شماره تلفن دکتر خوب برای درمان روماتیسم مفاصل در اهواز

دکتر قنبران از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه درمان روماتیسم مفاصل در اهواز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان  خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  .

بهترین دکتر متخصص روماتیسم مفاصل اهواز ، فوق تخصص در کیانپارس

در این صفحه بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز را به شما همشهریان عزیز معرفی می نماییم . علت دقیق آرتریت روماتوئید ناشناخته است. اما، ژنتیک، سیگار کشیدن و استرس از جمله عواملی هستند که می توانند خطر ابتلا به علائم این بیماری را افزایش دهند.

لیست بهترین دکتر های متخصص روماتیسم در اهواز

دکتر پیمان متقی
دکتر پیمان متقی فوق تخصص روماتولوژی

دکتر زهرا موبدی
دکتر زهرا موبدی فوق تخصص روماتولوژی

دکتر-بهرام-پاکزاد-
دکتر بهرام پاکزاد فوق تخصص روماتولوژی

دکتر حمیدرضا موسوی
دکتر حمیدرضا موسوی فوق تخصص روماتولوژی

دکتر هادی کریم زاده
دکتر هادی کریم زاده فوق تخصص روماتولوژی

اطلاعاتی در مورد درمان روماتیسم در اهواز

دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز

روماتیسم مفاصلی یک بیماری خودایمنی مزمن است که در آن سیستم ایمنی به بافت های سالم بدن حمله می کند و باعث التهاب در مفاصل می شود. در مراحل اولیه، افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید معمولاً درد دست، زانو و مچ دست خود را تجربه می کنند. با این حال، اگر این وضعیت درمان نشود، آسیب بافتی می تواند در مفاصل بزرگتر مانند باسن و زانو رخ دهد.

در ادامه، بهترین دکتر  فوق تخصص روماتیسم مفاصل در کیانپارس اهواز برخی عوامل خطر که می تواند احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش دهد را شرح داده است.

عوامل خطر RA توسط بهترین دکتر متخصص روماتیسم مفاصل اهواز

محققان در حال حاضر نمی‌دانند که چه چیزی به طور خاص باعث RA می‌شود. با این حال، بهترین دکتر متخصص روماتیسم در اهواز بیان می کند که : ترکیبی از عوامل، خطر ژنتیکی و محیطی می تواند سیستم ایمنی را برای حمله به سلول های سالم تحریک کند. همچنین برخی افراد ممکن است  بیشتر در معرض خطر  ابتلا به بیماری روماتیسم مفصلی باشند.

ژنتیک:

افرادی که با ژن های خاصی مانند ژن های آنتی ژن لکوسیت انسانی (HLA) (ژن های مسئول تنظیم سیستم ایمنی بدن) متولد می شوند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به RA باشند. در بیشتر موارد، اگر ژن‌های شما با عوامل خطرزای محیطی مانند چاقی، استرس یا سیگار کشیدن ترکیب شوند، خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید بیشتر است.

بهترین دکتر روماتولوژی اهواز  در این خصوص بیان می کند که اگر اعضای خانواده شما این بیماری را داشته باشند در مقایسه با کسانی که سابقه خانوادگی ندارند، ممکن است کمی بیشتر در معرض خطر ابتلا به این آسیب باشید.

بانوان بیشتر در معرض خطر هستند

طبق یک مطالعه در روماتولوژی(rheumatology)، داشتن حداقل یک بارداری، زایمان، شیردهی طولانی مدت و یائسگی زودهنگام می تواند خطر ابتلا به RA را افزایش دهد. این مطالعه نشان می‌دهد که سطوح نوسان هورمون در طول زندگی یک زن و اثرات التهابی استروژن ممکن است بر پاسخ ایمنی شما تأثیر بگذارد.

سن:

برخلاف سایر انواع آرتریت، RA می تواند در هر سنی ایجاد شود. با این حال، خطر ابتلا در شما با افزایش سن افزایش می یابد. بنا برگفته های بهترین دکتر متخصص روماتیسم اهواز  بیش از 50 درصد از افراد مبتلا به این بیماری در زمان تشخیص 65 سال یا بالاتر هستند.

سیگار کشیدن :

سابقه استعمال دخانیات می تواند به شدت در شروع این اختلال کمک کند. بهترین دکتر های روماتیسم مفاصل در اصفهان و اهواز معتقد هستند که استرس و التهاب ناشی از سیگار کشیدن می تواند شما را مستعد ابتلا به آرتریت روماتوئید کند و  بر نتایج درمان شما تأثیر منفی بگذارد.

نظر بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم اهواز درمورد خطرات چاقی  :

یکی از ارتباطات اصلی بین چاقی و RA ممکن است سیتوکین ها یا پروتئین های التهابی در بافت شما باشد. دکتر فوق تخصص روماتیسم در کیانپارس اهواز بیان می کند که سطوح بالاتر چربی بدن می تواند سطح سیتوکین شما را افزایش دهد و خطر التهاب در مفاصل را افزایش دهد.

آیا استرس باعث تشدید بیماری روماتیسم می شود  ؟

پاسخ بدن به عفونت‌های ویروسی یا باکتریایی، آسیب‌ها و رویدادهای استرس‌زای زندگی (مانند از دست دادن شغل یا طلاق) ممکن است منجر به واکنش بیش فعال سیستم ایمنی شود. این امر می تواند خطر ابتلا به این آسیب عضلانی را افزایش دهد.

هنگامی که تحت استرس فیزیکی یا احساسی هستید، بدن شما می تواند یک واکنش شیمیایی آزاد کند که باعث می شود ضربان قلب تندتر شود، به ماهیچه های شما تنش می افزاید و التهاب در سیستم ایمنی افزایش می یابد. هر چه مدت طولانی تری در معرض استرس باشید، سیستم ایمنی و مفاصل شما ملتهب تر می شوند. در صورت تمایل می توانید  از طریق شماره تماس ثبت شده در این وب سایت با بهترین دکترهای روماتولوژی در شیراز و اهواز تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را به صورت غیر حضوری رزرو نمایید   .

دکتر مولا متخصص روماتیسم اهواز
دکتر روماتولوژی کیانپارس، اهواز
دکتر فوق تخصص روماتیسم اهواز
دکتر حسن زاده روماتولوژی اهواز
دکتر نجفی روماتولوژی اهواز
دکتر قنبران روماتولوژی اهواز
دکتر نادری متخصص روماتولوژی در اهواز

درمان آرتریت توسط بهترین دکتر روماتیسم اهواز

در این صفحه بهترین دکتر های فوق تخصص روماتیسم اهواز به شما معرفی شده اند . در ادامه با یک دکتر خوب و حاذق در شیراز آشنا می شوید و در مورد درمان بیماری آرتریت  اطلاعاتی به دست می آورید .

بهترین دکتر روماتیسم مفاصل شیراز ، درمان آرتریت

شماره تلفن دکتر خوب برای درمان روماتیسم مفاصل در شیراز   تماس تلفنی دکتر محرابی از متخصصین با تجربه و شناخته شده در زمینه در مان روماتیسم در شیراز است . شما با مطالعه مطالب این صفحه میتوانید اطلاعات خوبی بدست بیاورید و برای درمان خود از طریق مختلف با این پزشک متخصص مرتبط باشید  . نوبت دهی اینترنتی آیا اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بود ؟ ثبت نظر و پیشنهادات اطلاعات بیشتر این مرکز بهترین دکتر روماتیسم مفاصل شیراز ، درمان آرتریت  بیماری آرتریت توسط بهترین دکتر روماتیسم مفاصل در شیراز درمان می شود  . آرتریت روماتوئید (RA) یک اختلال التهابی مزمن (پایدار) است. روماتیسم باعث تورم و درد در پوشش مفاصل و عضلات شما می شود. این بیماری می تواند سایر قسمت های بدن مانند پوشش قلب و ریه ها را تحت تاثیر قرار دهد.  بهترین دکتر روماتیسم مفاصل شیراز علائم رایج  و روش های تشخیص این اختلال را شرح داده است. اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین مراکز این رشته در کشور لیست بهترین دکتر های درمان روماتیسم در شیراز هیچ داده ای یافت نشد اطلاعاتی در مورد درمان روماتیسم در شیراز   بهترین دکتر فوق تخصص روماتیسم در شیراز از درمان آرتریت می گوید آرتریت

بهترین دکترهای فوق تخصص روماتیسم مفاصل در کیانپارس اهواز

دکتر پیمان متقی