لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر خوب برای بالون معده

دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش و از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه بالون معده در اصفهان است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر بالون معده برای لاغری اصفهان

عرفی بهترین دکتر بالون معده برای لاغری در اصفهان . بالون معده یک درمان غیر جراحی توسط دکتر متخصص معده برای کاهش وزن است. این روش از آنجایی که گرسنگی را کاهش می دهد و به شما توانایی کنترل اندازه وعده ها را می دهد، به عنوان روشی موثر در مسیر کاهش وزن کاربرد دارد. در نتیجه؛ اگر به دنبال درمان غیرجراحی چاقی هستید، اگر مشکلات سلامتی ناشی از اضافه وزن دارید و نمی توانید مقدار قابل توجهی از وزن خود را کم کنید، بالون معده می تواند برای شما مناسب باشد. در این زمینه باید حتما با  بهترین دکتر بالون معده اصفهان مشورت نمایید .

بهترین دکتر های بالون معده

هیچ داده ای یافت نشد

مزایای بالون معده از زبان بهترین پزشک بالون لاغری اصفهان 

نیازی به بیهوشی عمومی ندارد

از جراحی های تهاجمی و هرگونه خطرات مرتبط با آن اجتناب می کند

نیازی به دوران نقاهت ندارد

مقرون به صرفه تر از سایر روش های جایگزین جراحی می باشد.

پس از برداشتن بالون، اگر به همان رژیم غذایی و سبک زندگی اصلاح شده پایبند باشید، روند کاهش وزن ادامه میابد.

به طور معمول، بیمارانی که بالون معده (gastric-balloon)دارند بین 20 تا 30 درصد وزن بدن خود را از دست می دهند.

کارکرد بالون معده در گفتگو با دکتر لاغری در اصفهان 

بالون داخل معده یک درمان چاقی جدید و کم تهاجمی برای افراد مبتلا به اضافه وزن است. بالون یک ایمپلنت پزشکی است که توسط بهترین پزشک بالون لاغری اصفهان در معده شما قرار میگیرد تا ظرفیت آن را برای مدت مشخص شده ای، محدود کند. ارائه دهنده از یک آندوسکوپ برای عبور بالون معده از گلوی شما استفاده می کند، بنابراین نیازی به جراحی نیست. این عمل، معمولاً 15 تا 30 دقیقه طول می کشد تا کامل شود و ممکن است با بیهوشی عمومی، آرام بخش یا اسپری گلو انجام شود.

وقتی چاقی دارید، بدن شما به گونه‌ای تغییر می‌کند که کاهش وزن تنها با رژیم غذایی و ورزش را سخت می‌کند. یکی از این تغییرات این است که حجم معده شما با گذشت زمان افزایش می یابد. همچنین بهترین پزشک بالون لاغری اصفهان خاطر نشان میکند همانطور که معده شما کشیده می شود، غذای بیشتری در خود نگه می دارد و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا شما احساس سیری کنید. به همین دلیل است که تمام روش های کاهش وزن پزشکی ظرفیت معده شما را به روش هایی محدود می کنند.

کاهش وزن توسط بالون معده 

میانگین کاهش وزن با بالون معده حدود 10 درصد وزن کل یا حدود 30 درصد وزن اضافی شما است. البته بسیار مهم است که پس از عمل تمام نکات مراقبتی را رعایت کنید. اگر پس از برداشتن بالون به رژیم غذایی(که توسط یک متخصص لاغری برنامه ریزی شده) پایبند نباشید، می توانید وزن از دست داده شده را دوباره به دست آورید.

برای تعیین اینکه آیا برای سیستم بالون داخل معده مناسب هستید یا خیر، پزشک بالون لاغری خوب اصفهان شما را راهنمایی خواهد کرد .

بالون معده برای چه کسانی مضراست 

اگر شما اضافه وزن دارید یا چاق هستید ولی دارای یکی از بیماری های زیر می باشید ،بهترین پزشک بالون لاغری اصفهان ممکن است این روش را به شما توصیه نکند. در این صورت باید با یک متخصص تغذیه در اصفهان موضوع را در میان بگذارید و مشاوره کنید .

بیماری زخم معده

فتق هیاتال

یک اختلال لخته شدن خون

بیماری کبد

اختلال مصرف مواد

سابقه جراحی دستگاه گوارش

 آمادگی برای جراحی از متخصص بالون لاغری اصفهان 

بهترین متخصص بالون لاغری اصفهان، خطرات، مزایا و گزینه‌های جایگزین این روش را توضیح می‌دهد و هر چند که این کار با ظرافت فراوان و با روش آندوسکوپی در اصفهان انجام میشود ولی دکتر قبل از گذاشتن بالن برای لاغری در معده رضایت آگاهانه شما را برای این کار جلب می‌کند. پزشک بالون لاغری خوب، اغلب داروهای مسدود کننده اسید را برای جلوگیری از رفلاکس اسید در حین و بعد از عمل برای شما تجویز می کند.

همچنین چند روز قبل از عمل؛ به تشخیص متخصص، شما در رژیم غذایی مایع شفاف قرار می گیرید. این کار با تخلیه معده، شما را برای انجام بالون معده آماده می کند. شب قبل از عمل نیز باید از مصرف هر گونه خوراکی و نوشیدنی خودداری کنید.

 عمل بالون داخل معده توسط دکتر بالون لاغری اصفهان 

متخصص گوارش یا جراح آندوسکوپی ابتدا مری و معده را معاینه می نماید ، در صورتی که معده شما هیچ شرایط مضر و خطرناکی نداشته باشد، بالون را در جای خود هدایت می کند.

اندوسکوپیست شما بالون را با یک سرنگ متصل به کاتتر پر می کند، سپس سرنگ را جدا کرده و کاتتر را خارج می کند. بالون پر شده حدود یک سوم معده شما را اشغال می کند. برای اطلاع  از دستگاه آندوسکوپی می توانید مقاله آندوسکوپی و کولونوسکوپی شیراز را مطالعه نمایید .

همانطور که گفته شد، خود عمل 20 تا 30 دقیقه طول می کشد. پس از آن، چند ساعتی را در بیمارستان صرف نقاهت خواهید کرد. بهترین پزشک بالون لاغری اصفهان برای جلوگیری از درد و حالت تهوع، داروهایی را برای شما تجویز خواهد کرد.

 رژیم غذایی پس از جراحی بالون لاغری 

قبل از اینکه رژیم غذایی معمولی خود را از سر بگیرید معده شما به زمان نیاز دارد تا با بالون سازگار شود. شما با یک رژیم غذایی مایع شروع می کنید و در نهایت، با رژیم غذایی طولانی مدت که توسط متخصص تغذیه شما طراحی شده است، پیش می روید.

عمر بالون لاغری داخل معده 

بالون به مدت شش ماه در جای خود باقی می ماند. در طول این مدت، شما با ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی که کاهش وزن شما را در طولانی مدت حفظ می کند، به زندگی رومزه خود ادامه می دهید. بیشترین کاهش وزن در سه ماه اول اتفاق می افتد.

قیمت بالون معده در اصفهان

قیمت و هزینه بالون معده در اصفهان با توجه به شرایط و نوع آن متفاوت است . مثلا هزینه بالون های مایع با بالون های گازی یکسان نیست . از سویی هزینه داروهایی که پس از عمل تجویز میشود و یا آزمایش هایی که قبل از عمل انجام میشود نقش مهمی در تعیین هزینه های شما دارد . پیشنهاد میشود در این رابطه با دکتر مسعود عطایی فوق تخصص گوارش در اصفهان تماس حاصل نمایید . دقت بفرمایید که پس از گرفتن شماره داخلی 202 را بگیرید .

بهترین دکتر بالون معده شیراز ، شرایط عمل

استفاده از بالون معده یکی از روش های قابل دسترس و کم خطر برای افرادی است که دچار اضافه وزن هستند . بهترین دکتر بالون معده شیراز و اصفهان به افرادی که کاندید این روش درمان هستند توصیه می کند، از یک رژیم سالم و مناسب تناسب اندام پیروی کنند.

 چگونگی انجام جراحی از زبان بهترین دکتر بالون معده اصفهان : 

این روش بسیار کم خطر است . بهترین دکتر بالون معده اصفهان، یک یا دو بالون را از طریق دهان وارد معده شما می کند .  این بالون ها فضایی را در معده اشغال می کنند و باعث می شوند که شما از غذای کمتری استفاده نمایید .

توصیه به ورزش منظم  

 بهترین دکتر بالن معده اصفهان به شما توصیه کند که سطح فعالیت بدنی خود را  پس از انجام جراحی افزایش دهید. انجام حرکات ورزشی سبک برای تقویت عضلات و حمایت از کاهش وزن مهم است.

همچنین ضروری است که بعد از انجام جراحی با پزشک خود در ارتباط باشید . از این طریق پزشک می تواند کاهش وزن شما را کنترل  کند و در صورت احتمال هر گونه ناراحتی اقدامات لازم  را برای شما انجام دهد .

 چند توصیه مراقبتی از دكتر متخصص داخلي و معده اصفهان

چکاپ منظم توسط دکترمتخصص داخلی خوب اصفهان، یکی از مهم ترین نکات مراقبتی برای حفظ سلامتی انسان می باشد. بهترین دکتر بالون معده برای لاغری برای حفظ و بهبود عملکرد معده، راهکار هایی را پیشنهاد می نماید که در ادامه این متن چند مورد از اساسی ترین آنها را بیان خواهیم کرد.

کاهش مصرف نمک و شکر از زبان دکتر بالن معده اصفهان 

تحقیقات نشان داده است که اکثر انسان ها دو برابر استاندارد نمک توصیه شده را در روز مصرف می کنند. این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی مانند: فشار خون بالا، بیماری های قلبی و بروز سکته در فرد می شود. از همین رو، بهترین دکتر بالون معده اصفهان بیان می کند که مصرف سدیم را به یک قاشق چایی خوری در روز محدود کنید.

داشتن فعالیت های مفید 

بدیهی است که، ورزش و فعالیت هایی که شما در حین کار، بازی، انجام کارهای خانه، مسافرت و درگیر شدن در فعالیت های تفریحی انجام می دهید؛ عمکرد معده یا به طور کلی بدن شما را بهبود می بخشد.

استعمال دخانیات ممنوع

افرادی که روزانه مقدار زیادی دخانیات استعمال می کنند؛ در معرض بیماری های جدی(ریوی، قلبی و سکته) قرار می گیرند. در نتیجه دکتر بالن معده اصفهان توصیه می کند که این افراد در اسرع وقت اقدامات لازم را برای ترک دخانیات، انجام دهند.

دکتر متخصص معده اصفهان

یکی از خطرات جدی که در پی عوامل گوناگون برای دستگاه گوارش انسان رخ می دهد خونریزی داخلی می باشد. بنا بر گفته ها ی بهترین دکتر معده اصفهان ، این بیماری خود را با علائم مختلف مانند: استفراغ خونی یا استفراغ سیاه یا قهوه ای، سرگیجه، درد شکم، دفع خون روشن از قسمت تحتانی دستگاه گوارش و کم خونی همراه با کمبود آهن و افت هموگولوبین نشان می دهد.

چگونگی تشخیص محل خونریزی(معده و روده) توسط دکتر بالن معده اصفهان  

آندوسکوپی یا کولونوسکوپی رایج ترین راهکار ها برای تشخیص خونریزی معده و روده می باشند. دکتر متخصص بالن معده اصفهان بیان می کند؛ در صورتی که خونریزی با روش های ذکر شده مشخص نشود باید روش های پیچیده تری را (اسکن هسته ای یا انتروسکوپ روده بزرگ، روده باریک و معده) مورد استفاده قرار داد.

 دکتر فوق تخصص گوارش و معده اصفهان

دکتر فوق تخصص گوارش در اصفهان، با انجام یک سری پرسش و پاسخ ها تشخیص می دهد که فرد مراجعه کننده در کدام گروه بیماری های گوارشی قرار دارد. پس از طی شدن این روند به تشخیص دکتر اقداماتی برای درمان بیماری های گوارشی باید انجام شود تا  فرد بتواند سلامت خود را بدست آورد. از جمله این اقدامات می توان تجویز دارو یا توصیه به جراحی توسط دکتر بالن معده اصفهان را نام برد.

داشتن رژیم مناسب برای تنظیم دستگاه گوارش توسط دکتر بالن معده اصفهان 

بهترین دکتر بالن معده اصفهان بیان می کند که  فرایند شل شدن دریچه مری به معده با عنوان رفلاکس معده شناخته می شود. این بیماری منجر به سرایت ترشحات معده به طرف بالا و مری شده و علائمی مانند: سوزش، ناراحتی در فرد و اختلال در سیستم گوارش بیمار را به همراه دارد.

همچنین بهترین دکتر بالون معده اصفهان توصیه می کند برای جلوگیری از رفلاکس معده، مصرف خوراکی های کافئین دار(چای ، قهوه و کاکائو و شکلات تلخ) را تا حد زیادی کاهش دهید.

چه مواردی باعث اسیدی شدن معده انسان می شوند؟

سیگار و مشروبات الکلی

غذاهایی که حاوی جوش شیرین هستند (کیک و کلوچه ، پیتزا و فست فود)

غذاهای تند ( فلفل و حتی فلفل دلمه ای )

برخی از داروهای مسکن و داروهای فشار خون

پزشک بالون لاغری خوب اصفهان

هزینه بالون معده در اصفهان

کلینیک تخصصی لاغری در اصفهان

بهترین جراح معده در اصفهان

عمل جراحی ساکشن در اصفهان

نظرات کسانی که بالون معده گذاشتند

مراقبت های بعد از بالون معده

عمل جراحی ساکشن در شیراز

کلینیک جراحی لاغری در اصفهان

بهترین دکترهای بالون معده اصفهان

هیچ داده ای یافت نشد

مقالات بهترین دکتر ها برای درمان جای جوش

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
از درخواست شما ممنونیم!
شماره تایید شما :
افزودن به تقویم iCAL
0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx