لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن و نوبت دکتر جراح استخوان و مفاصل خوب در اهواز 

دکتر میلاد حیدریان از بهترین متخصص ها در زمینه جراحی و درمان بیماری های مرتبط به استخوان و مفاصل در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست آورید و از طریق مختلف با این پزشک مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل اهواز ، عمل مفصل شانه و مچ پا

عمل مفصل شانه و مچ پا یکی از رایج ترین جراحی هایی می باشد که توسط  بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل اهواز انجام می شود. .جراحی ارتوپدی بر درمان سیستم اسکلتی عضلانی تمرکز دارد. این سیستم، شامل استخوان ها، مفاصل، رباط ها، تاندون ها، ماهیچه ها، اعصاب و حتی پوست می شود. 

انواع مختلفی از جراحی استخوان و عمل مفصل شانه و مچ پا وجود دارد که می تواند هر چیزی از نقص مادرزادی گرفته تا آسیب به آرتریت را درمان کند. در زیر برخی از رایج ترین روش ها توسط بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل اهواز مورد بررسی قرار گرفته است. 

لیست بهترین دکتر های جراح استخوان و مفاصل اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد جراحی استخوان و مفاصل در اهواز

1- عمل مفصل توسط بهترین جراح استخوان اهواز 

مفصل های ما در طول زندگی ممکن است با آسیب های بسیاری مواجه شود. غضروف در این ناحیه با افزایش سن شکسته می شود. در نتیجه این مشکلات، دکتر متخصص، جراحی تعویض مفصل ران (یک نوع جراحی  بسیار رایج در بین افراد) را جهت درمان و ترمیم استخوان شما در اهواز توصیه می کند.

2-آرتروسکوپی و جراحی استخوان و مفاصل در اهواز 

بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل اهواز در این خصوص بیان می کند که : آرتروسکوپی (Arthroscopy)زانو یکی از رایج ترین روش های جراحی است که از یک دوربین کوچک برای یافتن و اصلاح مشکلات جزئی داخل این استخوان استفاده می کند.

3-جراحی شانه و روتاتور کاف

جراحی های تعویض شانه و روتاتور کاف بسیار شبیه روش های درمان مفصل ران هستند. قطعات فلزی برای جایگزینی مفاصلی که شانه را تشکیل می دهند (تعویض کامل) یا فقط قطعات آسیب دیده (تعویض جزئی) استفاده می شود. روش های آرتروسکوپی یک روش کم تهاجمی برای ترمیم  غضروف آسیب دیده بدون نصب هیچ گونه قطعه مصنوعی است.

4-جراحی های دست و مچ پا 

از آنجایی که دست‌ها و مچ‌ها اغلب در زندگی روزمره استفاده می‌گردند، در معرض آسیب‌های ناشی از صدمات، ساییدگی و پارگی و آرتروز هستند. شکستگی و دررفتگی مچ دست، انگشتان، تاندونیت و سندرم تونل کارپال از جمله مشکلاتی هستند که با جراحی ارتوپدی قابل اصلاح هستند.

5-جراحی ACL توسط بهترین جراح مفاصل اهواز

ACL یا رباط صلیبی قدامی یکی از رباط‌های اصلی زانو است که اغلب در حین انجام ورزش آسیب دیده یا پاره می‌شود. این نوع روش شامل برداشتن تاندون از قسمت دیگری از بدن توسط بهترین حراح مفاصل اهواز و استفاده از آن برای ساختن ACL جدید برای زانو است.

7-  جراحی مفصل مچ پا در اهواز 

بازسازی یا ترمیم  رباط ها و استخوان های مچ پا یک روش جراحی است  و در صورتی انجام می شود که مفصل پس از شکستگی همچنان ناپایدار باشد. در طی این روش بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل اهواز ، استخوان‌ها را با کمک ایمپلنت در موقعیت‌های مناسب خود قرار می دهد  . هنگامی که استخوان های این ناحیه بهبود یافت، بیمار می تواند به پای خود فشار وارد کند و در فیزیوتراپی شرکت کند تا توانایی انجام کل حرکات مچ پا را مجدداً به دست آورد. در ادامه می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر  مقاله بهترین دکتر متخصص آسیب های ورزشی شیراز را مطالعه نمایید . 

8- روش های جدید توسط بهترین دکتر جراح مفاصل و استخوان  

زمانی که بارها و بارها دچار ناراحتی در ناحیه استخوان و مفاصل می‌شوید، ممکن است مجبور به بررسی و انجام جراحی شوید. خبر خوب این است که شما می توانید از بسیاری از این مشکلات  از طریق روش های جدید بهبود پیدا کنید. با این حال، اگر مشکلات شدید دارید، ناهنجاری هایی را تجربه می کنید یا بدن شما به درمان محافظه کارانه پاسخ نمی دهد و بهتر است ریشه آن توسط بهترین دکتر چراح مفاصل اهواز بررسی شود . متخصصان بر اساس الگوهای مختلف، گزارش‌های MRI یا مسائلی که تجربه می‌کنید، نوع درمان  را توصیه می‌کنند. و ممکن است روش های کم تهاجمی مانند بلوک اپیدورال دمی گرفته تا جراحی های کم تهاجمی استخوان و مفاصل مانند میکرودیسککتومی یا رفع فشار  و روش های تثبیت ، برای شما عزیزان تجویز شود.

9-همجوشی مفاصل

فیوژن مفاصل که با نام آرترودزیس نیز شناخته می شود، یک روش جراحی است که دو استخوان را در یک قسمت به هم متصل می کند. بهترین دکتر ارتوپد اهواز در این خصوص بیان می کند که : معمولاً از جراحی برای صاف کردن مفصل آسیب دیده با برداشتن غضروف و تثبیت استخوان برای بهبودی استفاده می شود . در گذشته، این روش جهت تسکین درد توصیه می شد، اما در حال حاضر معمولاً به عنوان یک روش نجات پس از جراحی های ناموفق انجام می شود.شما می توانید از طریق این وب سایت با بهترین دکتر های جراح ستون فقرات در اصفهان و اهواز تماس حاصل فرمایید و مشورت نمایید . 

 دکتر متخصص پا درد در اهواز
دکتر محمد فکور متخصص ارتوپد اهواز
دکتر مریم لطفی ارتوپد اهواز
دکتر مقتدایی فوق تخصص زانو اهواز

عمل استخوان ، مغز و اسکلت توسط بهترین جراح در اهواز

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص جراح استخوان و مفاصل اهواز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در شیراز  آشنا می شوید و در مورد متد درمانی وی و روش های جدید عمل مغز و اسکلت اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل شیراز ، روش های جدید عمل مغز و اسکلت

شماره تلفن و نوبت دکتر جراح استخوان و مفاصل خوب در شیراز   تماس تلفنی دکتر ….. از بهترین متخصص ها در زمینه استخوان و مفاصل در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعاتی خوبی درمورد جراحی استخوان و مفاصل بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز سوالات متداول طرحهای تخفیف طرحهای اقساطی بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل شیراز ، روش های جدید عمل مغز و اسکلت در این متن بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل شیراز  در مورد روش های جدید عمل مغز و اسکلت اطلاعاتی را برای شما ارائه نموده است .  انواع جراحی های ارتوپدی می تواند کلید بازیابی تحرک شما و داشتن یک زندگی فعال باشد. در این مقاله، بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل شیراز، روش های مختلف درمانی را مورد بررسی قرار داده است. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های جراح استخوان و مفاصل شیراز دکتر مژگان سیفی متخصص ارتوپدی دکترمتخصص ارتوپد دست و پا بهترین راههای ارتباطی این دکتر  تماس تلفنی

توضیحات بیشتر »

بهترین دکتر های فوق تخصص جراح استخوان و مفاصل اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های جراح استخوان و مفاصل اهواز

1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد جراحی استخوان و مفاصل

مطالب مرتبط

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx