لوگوی جمع شده 3

شماره تلفن دکتر روماتولوژی خوب  در شیراز   

 دکتر قنبران از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه  روماتولوژی در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟

بهترین دکتر روماتولوژی شیراز ، لیست پزشکان بیمارستان کوثر و درمانگاه مطهری 

در این صفحه بهترین دکتر های روماتولوژی شیراز را به شما همشهریان عزیز معرفی می نماییم . همچنین شما می توانید با مطالعه مطالب این وب سایت بهترین پزشکان بیمارستان کوثر و درمانگاه مطهری شیراز را انتخاب نمایید .  آیا می دانستید که آرتریت تنها بیماری نیست که روماتولوژیست درمان می کند، آنها همچنین در کمک به بیماران مبتلا به بیماری های خودایمنی مانند لوپوس متخصص هستند .

ما در این مقاله، نگاهی دقیق‌ به  انواع بیماری‌هایی که توسط بهترین دکتر روماتولوژی شیراز درمان می شود خواهیم انداخت و بررسی خواهیم کرد که چگونه یک روماتولوژیست می‌تواند به شما در درمان مشکلتان کمک کند.

لیست بهترین دکتر های روماتولوژی شیراز

هیچ داده ای یافت نشد

اطلاعاتی در مورد بهترین دکتر های روماتولوژی در شیراز

روماتولوژیست کیست و چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

روماتولوژیست، پزشکی است که در بیماری هایی که بر سیستم اسکلتی عضلانی تاندون ها، استخوان ها، مفاصل و ماهیچه ها تأثیر می گذارد، تخصص دارد. آنها همچنین بیماری های خود ایمنی سیستمیک را درمان می کنند. یک بیماری خودایمنی زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن به سلول‌های سالم حمله می‌کند و معمولاً باعث التهاب، تورم، درد و (در موارد خاص)  آسیب به اندام می‌شود. بیش از 100 نوع بیماری اسکلتی عضلانی و آرتریت وجود دارد که بهترین دکتر روماتولوژی شیراز درمان می کند و به بیماران کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهتر نمایند .

انوع بیماری که توسط دکتر روماتولوژی خوب شیراز قابل درمان است

همانطور که اشاره کردیم صدها بیماری مختلف وجود دارد که دکتر روماتولوژی خوب شیراز قادر به درمان آنها است.  در زیر تعدادی از این بیماری ها را فهرست کرده ایم:

نقرس

آرتروز

روماتیسم مفصلی

میوزیت

تاندونیت

واسکولیت

لوپوس(lupus)

اسکلرودرمی (بیماری که بافت همبند را درگیر می کند)

اسپوندیلیت آنکیلوزان (آرتریت التهابی که بر ستون فقرات تأثیر می گذارد)

سندرم تونل کارپال

چه زمانی باید برای رزرو نوبت دکتر روماتولوژی شیراز اقدام نمایید؟

اغلب، درد استخوان، ماهیچه و مفاصل را می توان با مراجعه به متخصص داخلی  تسکین داد. با این حال، مواردی وجود دارد که این مشکل پس از درمان اولیه برطرف نمی‌شود و ارائه‌دهنده مراقبت‌های اولیه ممکن است مشکوک باشد که یک بیماری روماتیسمی زمینه‌ای وجود دارد. در این صورت لازم است که برای رزرو نوبت دکتر روماتولوژی شیراز اقدام نمایید.

  بسیار مهم است که اگر بستگان نزدیک یا اعضای خانواده مبتلا به بیماری های خود ایمنی دارید به پزشک خود اطلاع دهید. زیرا این بیماری ها دارای یک جزء ژنتیکی هستند و اغلب در خانواده ها دیده می شوند.

  توصیه می کنیم که زودتر به متخصص روماتولوژی مراجعه کنید زیرا آسیب مفاصل و سایر مشکلات ممکن است در برخی از بیماری های روماتیسمی رخ دهد. برای جلوگیری از مشکلات دائمی مفاصل، به تشخیص سریع و دقیق نیاز است (به ویژه در مورد آرتریت روماتوئید و آرتریت پسوریاتیک).

اگر مشکوک به بیماری روماتیسمی هستید، توصیه می کنیم در اسرع وقت به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بلافاصله درمان شما را آغاز کند.

  دکتر روماتولوژی بیمارستان کوثر شیراز

صدها بیماری در زمینه روماتولوژی وجود دارد و تشخیص آنها می تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد. بنابراین اگر قصد انتخاب یک دکتر خوب در بیمارستان کوثر شیراز یا بیمارستانهای دولتی مشابه را دارید باید دقت فرمایید که یک فرد خبره به شما معرفی شود .  بهترین دکتر روماتولوژی شیراز، در اولین ملاقات یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و سابقه پزشکی بیماران را بررسی می کند . همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این بیماری‌ها معمولاً در خانواده‌ها دیده می‌شوند، بنابراین سابقه شما جنبه مهمی در تعیین تشخیص است.

سپس برای بررسی دقیق تر، سونوگرافی یا سایر آزمایش ها  برای کمک به تعیین منبع مشکل انجام می شود. البته، پروتکل درمان به وضعیت فردی بیمار بستگی دارد.در اکثر مواقع؛ درمان  شامل داروها  یا ارجاع به  فیزیوتراپی است.

انتخاب بهترین دکتر متخصص روماتولوژی درمانگاه مطهری شیراز

بر خلاف پزشک مراقبت های اولیه، یک روماتولوژیست در انواع مختلف آرتریت، از جمله استئوآرتریت و سایر بیماری های اسکلتی عضلانی تخصص دارد. برای انتخاب بهترین دکتر متخصص روماتولوژی درمانگاه مطهری یا بیمارستان کوثر شیراز حتما دقت فرمایید که یک گزینش صحیح داشته باشید . اگر تشخیص OA شما نامشخص است یا نیاز به توجه متخصص دارد، گرفتن نظر یک روماتولوژیست خوب بسیار دارای اهمیت می باشد .

متخصصان در این زمینه، ابتدا سابقه پزشکی شما از آرتریت (از جمله مفاصل آسیب دیده، پیشرفت، تاثیر بر زندگی روزمره و درمان) و هر گونه علائم دیگری که تجربه می کنید (مانند کاهش وزن، تعریق شبانه، یا عفونت قبلی) را بررسی می کنند. آنها همچنین سابقه خانوادگی و داروهایی که در گذشته مصرف کرده اید را مورد ارزیابی قرار می دهند.

دکتر روماتولوژی خوب  شیراز
نوبت دکتر روماتولوژی شیراز
متخصص روماتولوژی درمانگاه مطهری شیراز
دکتر روماتولوژی شیراز
دکتر روماتولوژی بیمارستان کوثر شیراز  

بهترین دکتر فوق تخصص روماتولوژی در شیراز

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص روماتولوژی در شیراز به شما معرفی شده اند . شما می توانید با مطالعه مطالب این وب سایت اطلاعات مفیدی  در مورد انواع بیماری های قابل درمان به دست می آورید . همچنین در ادامه با یکی از بهترین دکترهای روماتولوژی اهواز  آشنا  می شوید  .

بهترین دکتر روماتولوژی اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس و بیمارستان

شماره تلفن دکتر روماتولوژی خوب در اهواز   تماس تلفنی دکتر علیرضا قنبران  از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه روماتولوژی در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر روماتولوژی اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس و بیمارستان  معرفی بهترین دکتر بیمارستان فوق تخصصی روماتولوژی کیانپارس اهواز . روماتولوژیست می تواند طیف گسترده ای از بیماری ها و شرایط را درمان کند. اختلالات بسیاری مانند: آرتروز، آرتریت روماتوئید، لوپوس و فیبرومیالژیا با بهترین روش ها توسط این دسته از متخصصین  رفع می شوند. در ادامه، بهترین دکتر روماتولوژی اهواز در مورد علائم برخی از بیماری‌های شایع خود ایمنی اطلاعاتی ارائه داده است. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های روماتولوژی اهواز هیچ داده ای یافت نشد در مورد بهترین دکتر های روماتولوژی اهواز سندرم شوگرن بیماران مبتلا به سندرم شوگرن ممکن است ابتدا خشکی دهان و چشم‌ها را تجربه کنند و سپس با علائمی مانند: احساس خستگی، بثورات، سرفه خشک و خشکی مفاصل مواجه شوند. اسکلرودرمی (اسکلروز سیستمیک) بنابر گفته های

توضیحات بیشتر »

بهترین دکترهای فوق تخصص روماتولوژی درشیراز

هیچ داده ای یافت نشد

آدرس و لوکیشن بهترین دکتر های روماتولوژی در شیراز

0

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دیدگاه ها
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوبت دهی اینترنتی

0                                                       

 

 

در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی این پزشک فعال نمی باشد جهت دریافت نوبت از طریق تماس تلفنی اقدام فرمایید یا در قسمت دیدگاهها درخواست خود را ثبت نمایید .

مقالات بهترین دکتر ها در مورد روماتولوژی

0
مشاهده نظرات دیگران و ثبت نظر جدیدx