لوگوی جمع شده 3

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_43253″]

شماره کلینیک پوست کرج

کلینیک دکتر مهسا سعیدیان
توجه : بعد از شماره گیری داخلی 408 را بگیرید 

03191011128 

[/cz_title][cz_banner title=”بهترین کلینیک پوست و مو کرج” image=”4023″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#ce11e3;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_61420″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fdr-ma-s%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D9%87%D8%B3%D8%A7%20%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%D9%85%D9%88%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″]کلینیک پوست و مو و زیبایی[/cz_banner][vc_column_text]

5 نکته از بهترین کلینیک پوست و مو کرج

5 نکته از بهترین کلینیک پوست و مو کرج برای افزایش اطلاعات شما در این مقاله آورده شده است  . مراقبت ورسیدگی از پوست و مو همیشه امری مهم در بین افراد محسوب می شود. عواملی مانند استراحت کافی، پاک کردن آرایش صورت قبل از خواب، نوشیدن آب کافی، استفاده از ضد آفتاب ها و مرطوب کننده ها و استفاده از روغن های گیاهی تا حد زیادی مانع تخریب و پیری زود رس پوست می شوند. 5 نوع پوست متفاوت شامل پوست های معمولی، خشک، چرب ، مختلط و حساس در بین افراد وجود دارند. همچنین عوامل ژنتیکی تا حد زیادی تعیین کننده نوع پوست می باشد.

پوست صورت در برخی از زمان ها به دلایل مختلفی دچار لکه‌ها، آکنه ها  و… می شود با این حال جای نگرانی نیست زیرا افراد می توانند این مشکلات را توسط  بهترین دکتر کلینیک پوست و مو کرج درمان کنند. در ادامه چند نکته مراقبتی از بهترین کلینیک پوست و مو کرج را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

نکات مراقبتی انواع پوست ازبهترین کلینیک پوست و مو کرج

1-پوست ترکیبی 

افرادی که پوست صورتشان پوست ترکیبی هست باید روی درمان دو نوع پوست خود را متمرکز کنند. شما باید نواحی خشک صورت خود را آبرسانی کنید و چربی اضافی روی نواحی چرب پوست خود را کاهش دهید. لایه برداری توسط  بهترین کلینیک پوست و مو کرج می تواند به جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست توسط چربی اضافی کمک کند، و آن را به یک مرحله روتین مراقبت از پوست برای افرادی که پوست مختلط دارند تبدیل می کند. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که لایه برداری می تواند پوست را تحریک کند، بنابراین کسانی که پوست مختلط دارند باید ملایم ترین لایه بردارهای ممکن را انتخاب کنند.

2- پوست خشک

پوست خشک خطوط چین و چروک صورت را بیشتر نشان می دهد. این نوع پوست ها  نیاز به پماد یا کرم های مرطوب کننده  دارند. خشکی پوست در بعضی مواقع نشان دهنده بیماری پوستی می باشد که نیاز به درمان دارد. توصیه بهترین کلینیک پوست کرج به افرادی که پوست خشک (dry skin) دارند این است که صورت خود را با آب ولرم بشویند زیرا وقتی که  دمای آب را خیلی بالا می برید و پوست صورت خود را با آب داغ می شویید، این عمل می تواند روغن های ضروری پوست شما را از بین ببرد که می تواند منجر به  تشدید خشکی شود. اکثراً افرادی که پوست خشک دارند پوست آن ها پوسته پوسته می شود . 

3- مراقبت پوست چرب از بهترین کلینیک پوست و مو

استفاده از پاک کننده های ملایم حدود دو بار در روز باعث کاهش چربی روی پوست می شود. کلینیک پوست و مو خوب کرج توصیه می کند که افراد دارای پوست چرب باید از روتین روزانه ای که شامل پاکسازی، لایه برداری، شاداب‌سازی و آبرسانی پوست است پیروی کنند. این اعمال مراقبتی باعث می شود  تولید چربی کمتر شود و منافذ باز کوچکتر شوند. پزشکان بهترین کلینیک پوست و مو ، پوست را بررسی  می کنند و برای بهبود مشکلات پوستی به شما توصیه هایی را ارئه می نمایند.

همچنین شستشوی بیش از حد پوست ، استفاده از رژیم غذایی مخصوص پوست های خشک ، به کار گیری بیش از حد محصولات مراقبتی پوست، از جمله موارد مضر برای پوست های چرب محسوب می شوند .

4-مراقبت پوست معمولی ازبهترین کلینیک پوست کرج

ﭘﻮﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ و نرمال بهترین نوع پوست محسوب می شود که بیشتر افراد ﺁرزوﯼ داﺷﺘﻦ ﺁن را دارﻧﺪ. پوست نرمال همانند پوست خشک دچار چین و چروک و پیری نمی‌شود .

  همچنین به پوست هایی که خیلی چرب و خشک نیستند پوست معمولی می گویند. این نوع پوست جزء بهترین ها به حساب می آید زیرا میزان چربی و آب آن مناسب و متعادل می باشد. اما این بدین معنی نیست که پوست های معمولی نیاز به هیچ گونه مراقبتی ندارد بلکه برای سلامت و استحکام  و مراقبت بافت پوست معمولی باید از محصولات مراقبتی  مناسب استفاده کنید. استفاده از ژل، کرم و روغن پاک کننده باعث از بین بردن کثیفی ها و ناخالصی ها از روی پوست می شوند. همچنین بهترین کلینیک پوست و مو کرج عنوان می کند که لایه برداری و استفاده از ماسک صورت و سرم پوست و مرطوب کننده های غنی می تواند به شادابی و سلامت پوست کمک کند.

 برخی دیگر از خصوصیات پوست معمولی و نرمال از زبان دکتر متخصص بهترین کلینیک پوست کرج عبارتند از :

گردش مناسب خون در سطح پوست

عدم ایجاد مشکلات پوستی مانند (جوش و لک )

بافتی  نرم و زیبا

دارای ظاهری شاداب و بشاش

 کاهش روند پیری پوست

5- مراقبت پوست حساس در بهترین کلینیک پوست 

همه پوست ها ممکن است گاهی اوقات حساس شوند. عوامل خارجی در محیط  اطراف ما مانند آلاینده ها، آب و هوا، رژیم غذایی ما و مواد محرک موجود در برخی از محصولات زیبایی، همگی می توانند در ایجاد حساسیت، ایجاد احساس خارش یا التهاب پوست نقش داشته باشند. کلینیک پوست و مو خوب کرج خاطر نشان می کند که روتین مراقبت از پوست حساس خود را با یک پاک کننده ملایم صورت، مرطوب کننده آبرسان، ماسک صورت آرام بخش و موارد دیگر اصلاح کنید.

برخی از ویژگی های پوست حساس از زبان بهترین دکتر کلینیک پوست کرج عبارتند از :

   نزدیکی مویرگ ‌ها به سطح پوست

 شکننده ، نازک و آسیب پذیر

نمایان بودن مویرگ ها در اطراف بینی و گونه ها

حساسیت به برخی مواد خوراکی

حساسیت به گرد و غبار، آلودگی و حیوانات

  مستعد عارضه های پوستی مانند ( اگزما، پسوریازیس و روزاسه )

 بهترین کلینیک پوست کرج

کلینیک پوست و لیزر کرج

کلینیک زیبایی کرج

کلینیک زیبایی در کرج

بهترین کلینیک زیبایی در کرج

کلینیک پوست کرج

کلینیک دولتی پوست در کرج

دکتر پوست کرج

[/vc_column_text][cz_video_popup video=”https://www.aparat.com/v/q4ts2″ id=”cz_28942″ title=”دکتر متخصص پوست و مو و جای جوش صورت” subtitle=”بهترین کلینیک پوست و زیبایی” image=”4028″][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx