند باعث ایجاد اکتازی قرنیه (قوز قرنیه) در بیماران بسیار نزدیک بین شود. این وضعیت باعث می شود قرنیه به شکل مخروطی برآمده شود.

3-جایگزین های لیزیک در بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج   

لیزیک برای برخی از بیماران با نزدیک بینی شدید جواب می دهد. با این حال، جراحان چشم در بهترین کلینیک لیزیک چشم کرج، گزینه های دیگری را که خطر کمتری دارند و با نیازهای شما مطابقت دارند، بررسی خواهند کرد. سایر روش هایی که نتایج مشابه لیزیک را ایجاد می کنند عبارتند از:

PRK

تبادل لنز انکساری

فاکیک IOL

4-چه کسانی نمی توانند عمل لیزیک چشم انجام دهند ؟

واجد شرایط بودن برای جراحی لیزیک به وضعیت فعلی چشم، سلامت کلی و … بستگی دارد. افراد در صورت دارا بودن یکی از شرایط زیر ممکن است کاندیدای خوبی برای لیزیک نباشند.

اگر نسخه عینک یا لنزهای تماسی خود را طی یک تا دو سال گذشته تغییر داده اید، ممکن است کاندیدای مناسبی برای  لیزیک نباشید.

افرادی که دارای برخی اختلالات خودایمنی یا خشکی چشم هستند نیز ممکن است کاندید عمل لیزیک نباشند.

بیمارانی که کمتر از 18 سال سن دارند کاندید مناسبی برای لیزیک محسوب نمی شوند.

 افرادی که شرایط سلامت خاصی دارند که بر توانایی بهبودی تأثیر می گذارد، به احتمال زیاد کاندیدای مناسبی نیز در نظر گرفته نمی شوند.

تنها راه برای اینکه مطمئن شوید کاندید عمل لیزیک چشم هستید یا خیر، مشورت با یک جراح چشم مجرب و معتبر است. پزشک متخصص در کلینیک لیزیک چشم خوب کرج در طول مشاوره ابتدا چشم های شما را معاینه و اندازه گیری می کند و سپس تعیین می کند که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر. در صورتی که کاندیدای خوبی برای جراحی باشید، عمل لیزیک با درصد موفقیت بالا و میزان رضایت بالای بیمار همراه است.

کلینیک لیزریک چشم خوب کرج

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/8YW63″ id=”cz_62177″ title=”برخی از عوامل نابینایی بر اثر عروق چشم” subtitle=”مجهزترین کلینیک لیزیک چشم” image=”11077″][/vc_column][/vc_row]

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx