لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر روماتولوژی خوب در اهواز  

دکتر علیرضا قنبران  از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه روماتولوژی در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر روماتولوژی اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس و بیمارستان

 معرفی بهترین دکتر فوق تخصص روماتولوژی در  کیانپارس و  بیمارستان اهواز . روماتولوژیست می تواند طیف گسترده ای از بیماری ها و شرایط را درمان کند. اختلالات بسیاری مانند: آرتروز، آرتریت روماتوئید، لوپوس و فیبرومیالژیا با بهترین روش ها توسط این دسته از متخصصین رفع می شوند. در ادامه، بهترین دکتر روماتولوژی اهواز در مورد علائم برخی از بیماری‌های شایع خود ایمنی اطلاعاتی ارائه داده است.

لیست بهترین دکتر های روماتولوژی اهواز

دکتر زهرا موبدی
دکتر زهرا موبدی فوق تخصص روماتولوژی

مراجعه موفق بیماران 8

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

دکتر-بهرام-پاکزاد-
دکتر بهرام پاکزاد فوق تخصص روماتولوژی

مراجعه موفق بیماران 4

بهترین راههای ارتباطی این دکتر

در مورد بهترین دکتر های روماتولوژی اهواز

سندرم شوگرن

بیماران مبتلا به سندرم شوگرن ممکن است ابتدا خشکی دهان و چشم‌ها را تجربه کنند و سپس با علائمی مانند: احساس خستگی، بثورات، سرفه خشک و خشکی مفاصل مواجه شوند. 

اسکلرودرمی (اسکلروز سیستمیک)

بنابر گفته های بهترین دکتر روماتولوژی اهواز علائم معمول اسکلرودرمی شامل: ریزش مو، زخم در انگشتان دست و پا، سفت شدن پوست (که ممکن است تیره یا روشن تر شود)، درد مفاصل، مشکلات تنفسی و گوارشی می باشد.

علائم درماتومیوزیت از زبان بهترین دکتر روماتولوژی اهواز:

درماتومیوزیت که بیشتر در زنان دیده می شود، می تواند باعث بثورات پوستی، التهاب، ضعف عضلانی، مشکل در بلع، پوست  و تنگی نفس شود. بنا بر گفته های بهترین دکتر روماتیسم مفاصل اهواز، علت این بیماری مشخص نیست، اما برخی از روماتولوژیست ها معتقدند که علت آن عفونت ویروسی در عضلات است.

پلی میوزیت

هنگامی که یک بیمار التهاب مزمن و ضعف عضلات خود را تجربه می کند ممکن است دچار بیماری پلی میوزیت(polymyositis)شده باشد. این وضعیت، باعث مشکل در صحبت کردن و بلع، خستگی، تنگی نفس و افزایش ضعف عضلانی می شود.

پلیمیالژیا روماتیکا

تنها افراد بالای 50 سال  به بیماری التهابی پلی میالژی روماتیسمی مبتلا می شوند . بهترین دکتر روماتولوژی اهواز بیان می کند که : این آسیب، باعث سفت شدن و دردناک شدن شانه ها می شود. بیمار همچنین ممکن است تب، کم خونی و خستگی را تجربه کند.

آرتریت سپتیک

زمانی اتفاق می‌افتد که باکتری‌هایی مانند استافیلوکوک یا استرپتوکوک از طریق جریان خون حرکت می‌کنند و به مفصل، معمولاً باسن و زانو، حمله می‌کنند.  علائم فقط در یک ناحیه ظاهر می شوند و شامل تورم، تب، درد شدید و کاهش توانایی حرکت مفصل آسیب دیده می شود.

سارکوئیدوز

سارکویدوز در بیشتر مواقع علائمی ندارد اما ممکن است باعث درد مفاصل، خستگی، درد قفسه سینه، بثورات، ریزش مو، سردرد، کاهش بینایی، خونریزی بینی و بسیاری از مشکلات دیگر شود. این بیماری زمانی اتفاق می‌افتد که دسته‌هایی از سلول‌های ایمنی در پوست، ریه‌ها، کبد، چشم‌ها، غدد لنفاوی یا سایر بافت‌ها تشکیل می‌شوند.

نقرس و نقرس کاذب

نقرس و نقرس کاذب بسیار شبیه هستند، هر دو به دلیل تشکیل کریستال ها در مفاصل ایجاد می شوند. در نقرس، کریستال ها از اسید اوریک و در نقرس کاذب از نمک تشکیل می شوند. هر دو می توانند علائمی را نشان دهند که معمولاً روی زانو، مچ پا یا شست پا تأثیر می گذارد. علائم می تواند شامل درد و حساسیت به لمس در یک یا چند مفصل، آرتریت، تورم مفاصل و تجمع مایع باشد. در ادامه می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین دکتر روماتیسم مفاصل شیراز را مطالعه نمایید . 

 توضیحات بهترین دکتر روماتولوژی اهواز در مورد بیماری خود ایمنی : 

بیماری های روماتیسمی اختلالات خود ایمنی یا التهابی هستند و زمانی رخ می دهند که سیستم ایمنی بدن شما به اشتباه به بافت های سالم حمله می کند. التهاب حاصل می تواند مفاصل، ماهیچه ها، استخوان ها، پوست، اندام ها و سایر بافت ها را تحت تاثیر قرار دهد.

در حالی که بیماری های روماتیسمی می توانند به روش های مختلف به بدن شما حمله کنند، شایع ترین علائم از زبان دکتر روماتولوژی خوب اهواز ، شامل موارد زیر است:

درد یا حساسیت مفاصل مزمن

تورم یا سفتی مفاصل

حرکت محدود در مفاصل

درد عضلانی، تاندون یا رباط

خستگی

قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن پوست

تقریباً تمام بیماری های خود ایمنی دردناک و ناتوان کننده هستند. از  این رو؛ دریافت درمان مناسب از متخصص روماتولوژی می تواند به سرعت به یک ضرورت تبدیل شود. اگر هر گونه درد مزمن، التهاب یا درد مفاصل را تجربه می کنید، بایدهر چه سریعتر توسط روماتولوژیست معاینه شوید. در صورت تمایل می توانید از طریق این وب سایت با بهترین دکتر های روماتیسم مفاصل در اصفهان و اهواز تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایید . 

معاینه فیزیکی در بیمارستان فوق تخصصی روماتولوژی کیانپارس اهواز   

 بیمارستان روماتولوژی کیانپارس اهواز، ابتدا یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. پس از تشخیص، دکتر فوق تخصص این مرکز برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی جهت کاهش علائم، جلوگیری از عوارض بیشتر و به حداکثر رساندن توانایی برای عملکرد در زندگی روزمره با شما همکاری می کند.

روماتولوژیست همچنین ممکن است مراقبت شما را با سایر متخصصان پزشکی، مانند جراحان ارتوپد، متخصص پوست، متخصص مغز و اعصاب، متخصص ریه، فیزیوتراپیست یا کاردرمانگر، یا متخصصان مدیریت درد هماهنگ کند.

دکتر روماتولوژی خوب اهواز
بهترین دکتر فوق تخصص روماتولوژی در اهواز
دکتر روماتولوژی کیانپارس، اهواز
متخصص روماتولوژی بیمارستان گلستان اهواز
دکتر نجفی روماتولوژی اهواز
دکتر حسن زاده روماتولوژی اهواز

لیست بهترین پزشکان روماتولوژی اهواز

در این صفحه لیست بهترین پزشکان فوق تخصص روماتولوژی اهواز به همراه اطلاعات تکمیلی مانند شماره تماس و آدرس آن ها برای شما ارائه شده است . 

بهترین دکتر روماتولوژی شیراز ، لیست پزشکان بیمارستان کوثر و درمانگاه مطهری

شماره تلفن دکتر روماتولوژی خوب  در شیراز    تماس تلفنی  دکتر قنبران از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  روماتولوژی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر روماتولوژی شیراز ، لیست پزشکان بیمارستان کوثر و درمانگاه مطهری  در این صفحه بهترین دکتر های روماتولوژی شیراز را به شما همشهریان عزیز معرفی می نماییم . همچنین شما می توانید با مطالعه مطالب این وب سایت بهترین پزشکان بیمارستان کوثر و درمانگاه مطهری شیراز را انتخاب نمایید .  آیا می دانستید که آرتریت تنها بیماری نیست که روماتولوژیست درمان می کند، آنها همچنین در کمک به بیماران مبتلا به بیماری های خودایمنی مانند لوپوس متخصص هستند . ما در این مقاله، نگاهی دقیق‌ به  انواع بیماری‌هایی که توسط بهترین دکتر روماتولوژی شیراز درمان می شود خواهیم انداخت و بررسی خواهیم کرد که چگونه یک روماتولوژیست می‌تواند به شما در درمان مشکلتان کمک کند. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص روماتولوژی اهواز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های روماتولوژی اهواز

مقالات بهترین دکتر ها در مورد روماتولوژی

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx