شماره تلفن و نوبت دکتر جراح ستون فقرات خوب در اهواز

دکتر حیدریان از بهترین متخصص ها در زمینه جراحی ستون فقرات در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک  مرتبط باشید  .

بهترین دکتر جراح ستون فقرات اهواز ، متخصص عمل های نادر و خاص

بهترین دکتر متخصص جراح ستون فقرات اهواز چگونه عمل های نادر و خاص و سخت را انجام می دهد ؟ در حالی که جراحی ممکن است راهی خوب برای تسکین کمردرد مزمن به نظر برسد، در بیشتر موارد  نیازی به آن نیست. در واقع، برای بسیاری از افراد عمل ستون فقرات موفقیت آمیز نیست و می تواند منجر به درد مداوم شود. با این وجود، زمان های محدودی وجود دارد که این روش گزینه مناسبی است. اندیکاسیون های جراحی ستون فقرات شامل عفونت، ضربه، اختلال عملکرد عصبی، تومورها یا ناهنجاری های ساختاری شدید مانند اسکولیوز است.

آخرین نشانه برای جراحی این است که نسبت به درمان‌های محافظه‌کارانه‌تر مقاوم به درد است و شواهد تصویربرداری نشان می‌دهد که یک ناهنجاری قابل اصلاح از طریق عمل وجود دارد که در صورت انجام آن می‌تواند منجر به تسکین درد شود. در متن زیر، بهترین دکتر جراح ستون فقرات اهواز ،متخصص عمل های نادر و خاص برخی از این موقعیت‌ها را مورد بحث قرار داده است تا بدانید چه نوع درمانی ممکن است برای شما مناسب باشد.

لیست بهترین دکتر های ستون فقرات اهواز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

اطلاعاتی درمورد بهترین دکتر های ستون فقرات اهواز

نظر بهترین دکتر ستون فقرات اهواز در مورد زمان جراحی

قبل از در نظر گرفتن عمل ستون فقرات، تقریباً همیشه ایده خوبی است که ابتدا گزینه های محافظه کارانه جراحی را امتحان کنید. محافظه کارانه ترین درمان ها که توسط بهترین دکتر ستون فقرات اهواز نادری توصیه می شوند، شامل فیزیوتراپی، داروها، داروهای ضد التهابی و اصلاح سبک زندگی است. همچنین؛ مدیریت درد مداخله ای راه حل های غیرجراحی بسیاری را برای درمان بیمار ارائه می دهد. برخی از این گزینه‌ها عبارتند از تزریق استروئید اپیدورال (Epidural steroids)، بلوک‌های عصبی، فرسایش‌های عصبی، روش های پزشکی احیاکننده (یعنی درمان‌های PRP و سلول‌های بنیادی) و تحریک نخاع (SCS).

اگر دردی دارید که با روش های معمول تسکین نمی‌یابد، با نظر پزشک معالج ممکن است تحت عمل جراحی ستون فقرات در اهواز  قرار بگیرید .  یکی از نکات مهمی دیگری که بهترین دکتر های درمان آسیب های ورزشی شیراز و اهواز بیان می کنند  این است که حتی در این شرایط، جراحی فقط در مواردی باید مورد توجه قرار گیرد که بتوان منبع دقیق درد را تعیین کرد.

روش های جراحی خاص ستون فقرات در اهواز

جراحی ستون فقرات می تواند عمل باز سنتی یا روش های خاص کم تهاجمی (MISS) باشد. MISS شامل برش های طولانی نیست و از دستکاری باز عضلات و بافت های اطراف ستون فقرات جلوگیری می کند. در نتیجه به غیر از موارد نادر و خاص ، معمولاً منجر به بهبودی سریع‌تر با درد کمتر می‌شود.

به دلیل نزدیکی به سیستم عصبی، جراحی کمر می تواند خطرات بیشتری نسبت به سایر انواع روش ها داشته باشد. جدی ترین خطرات فلج و عفونت است. در حالی که عوارض بالقوه برای جراحی باز ستون فقرات تا حد زیادی مشابه MISS است، برخی مطالعات نشان می‌دهند که خطر عفونت آن نسبت به جراحی سنتی کمر کمتر است. سایر عوارض احتمالی برای هر دو نوع متد عبارتند از خونریزی، درد مداوم در محل پیوند، علائم عود کننده، آسیب عصبی، لخته شدن خون و در مورد فیوژن ستون فقرات، پسودارتروز.

روش های کم تهاجمی به کوتاه شدن مدت اقامت در بیمارستان کمک می کند، اکثر بیماران در همان روز یا ظرف 1 یا 2 روز به خانه می روند، در حالی که جراحی سنتی معمولاً 3 تا 5 روز در بیمارستان می ماند. با این حال، حتی با یک درمان موفقیت آمیز، زمان بهبودی می تواند طولانی و دردناک باشد. بهترین دکتر فوق تخصص ستون فقرات در اهواز به بیماران خود جهت مدیریت مداوم درد، فیزیوتراپی را توصیه می کند.

توضیحات دکتر جراح در مورد موفقیت آمیز بودن عمل های نادر ستون فقرات

بهترین دکتر ارتوپد اهواز در این خصوص بیان می کند که :میزان موفقیت آمیز بودن جراحی های مهم و نادر ستون فقرات به این بستگی دارد که چه روش های جراحی انجام می شود. به عنوان مثال، با همجوشی ستون فقرات کمری، میزان موفقیت که با تسکین درد اندازه‌گیری می‌شود، اغلب بیش از 50 درصد نیست.

دلایل متعددی برای این میزان موفقیت کم وجود دارد، اما دلیل اصلی این است که محل جراحی دلیل درد بیمار نبوده است. به همین دلیل است که، دکتر ستون فقرات اهواز کیانپارس، شناسایی منبع دقیق درد قبل از انجام جراحی را بسیار مهم می داند.

دکتر ستون فقرات در کیانپارس اهواز

به طور خلاصه، برای اکثر بیماران مبتلا ناراحتی های ستون فقرات که به پزشکان کیانپارس مراجعه می نمایند ، جراحی “نیازی” نیست. با این حال، اگر فکر می کنید که کاندید این روش درمانی هستید، مهم است که قبل از انجام آن  با یک پزشک جزراح ستون فقرات در اهواز مشورت  کنید. این امر نه تنها تایید می کند که آیا عمل واقعاً ضروری است یا خیر، بلکه تضمین می کند که شما نوع مناسب جراحی و حداقل تهاجمی ترین روش ممکن را دریافت خواهید کرد. در ادامه میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر جراح استخوان و مفاصل شیراز را را مطالعه نمایید .

دکتر ستون فقرات اهواز نادری
بهترین دکتر فوق تخصص ستون فقرات در اهواز
دکتر ستون فقرات اهواز کیانپارس
دکتر باربدست متخصص ستون فقرات اهواز

بهترین دکتر های ستون فقرات اهواز و انواع آسیب نخاعی

در این صفحه بهترین دکتر های ستون فقرات اهواز به شما معرفی شده اند . در ادامه با انواع آسیب نخاعی آشنا می شوید  .

دکتر متخصص ستون فقرات خوب شیراز، انواع آسیب نخاعی

[vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_31985″] شماره تماس متخصص ستون فقرات شیراز دکتر مهدی ریسمانچیان توجه : بعد از شماره گیری داخلی 800 را بگیرید  07191010115  [/cz_title][cz_banner title=”بهترین دکتر متخصص ستون فقرات شیراز” image=”9224″ sk_title=”font-size:24px;color:#ffffff;background-color:#4d6289;padding-top:5px;padding-bottom:5px;” sk_box=”background-color:#285bbb;margin-bottom:30px;border-radius:5px;box-shadow:0px 10px 30px 0px rgba(40,91,187,0.26);” id=”cz_80754″ link=”url:https%3A%2F%2Fvebclinic.com%2Fmr%2F|title:%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%BA%D8%B2%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%A8%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86″ cz_banner=””]اطلاعات بیشتر [/cz_banner][vc_column_text] دکتر متخصص ستون فقرات خوب شیراز، انواع آسیب نخاعی یک دکتر متخصص ستون فقرات خوب شیراز در گفتگو با وب کلینیک به تشریح انواع آسیب های نخاعی می پردازد  . اکثر ضایعات نخاعی ناشی از علل قابل پیشگیری مانند تصادفات جاده ای، سقوط یا خشونت است. اصطلاح “ضایعه نخاعی” به آسیب و بیماری های عصبی ناشی از ضربه (مثلاً تصادف اتومبیل) یا بیماری و انحطاط (مانند سرطان) اشاره دارد. تخمین قابل اعتمادی از شیوع جهانی این بیماری وجود ندارد، اما میزان بروز این آسیب ها  سالانه، 40 تا 80 مورد در هر میلیون جمعیت برآورد شده است. تا 90 درصد از این موارد ناشی از علل تروماتیک است، همچنین به نظر می رسد این بیماری نسبت به آسیب نخاعی غیرتروماتیک در حال افزایش است. علائم آسیب نخاعی به عوامل گوناگونی مانند: شدت، نوع و محل ضربه بر روی نخاع بستگی دارد. در ادامه متن چند نمونه از آسیب های نخاعی از دکتر متخصص ستون فقرات خوب شیراز، برای شما عزیزان

بهترین دکترهای فوق تخصص ستون فقرات اهواز

لطفاً لیست را برای نمایش انتخاب کنید.

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های ستون فقرات اهواز

4 1 رای